اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

برگی‌زر: براساس قانون باید این مسابقه دوباره تکرار شود

  • کد خبر: ۲۰۲۱۱۵
  • ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶
برگی‌زر: براساس قانون باید این مسابقه دوباره تکرار شود
سرمربی تیم فوتبال سفیدجامگان گفت: زمانی که داور سوت می‌زند و بازی به هر علتی نیمه تمام می‌ماند، باید آن مسابقه تکرار یا از سر گرفته شود.

مرتضی برگی‌زر سرمربی تیم فوتبال سفیدجامگان در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اشاره به مشکلات آمبولانس برای این مسابقه گفت: من به شما پیامک‌های قبل از مسابقه را نشان می‌دهم تا ببینید اتفاقاتی که رقم خورده دست ما نبوده و خارج ازعرف بوده است. آمبولانسی که ما هماهنگ کردیم پیش از مسابقه و در مسیر تصادف کرد و ما بلافاصله یک دستگاه آمبولانس جدید را جایگزین کردیم. این اتفاقات دیگر جزو موارد نادر فوتبال است که پیش آمده است.

وی در ادامه افزود: متاسفانه تیم شادکام همکاری نکرد و اگر کمی راه می‌آمدند می‌شد مسابقه را برگزار کرد. رفتار‌هایی از سوی نیمکت تیم حریف رخ داد که انصافا قشنگ نبود. من خودم به شخصه با مالک این باشگاه رفیق هستم و پیش از بازی با هم خوش و بش کردیم، اما طرف صحبت من نیمکت شادکام است که به دنبال این اتفاقات بود. واقعیت این است که از این برد‌ها زیاد در فوتبال دیده ام و بابت همین خیلی چیز عجیبی نبود.

سرمربی تیم فوتبال سفیدجامگان همچنین گفت: ایرادی ندارد به هر حال این اتفاق افتاد، اما فراموش نکنید که بر اساس قانون زمانی که داور سوت شروع مسابقه را می‌زند و بازی به هر علتی نیمه تمام می‌ماند، باید آن مسابقه تکرار یا از سر گرفته شود. اینطور نیست که بگوییم بازی باید ۳ بر صفر شود چنین چیزی غیرقانونی است.

مرتضی برگی‌زر به رفتار‌های نیمکت خودش هم اشاره‌ای کرد و گفت: من در زمان‌هایی سعی کردم تنها به بازیکنانم شوک وارد کنم و به آن‌ها بگویم در زمین حق شان را از فوتبال و حریف بگیرند. اتفاق خاص دیگری هم نبود.

وی در پایان درخصوص غیبت رضا حقیقی درچند مسابقه آخر تیمش تصریح کرد: حقیقی در چند مسابقه اول خیلی به ما کمک کرد و کم‌کم داشت به روز‌های خوبش برمی گشت، اما مصدومیت از ناحیه دوقلو‌های پشت ساق باعث شد تا فعلا از ترکیب وتمرینات دور باشد. امیدواریم خیلی زود مشکل او رفع شود تا بتوانیم از توانایی‌های او در زمین استفاده کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->