بالاترین دستمزد باشگاه استقلال در جیب مهرداد محمدی پرسپولیس روی گسل زلزله | بیرانوند و پورعلی گنجی به سیم آخر زدند + عکس بلاتکلیفی نیمکت استقلال سپاهان و خیبر به دنبال جذب وحید امیری ایران‌گردی با فینال جام حذفی | میزبانی خرمشهر از یاد‌ها رفت خداحافظی اسماعیلی فر با هواداران پرسپولیس + عکس ضمانت اجرایی افق ۱۴۱۴ چیست آقای جلالی؟ واکنش میثاقی به صحبت‌های فردوسی پور + فیلم ساعت فینال جام حذفی تغییر کرد تاریخ و ساعت بازی ایران و آمریکا در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ | برای اعاده حیثیت امیری در انتظار انتخاب سرمربی تاریخ و ساعت بازی پرتغال و جمهوری چک در یورو ۲۰۲۴ | لحظه‌شماری برای آغاز آخرین نمایش کریس تراکتور همچنان به دنبال ستاره های پرسپولیس آمادگی رفیعی و امیری برای تمدید قرارداد با پرسپولیس پرسپولیس مجبور شد قید گولسیانی را بزند تردید پرسپولیس از توافق با هر گزینه خارجی قرارداد بیرانوند با پرسپولیس در شرایط فسخ! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فرانسه و اتریش در یورو۲۰۲۴| خروس‌های نه چندان مقتدر نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بلژیک و اسلواکی در یورو۲۰۲۴| شکست دی‌بروینه! افشای چت‌های خصوصی گزینه سرمربیگری پرسپولیس+ عکس
سرخط خبرها

کسب هفت مقام کشوری در رشته کمان سنتی توسط ورزشکاران خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۴۲۲۰۵
  • ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
کسب هفت مقام کشوری در رشته کمان سنتی توسط ورزشکاران خراسان رضوی
رئیس هیات تیراندازی با کمان خراسان رضوی گفت: در دومین مرحله مسابقات کمان سنتی کشور ورزشکاران خراسانی موفق به کسب ۷ مقام کشوری شدند.

محمد ابراهیم امینی در گفتگو با شهرآرانیوز از کسب هفت مقام کشوری در رشته کمان سنتی خبر داد و اظهار کرد: میزبانی دومین مرحله از مسابقات کشوری کمان سنتی را در باغرود نیشابور عهده‌دار بودیم که ۶۳ ورزشکار از ۱۲ استان در این رقابت‌ها شرکت کردند.

وی افزود: این مسابقه در رده‌های نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار شد. در رده نونهالان بانوان آیدا دولت‌آبادی و پگاه برزویی به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند و در رده سنی نوجوانان هانیه آتش‌افروز مقام اول و پگاه چاه‌ستاره دومین مقام کشور را کسب کردند.

رئیس هیات تیراندازی با کمان خراسان رضوی ادامه داد: در رده نوجوانان ورزشکاران خراسانی، موسی‌الرضا ترک‌آبادی و حسین صادقی به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کرده و در رده بزرگسالان محمود نجفی موفق به کسب مقام اول کشور شد.
امینی از برگزاری مسابقات آزاد کشوری به میزبانی سرخس خبر داد و گفت: مسابقات کمان‌سنتی استان را برگزار خواهیم کردد و مسابقات ازاد کشوری را در سطح مبتدی و حرفه‌ای در بهمن ماه پیش‌رو خواهیم داشت.

وی از فقدان سایت تخصصی تیروکمان در خراسان رضوی گلایه و بیان کرد: فراهم آوردن شرایط برای احداث سایت تخصصی تیروکمان دشوار نیست، اما در ساز و کار دولت احداث آن ممکن نیست و با کمک‌های مردم و خیرین می‌توانیم برای احداث اقدام کنیم. برای برگزاری مسابقات شهرداری و آموزش‌وپرورش همکاری مطلوب دارند، اما محدودیت‌هایی برای آنان نیز وجود دارد.

رئیس هیات تیراندازی با کمان خراسان رضوی در خصوص تنها ملی‌پوش خراسانی هشدار داد: ویدا حلیمیان تنها ملی‌پوش استان ما است که به علت اقامت خانواده خویش در استرولیا در کشور حضور ندارد و در صورتی که به خانواده خود ملحق شود ملی‌پوش دیگری نداریم.

انتهای پیام

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->