اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟ سفر امیر قلعه‌نویی به ترکیه شرط نکونام برای آغاز تمرینات استقلال انتقاد سرمربی اسبق استقلال از سیستم بازی ایتالیا آژیر قرمز برای بدمینتون خراسان‌رضوی خداداد عزیزی: مربیان ما فکر می‌کنند از ساوتگیت و کومان بزرگتر هستند! + فیلم غلامپور در آستانه برکناری از استقلال مدافع استقلال در لیست گل‌محمدی مهاجم سابق پرسپولیس، جدیدترین گزینه تراکتور مهدی عبدی در رادار نکونام ۲۰ تیر، جلسه رسیدگی به شکایت پرسپولیس از بیرانوند سرمربی جدید پرسپولیس ایرانی است یا خارجی؟ برنامه اوسمار در پرسپولیس اجرا نشد نتیجه بازی آلمان و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان پیش‌ می‌رود علت توقف بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ چیست؟ + عکس و فیلم نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

خبر توافق مورینیو و برزیل شایعه بود

  • کد خبر: ۲۰۴۱۴۷
  • ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
خبر توافق مورینیو و برزیل شایعه بود
خوزه مورینیو قصد ندارد با تیم ملی برزیل همکاری کند.

به گزارش شهرآرانیوز، شب گذشته و در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های کوپا ایتالیا فصل ۲۰۲۳/۲۴، آاس رم با نتیجه ۱-۲ کرمونزه را شکست داد و راهی دور بعدی شد.

پس از پایان بازی و در کنفرانس خبری، یکی از خبرنگاران از مورینیو راجع به شایعات نشستن این سرمربی روی نیمکت تیم ملی برزیل سوال کرد. پس از تمدید قرارداد کارلو آنچلوتی با رئال مادرید و منتفی شدن حضور او در سلسائو، برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند گزینه بعدی برزیل ژوزه مورینیویی خواهد بود که قراردادش با رم در پایان فصل به پایان می‌رسد.

با این حال مورینیو شایعات را تکذیب کرد و گفت: هیچ کسی از برزیل با من یا مدیربرنامه‌هایم برای نشستن روی نیمکت تیم ملی این کشور تماسی نگرفته است.

منبع: طرفداری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->