افزایش برخورد با پزشکان قلابی در مشهد قتل خونین مرد جوان به دست سگ‌گردان! زن جوان با قرص لاغری همسرش را به قتل رساند رفتارهای مخرب در مواجهه با فرزندان بزرگسال این خوراکی خوشمزه و رنگارنک کبد کودکان را تهدید می کند کشف بیش از ۳ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک عطاری درمشهد (۵ تیر ۱۴۰۳) امدادرسانی نجاتگران هلال‌احمر به ۲۲۸ نفر سیل‌زده در اردبیل آیین‌نامه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شد (۵ تیر ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۵ تیر ۱۴۰۳) | خراسان‌رضوی گرم‌َتر می‌شود واریز معوقات فروردین مستمری بگیران و بازنشستگان تامین‌اجتماعی ادامه دارد (۵ تیر ۱۴۰۳) آیین‌نامه متناسب‌سازی ربطی به بازنشستگان کارگری ندارد | تامین اجتماعی «مکلف» به اجرای متناسب‌سازی از ابتدای امسال است استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی از مصادیق جرم انتخاباتی است پیرترین زندانی اوین پیرمرد ۹۳ ساله است| آمار زندانیان مهریه در تهران چند نفر است؟ معمای مرگ پیک موتوری در کنار اتوبان (۴ تیرماه ۱۴۰۳) بالک بازار لوازم آرایشی را از محصولات تقلبی و قاچاق نجات می‌دهد کشتار هولناک خانواده تهرانی به دست دختر ۱۸ ساله شان! نجات سه شهروند از حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۴ تیرماه ۱۴۰۳) غرق شدن دختر ۱۳ ساله در بند فریمان (۴ تیر ۱۴۰۳) کشف ۶۷ کیلوگرم شیشه توسط مرزبانان خراسان‌رضوی (۴ تیر ۱۴۰۳) انسداد جاده چالوس تکذیب شد (۴ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

۱۱۰ هزار نفر تاکنون برای عمره مفرده ثبت نام کرده‌اند

  • کد خبر: ۲۰۲۵۲۴
  • ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
۱۱۰ هزار نفر تاکنون برای عمره مفرده ثبت نام کرده‌اند
مدیرکل دفتر طرح و برنامه سازمان حج و زیارت از ثبت‌نام ۱۱۰ هزار نفر برای عمره مفرده خبر داد و گفت: تاکنون ۱۳۰۰۰ نفر نسبت به تکمیل وجه اقدام کرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز مهران فرشید درباره تعداد ثبت‌نام‌های انجام شده برای سفر عمره مفرده، اظهار کرد: تاکنون ۱۱۰ هزار نفر ثبت‌نام اولیه و گروه‌بندی انجام داده‌اند و ۵ هزار نفر در حال رزرو کاروان هستند.

وی ادامه داد: تاکنون ۱۸۰۰۰ نفر با رزرو کاروان ثبت‌نام خود را قطعی و ۱۳۰۰۰ نفر نسبت به تکمیل وجه اقدام کرده‌اند.

مدیرکل دفتر طرح و برنامه سازمان حج و زیارت تصریح کرد: حدود ۳۰ درصد از ظرفیت تعیین شده برای اعزام زائران باقی مانده که به نظر می‌رسد تا هفته آینده تکمیل شود.

از ۲۲ آذر ماه ثبت‌نام از متقاضیان شرکت در عمره مفرده برای اولویت‌های یک تا ۴۰۰ آغاز شده است و افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه omreh.haj.ir نسبت به درج اطلاعات اولیه خود اقدام کنند.

نخستین اعزام کاروان عمره از ۱۳ دی، از استان تهران انجام می‌شود و این روند تا ۱۰ اسفند، یعنی پیش از آغاز ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت. در این مدت ۷۰ هزار نفر در قالب ۵۷۰ کاروان اعزام خواهند شد؛ مدت سفر نیز ۱۰ روز است که ۵ روز آن در مکه و ۵ روز دیگر در مدینه منوره سپری خواهد شد.

در عمره امسال ۱۰ گروه قیمتی تعیین شده که نسبت به کیفیت هتل متغیر است؛ کمترین قیمت با همه خدمات ۴۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و بیشترین قیمت با همه خدمات ۴۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->