ناپل در انتظار کونته ستاره پرسپولیس با پیشنهاد استقلال روبرو شد! شکایت استقلال خوزستان از داوری به AFC و فیفا آپشن عجیب برای مربی لیگ یکی فوتسالیست مشهدی در کما بیانیه پرسپولیس علیه استقلال (۵ خرداد ۱۴۰۳) احضار مصلح به کمیته اخلاق شانس تراکتوری شدن ترابی کم شد احضار نکونام و ۵ بازیکن استقلال به کمیته انضباطی حمله چشمی به بیژن حیدری آقای نکونام اگر گل می‌زدی، پرسپولیس کامبک نمی‌کرد| فرصتی که سوخت و هدر رفت گولسیانی نمی خواهد یورو را از دست بدهد لیست پرستاره اوسمار برای پرسپولیس لو رفت نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایران و ایتالیا در لیگ ملت‌ها(۴ خرداد ۱۴۰۳) درویش باز هم وعده تمدید داد علیپور جای آل کثیر را می گیرد؟ گل گهر همچنان به دنبال مدافع پرسپولیس تاریخ و ساعت بازی منچستریونایتد و منچسترسیتی در فینال جام حذفی انگلیس | جنگ قهرمانی در دربی منچستر پخش زنده بازی ایران و ایتالیا در لیگ ملت‌های والیبال (۵ خرداد ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین صحبت‌های جواد نکونام پس از تساوی استقلال مقابل نساجی | نمی‌خواهند بگذارند قهرمان شویم!
سرخط خبرها

وضعیت ناامیدکننده هافبک پرسپولیس برای بازگشت به میادین

  • کد خبر: ۱۹۹۴۹۵
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۹
وضعیت ناامیدکننده هافبک پرسپولیس برای بازگشت به میادین
کادر پزشکی پرسپولیس از وضعیت بهبودی امیری رضایت ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، وحید امیری بعد از تقریباً ۷۰ روز از مصدومیتش از ناحیه همسترینگ هنوز نتوانسته به میادین بازگردد. البته او در بازی برگشت پرسپولیس و استقلال تاجیکستان برای دقایقی کوتاه راهی میدان شد اما مصدومیتش تشدید و مدتی را نیز خانه‌نشین شد.

امیری برای بازگشت دوباره به میادین زیرنظر پزشک دیگری کار درمانش را آغاز کرد و قرار بود یک ماهه به میدان بازگردد اما بعد از گذشت این مدت شرایط او چندان امیدوارکننده نیست. پزشکان به امیری گفته‌اند که ممکن است با بازگشت دوباره به میادین از نواحی دیگر دچار مصدومیت شود و به این خاطر باید حداقل یکی دو هفته‌ای تمرینات سخت بدنی داشته باشد تا عضلات ضعیف‌شده‌اش تقویت شود. این اتفاق می‌تواند چند هفته دیگر امیری را دور از میادین نگه دارد در حالی که او در تلاش است که خود را به جام ملّت‌ها برساند.

در هر صورت امیری این روزها مجبور است توصیه پزشکان را اجرا کند در غیر این صورت مصدومیت شدید دیگری در انتظارش خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->