یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی
سرخط خبرها

اعزام زائرین به حج عمره در اسفند ماه متوقف خواهد شد

  • کد خبر: ۲۰۳۲۹۰
  • ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸
اعزام زائرین به حج عمره در اسفند ماه متوقف خواهد شد
مدیر حج و زیارت خراسان رضوی گفت: ثبت نام آخرین کاروان عمره ۱۱ دی ماه در سامانه عمره بارگذاری خواهد شد.

جواد شاد درگفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص اعزام کاروان‌های حج عمره اظهار کرد: با عنایت به تکمیل کاروان‌های سه مرحله قبلی اعلام شده از سوی حج و زیارت خراسان رضوی، آخرین کاروان‌های  تخصیصی عمره استان برای بهمن و دهه اول اسفند ۱۴۰۲ دوشنبه ۱۱ دی ماه در سامانه عمره بارگذاری خواهد شد.

وی افزود: ساعت ۱۲ ظهر به بعد ظرفیت‌های خالی برای انتخاب متقاضیان اعزام به عمره قابل مشاهده خواهد بود.

مدیر حج و زیارت خراسان رضوی ادامه داد: عملیات اعزام زائرین به سفر عمره مفرده در اسفندماه ماه سال‌جاری متوقف خواهد گردید و ان شاءالله بعد از حج تمتع در سال آتی اعزام‌های عمره از سر گرفته خواهد شد.

متقاضیان میبایست با مراجعه به دفاتر زیارتی استان و یا از طریق سایت عمره به آدرس omreh.haj.ir نسبت به تکمیل اطلاعات و ثبت نام اقدام نمایند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->