اردوغان: به زودی عملیات در شمال عراق را تکمیل خواهیم کرد دیدار نمایندگان ادوار و دوره دوازدهم مجلس با پزشکیان آمار تفکیکی مرحله دوم انتخابات ۱۴۰۳ منتشر شد + جدول پزشکیان: وحدت میان همه قومیت‌ها و مذاهب برای حل مشکلات ضروری است عبدالله کویته، طراح عملیات تروریستی کرمان دستگیر شد + عکس تاجیکستان ساخت پایگاه نظامی توسط چین در مرز با افغانستان را «بی‌اساس» خواند حماس ادعای ترور محمد ضیف را دروغ خواند وزارت اطلاعات: واحد ضدّتروریسم این وزارتخانه از اول خرداد تا ۱۵ تیرماه، ۷۹ ضربه به تروریست‌ها وارد کرده است جنایت جدید صهیونیست‌ها در خان‌یونس | بمباران چادر‌های آوارگان فلسطینی + فیلم (۲۳ تیر ۱۴۰۳) ژاپن ارزیابی جامعی را برای به‌رسمیت‌شناختن کشور فلسطین انجام خواهد داد واکنش وزارت خارجه روسیه به رزمایش ارمنستان و آمریکا آخرین اخبار از تعطیلی شنبه‌ها مخالفت مجلس با افزایش ۱۰ درصدی تعرفه تاکسی‌های اینترنتی اینجا... جای یک نفر خالیست! + فیلم آنتونیو گوترش: زمان آن است که طرفین درگیری در خاورمیانه به جنگ پایان دهند بایدن بار دیگر بر ادامه حضور خود در رقابت‌های انتخاباتی تأکید کرد مجالس عضو گروه بریکس: با تحریم‌های یکجانبه مخالفیم مقاله رئیس جمهور منتخب در تهران‌تایمز | پیام من به جهان جدید رهبر دموکرات‌های کنگره آمریکا از بایدن حمایت نکرد اکثر صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند
سرخط خبرها

۸ نظامی اسرائیلی در شمال غزه به هلاکت رسیدند

  • کد خبر: ۲۰۱۰۲۶
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۱
۸ نظامی اسرائیلی در شمال غزه به هلاکت رسیدند
گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس سه‌شنبه شب اعلام کرد نیروهای این گردان ۸ نظامی صهیونیست را طی عملیاتی در شمال غزه به هلاکت رساندند.

به گزارش شهرآرانیوز، گردان‌های قسام اعلام کرد، مجاهدان ما توانستند یک نیروی ویژه صهیونیستی را در تل الزعتر واقع در شمال غزه هدف قرار دهند و ۸ نظامی صهیونیست را به هلاکت برسانند.

گردان‌های قسام همچنین اعلام کرد، نیرو‌های این گردان در شرق شهر خان‌یونس منزلی را که ۷ نظامی صهیونیست در آن سنگر گرفته بودند را هدف قرار دادند که منجر به کشته یا زخمی شدن آن‌ها شد.

نیرو‌های گردان‌های قسام همچنین با موشک ضدزره یاسین ۱۰۵ یک بولدوزر نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در مرکز غزه هدف قراردادند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->