توجه گزارشگر ایتالیایی به طارمی مذاکرات قطبی با فدراسیون فوتبال ادامه دارد ستاره مشهدی در کادر فنی نفت بندرعباس دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب سردار آزمون در تیررس لیگ‌های اروپایی بنیادی‌فر داور فینال آسیا شد سون هیونگ مین جانشین بنزما می‌شود وزیر ورزش: تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود برای استقلال ورزشگاه خلیج فارس بسازید قایدی آماده‌ترین بازیکن کلبا اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی
سرخط خبرها

جنجال سطح بالا در بازی سطح پایین!

  • کد خبر: ۲۰۰۹۵۶
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
جنجال سطح بالا در بازی سطح پایین!
شهرآورد مشهدی‌ها در لیگ دسته‌سوم فوتبال ایران همه‌چیز داشت جز بار فنی!

هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته‌سوم فوتبال کشور در گروه اول برگزار شد و نمایندگان مشهد به مصاف یکدیگر رفتند. در این بازی که به میزبانی تیم پشتیبانی نزاجای مشهد در ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) برگزار شد، سربازان نزاجا توانستند با دو گل از سد مهر رضوی، تیم همشهری، بگذرند. هردو گل نزاجا در این بازی را هادی کیان‌پور به ثمر رساند؛ دیداری که بیش از آنکه بار فنی داشته باشد، درگیر حاشیه‌های داخل و بیرون زمین بود؛ به‌شکلی که نیمه دوم کاملا تحت‌تأثیر این مسائل بود و حتی کار به درگیری فیزیکی نیز کشیده شد.

نیمه اول| تعویض اجباری و یک اعتراض خاص!

اگر بگوییم نیمه نخست تقابل تیم‌های پشتیبانی نزاجا و مهر رضوی مشهد یک نیمه سرد و بی‌روح بود، پر بیراه نگفته‌ایم؛ جایی که دو تیم بازی را محتاط آغاز کردند و ترس از باخت در شهرآورد و البته ضعف‌های تاکتیکی فوتبال در این سطح منجر به دیداری پایاپای شد که موقعیت چندانی در آن خلق نمی‌شد. تیم مهر رضوی که وضعیت بهتری نسبت به حریف داشت و در بیشتر دقایق نیمه اول توپ را بهتر در زمین می‌چرخاند، در همان دقایق ابتدایی مجبور به یک تعویض اجباری شد؛ جایی که میلاد زارعی، مدافع این تیم، به‌دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد تا به‌جای او سینا مروی وارد میدان شود.

در ادامه، هیاهوی هواداران سرباز تیم نزاجا بیشتر در زمین حاکم بود، اما این شوت مهلک اشکان احمدی بود که به‌عنوان تک‌موقعیت جدی نیمه اول با واکنش فوق‌العاده متین صفاییان، دروازه‌بان باتجربه نزاجا، راهی کرنر شد. یکی از اتفاقات جالب نیمه نخست پس از سوت پایان این نیمه رقم خورد؛ جایی که کادر سرپرستی مهر رضوی به حضور یکی از اعضای سابق تیم نزاجا که حالا دیگر با این تیم نبود، در کنار زمین معترض بودند. پس از آنکه این عضو به سمت تیم داوری رفت و با آن‌ها خوش‌وبش کرد، کادر سرپرستی مهر رضوی به این مسئله واکنش نشان داد و مدعی شد چرا باید کسی که آی‌دی‌کارت ندارد، کنار زمین باشد و با تیم داوری خوش‌وبش کند.

از دیگرحاشیه‌های این نیمه می‌توان به حضور کادرفنی تیم شادکام و مدیرعامل این باشگاه در جایگاه ویژه اشاره کرد؛ جایی که رضا ناصحی، مصطفی مهدوی‌کیا و محمد شادکام در جایگاه ویژه حضور یافتند و شهرآورد مشهد را تماشا کردند. نکته ویژه اینکه هیچ‌کدام از این دو تیم در گروه شادکام نیستند و حضور کادر فنی این تیم مشهدی هنگام بازی همشهری‌ها عجیب به نظر می‌رسید. دیدار تیم شادکام در چهارچوب رقابت‌های این هفته یک روز به تأخیر افتاده است و چهارشنبه برگزار می‌شود.

نیمه دوم| جنجالی و بحث‌برانگیز

در نیمه دوم تیم‌ها با هیجان بیشتری پا به زمین گذاشتند؛ به‌شکلی که هر اشتباه به موقعیتی تبدیل می‌شد و هر فرصت‌طلبی‌ای ختم به گل. اواسط نیمه دوم بود که کار تیمی و خوب سربازان نزاجا درون محوطه جریمه مهر رضوی توسط هادی کیان‌پور به گل ختم شد تا جرقه حاشیه‌های این بازی زده شود.

پس از این گل بود که محمد تقی‌زاده، کاپیتان نزاجا، به سمت نیمکت مهر رضوی رفت و به خوش‌حالی تحریک‌کننده پرداخت؛ اتفاقی که با وساطت داور و بازیکنان ختم‌به‌خیر شد، اما دقایقی بعد و روی گل دوم نزاجا که از یک ضدحمله به دست آمد، دوباره تقی‌پور به سمت نیمکت مهر رضوی خوش‌حالی کرد و این‌بار کار به زدوخورد بین بازیکنان منجر شد؛ جایی که داور مجبور شد دقایقی بازی را متوقف کند و درنهایت کاپیتان نزاجا، سرپرست مهر رضوی و علی پورحمزاوی بازیکن باتجربه نیمکت‌نشین مهر رضوی از زمین مسابقه اخراج شدند و چند بازیکن دیگر هم کارت زرد گرفتند.

پس از این اتفاقات بازی با تشنج زیادی پیش رفت و داور ۱۰ دقیقه وقت اضافه گرفت، اما هیچ‌کدام از دو تیم نتوانستند بازی قابل‌قبولی را از لحاظ فنی به نمایش بگذارند تا درنهایت فقط حاشیه‌ها به کار هیجان این بازی بیاید. شکست ۲ بر ۰ مهر رضوی سیروس سنگچولی برابر پشتیبانی نزاجای امید کاتب از نتایج جالب هفته نهم لیگ دسته‌سوم فوتبال کشور بود.

مشهدی‌ها ترمز هم را کشیدند

با شکست مهر رضوی، تیم دوازده‌امتیازی جدول سیزده‌تیمی گروه اول این رقابت‌ها، پشتیبانی نزاجا ده‌امتیازی شد تا حالا نه‌تن‌ها مهررضوی به سمت بالای جدول نرود، بلکه نزاجایی‌ها با کشیدن ترمز آن‌ها به روز‌های آینده امیدوار شوند. اما آنچه واضح است، با این نتیجه حالا هر دو تیم مشهدی این گروه در منطقه قرمز جدول هستند و خطر سقوط آن‌ها را تهدید می‌کند.

۲ نماینده دیگر مشهد فردا به میدان می‌روند

دو نماینده دیگر مشهد قرار بود در گروه دوم این رقابت‌ها امروز به میدان بروند که با اعلام فدراسیون بازی‌های این دو تیم با ۲۴ ساعت تأخیر فردا برگزار خواهد شد. بر این اساس تیم سفیدجامگان مشهد از ساعت ۱۴ فردا مقابل میزبانش ابرسنگ آمل به میدان می‌رود و شادکام در ورزشگاه امام‌رضا (ع) مشهد میزبان شاهین گرجی خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->