مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

مصطفی مهدوی کیا: براساس قانون باید ۳-۰ برنده شویم

  • کد خبر: ۲۰۲۱۰۸
  • ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
مصطفی مهدوی کیا: براساس قانون باید ۳-۰ برنده شویم
سرمربی تیم فوتبال شادکام گفت: مشابه این اتفاقات قبلا هم افتاده و براساس قانون نتیجه باید ۳ بر صفر به سود تیم ما شود.

مصطفی مهدوی کیا در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اشاره به اتفاقات بازی تیمش مقابل سفیدجامگان گفت: با قدرت وارد زمین شده بودیم و برای پیروزی در این مسابقه برنامه داشتیم. اینکه دوستان می‌گویند ما نمی‌خواستم بازی کنیم درست نیست و حقیقتا برای ۳ امتیاز این مسابقه می‌خواستیم بجنگیم، اما اتفاقات طوری رقم خورد که شرایط برگزاری مسابقه نبود.

وی در ادامه افزود: مشابه این اتفاق سال‌های گذشته هم افتاده حتی اتفاقات تلخی هم رقم خورده که به هیچ عنوان قابل جبران نیست. لطفا احساسی به قضیه نگاه نکنید و کمی واقع گرا باشید. اگر خدای نکرده برای یکی از بازیکنان در زمین مشکلی پیش می‌آمد چه کسی جواب می‌داد؟

سرمربی تیم فوتبال شادکام همچنین تصریح کرد: پیش از این هم اتفاقات مشابه را دیده بودیم و براساس قانون باید نتیجه ۳ بر صفر به سود تیم ما شود.

مهدوی کیا در پایان مدعی شد: بازیکنان ما چند بار گرم کردند و می‌خواستند بازی کنند، اما بعد از یک ساعت دیگر شرایط انجام مسابقه نبود. اصلا احتمال دارد تعمدی این کار را کرده باشند تا آمادگی بازیکنان ما را بگیرند. علی ایحال دیگر امکان برگزاری مسابقه نبود و اگر بازیکنان به زمین می‌رفتند احتمال داشت آسیب ببینند و به همین خاطر تصمیم گرفتیم بازی نکنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->