نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی:

همه هیات‌های ورزشی مکلف‌اند با موسسات حسابرسی قرارداد منعقد کنند

  • کد خبر: ۲۰۰۸۵
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۲
همه هیات‌های ورزشی مکلف‌اند با موسسات حسابرسی قرارداد منعقد کنند
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: حضور اعضای مجامع در هیات‌ها نباید فقط به انتخاب رییس خلاصه شود.

فرزاد فتاحی در خصوص برگزاری مجمع انتخابی ریاست هیات سوارکاری اظهار کرد: بعد از مصوبه مجلس در خصوص عدم به کارگیری بازنشستگان و شرط حداقل مدرک تحصیلی لیسانس٬ تغییراتی گسترده در هیات‌های ورزشی صورت پذیرفت. هیات سوارکاری، آخرین هیات ورزشی استان بود که تکلیف ریاست آن مشخص شد.

وی ادامه داد: باید از همه همکارانم در مجموعه ورزش استان بابت تلاش بی‌وقفه و فشرده در هفته‌های اخیر برای برگزاری مجامع تشکر کنم. همه نامزد‌های ریاست هیات سوارکاری افراد شایسته‌ای بودند و به عباس‌زادگان، ریاست جدید این هیات تبریک می‌گویم.

فتاحی افزود: سوارکاری خراسان رضوی باید به جایگاهی مناسب و شایسته برسد. از نیکویی که سال‌ها در این رشته زحمت کشید، تشکر می‌کنم. خیری، رییس فدراسیون تاکید کرد هرکسی که توسط مجمع انتخاب شود، مورد حمایت ایشان است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تاکید کرد: در سال ۹۸ برای نخستین بار همه هیات‌های ورزشی را مکلف کرده‌ایم با موسسات حسابرسی قرارداد ببندند و گزارش کامل مالی خود را به مجمع ارائه دهند و تاکید کرده‌ایم حسابرس باید به تمام اسناد و مدارک دسترسی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: به همه اعضای مجامع ورزشی تاکید می‌کنم که بیشترین اختیارات و حقوق را دارا هستند و همه مسئولین باید به آن‌ها پاسخگو باشند. اعضای مجمع فقط در هنگام انتخابات نباید حضور داشته باشند و باید مرتبا بر امور هیات‌ها نظارت کنند.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->