بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت
سرخط خبرها

مهم‌ترین چالش این روز‌های پرسپولیس چیست؟

  • کد خبر: ۱۹۹۸۲۸
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
مهم‌ترین چالش این روز‌های پرسپولیس چیست؟
بازیکن پیشین پرسپولیس در خصوص شرایط فعلی این تیم توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، جمشید شاه‌محمدی، بازیکن پیشین پرسپولیس در ارزیابی از بازی پرسپولیس برابر هوادار و شرایط آن برای بازی در داربی اظهار کرد: برد پرسپولیس در این دیدار از نظر روحی و روانی تاثیر بسیار زیادی روی بازیکنان داشت. معتقدم پرسپولیس دوباره به روز‌های اوج خود برمی‌گردد. باید هواداران و پیشکسوت این تیم تا حدودی صبر و تحمل خود را بالا ببرند و همیشه نباید انتظار برد از این تیم داشته باشند. به هر صورت برد برابر هوادار دستاورد بسیار خوبی برای پرسپولیس بود و شرایط جدیدی را برای پرسپولیس رقم زد.

وی افزود: درست است که پرسپولیس با شکست برابر الدحیل لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد، اما پیروزی برابر هوادار انگیزه بازیکنان را برای بازی داربی چند برابر کرد. باید بپذیریم که تیم کنونی ما تنها به درد رقابت‌های باشگاهی می‌خورد و شرایط کافی برای حضور در آسیا را نداشتیم. شک نداشته باشید که تیم‌ملی نیز امکان صعود در آسیا را نخواهد داشت.

پیشکسوت پرسپولیس در ارزیابی در خصوص عملکرد تیم پرسپولیس در داربی افزود: من تصور می‌کنم داربی با نتیجه ۲ بر صفر به نفع تیم پرسپولیس پایان خواهد یافت به شرط این که مدیریت باشگاه از نظر مالی بازیکنان را شارژ کند تا با انگیزه بیشتری در داربی حاضر شوند. مشکل اصلی بازیکنان پرسپولیس در شرایط کنونی، فقط مالی است. من نمی‌گویم در هیچ کدام از پست‌ها ایراد نداریم؛ در خط جلو مشکل داریم، اما مشکل اصلی مشکل کم‌پولی بازیکنان است. اگر جیب آن‌ها پر از پول باشد بهترین بازی خود را در داربی برابر استقلال به نمایش می‌گذارند. من مدعی نیستم که همه بازیکنان چنین تفکری دارند، اما باشگاه قول و وعده‌هایی به آن‌ها داده که اگر به تعهد خود عمل کند انگیزه بازیکنان برای داربی چند برابر می‌شود.

شاه‌محمدی در پاسخ به این پرسش که پرسپولیس در حال حاضر در چه پست‌هایی ضعف دارد؟ خاطرنشان کرد: در حمله و به ویژه خط جلو پرسپولیس ایراد دارد و باید یک بازیکن خوب برای این پست می‌آوردند که متاسفانه به دلیل عدم هماهنگی بین مدیریت و کادر فنی، باشگاه بازیکنی را جذب کرده که اصلا در سطح فوتبال ما نیست. در حقیقت باید یک بازیکن حرفه‌ای بیاورند نه آماتور. بازیکنان ما باید آموزش لازم را از او بگیرند نه اینکه او از ما یاد بگیرد. می‌گویند ما سقف قرارداد را رعایت کردیم در حالی که هیچ کجای دنیا در فوتبال سقف در نظر گرفته نمی‌شود. آقایان اگر می‌توانند باید رونالدو را وارد فوتبال ایران کنند تا علاوه بر جذب تماشاگر، درآمدزایی نیز در کنار آن داشته باشند. سقف قرارداد تنها در ایران باب است و در هیچ جای دنیا چنین قانونی برای جذب بازیکن وجود ندارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تصور می‌کند پرسپولیس دوباره به روز‌های اوج خود برگردد؟ افزود: صد درصد برمی‌گردد. پرسپولیس همیشه نشان داده که در روز‌های سخت می‌تواند بهترین شرایط را داشته باشد. اگر بازیکنان از نظر روحی و روانی وضعیت خوبی داشته باشند امسال هم می‌تواند قهرمان لیگ شود. مدعیان اصلی پرسپولیس استقلال و سپاهان هستند که قطعا پرسپولیس با کمی تلاش و تزریق روحیه دوباره به صدر برمی‌گردد. اگر پرسپولیس داربی را ببرد دوباره به جایگاه قهرمانی خود بازخواهد گشت.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->