پخش زنده بازی پرتغال و گرجستان در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی جمهوری چک و ترکیه در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلواکی و رومانی در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی بلژیک و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی اوکراین و بلژیک در یورو۲۰۲۴+ ویدئو خلاصه بازی| صعود شکننده بلژیک نتیجه بازی رومانی و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| صعود هر دو تیم! پورعلی‌گنجی رسما با پرسپولیس تمدید کرد تاج: ورزشگاه آزادی تا هفته سوم آماده نمی‌شود بادامکی: پیشنهاد مالی بالای الوکره را رد کردیم ویدئو | گل شهاب زاهدی در بازی امروز (۶ تیر) آویسپا فوکوکا مقابل یوکوهاما مارینوس حسینی در آستانه جدایی از استقلال | دردسر جذب گلر خارجی محمد حسین اسلامی بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و رقم قرارداد اوسمار ویرا سرمربی بوریرام تایلند شد هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها همه مردان مورد نیاز نکونام| استقلالی‌هایی که وضعیت جنگ را عوض می‌کنند سفر قلعه نویی به مالزی 
سرخط خبرها

اعتراض خمس به استفاده تک بازی از کمک داور ویدئویی

  • کد خبر: ۲۰۰۵۵۷
  • ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
اعتراض خمس به استفاده تک بازی از کمک داور ویدئویی
پاکو خمس، سرمربی تیم تراکتور تبریز استفاده تک بازی از سیستم کمک داور ویدئویی را ناعدالتی می‌داند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استفاده تک بازی از کمک داور ویدئویی سبب شده تا صدای اغلب مربیان لیگ برتر در بیاید.  

در همین راستا پاکو خمس، سرمربی تیم تراکتور تبریز به اعتراض از این تصمیم پرداخته و می‌گوید: «عدالت باید در فوتبال برقرار شود. قوانین باید برای تمامی تیم‌ها یکسان باشد. خواستند VAR را در یک بازی آزمایش کنند، ولی VAR امتحانش را در سطح دنیا پس داده و اگر قرار بر استفاده از آن باشد، باید در تمامی بازی‌ها مورد استفاده قرار گیرد. اینکه برخی تیم‌ها با یک قانون و تیم‌های دیگر با قانون دیگری در یک رقابت شرکت کنند، درست نیست. نباید نابرابری باشد.»


پیش از اینکه خمس صراحتا به استفاده تک بازی از سیستم کمک داور ویدئویی اعتراض کند، سعید مظفری‌زاده، سرپرست تیم تراکتور نیز از این تصمیم به شدت انتقاد کرده بود. بسیاری از کارشناسان فوتبال ایران بر این باورند که استفاده تک بازی از سیستم کمک داور ویدئویی اجحاف در حق دیگر تیم‌ها و به نوعی زیر سوال رفتن صحت برگزاری مسابقات است.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->