بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

پاسخ رد برانکو به پرسپولیس

  • کد خبر: ۲۰۷۰۲۳
  • ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
پاسخ رد برانکو به پرسپولیس
سرمربی سابق پرسپولیس برای بازگشت دوباره به این تیم چراغ سبز نشان نداد.

به گزارش شهرآرانیوز، برانکو ایوانکویچ امروز به صورت رسمی به پیشنهاد پرسپولیسی ها جواب رد داد. بعد از پیشنهاد اولیه پرسپولیسی‌ها به برانکو که در همان ابتدا با جواب رد مربی کروات همراه بود، مدیران سرخ پوش تصمیم گرفتند آخرین تلاش‌های خودشان را هم انجام دهند و به همین منظور شب گذشته به قطر رفتند تا درصورت امکان این مربی را راضی به حضور دوباره در ایران بکنند که این اتفاق در نهایت عملی نشد.

درویش امیدوار بود با پرداخت بدهی مالیاتی برانکو و ارائه مفاصا حساب به این مربی بتواند رضایت او را برای حضور دوباره در پرسپولیس اخذ کند، به همین منظور شب گذشته به همراه رضا چلنگر راهی قطرشد تا بواسطه رفاقت این مترجم و برانکو، رضایت سرمربی کروات را بگیرد، اتفاقی که در نهایت عملی نشد.

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در این خصوص نوشت، برانکو در پاسخ به پیشنهاد درویش گفت: همه می‌دانند پرسپولیس، ایران و مردم ایران را چه‌قدر دوست دارم. ایران، کشور دوم من است. عاشق پرسپولیس و هوادارانش هستم. قلب من برای آن‌جا می‌تپد. متاسفم که در این زمان از نظر شخصی و خانوادگی شرایط حضور در ایران را ندارم. خاطرات و اتفاقات خوب و باشکوه از ایران و پرسپولیس دارم، دوست داشتم و دارم بار دیگر تکرار شود، ولی الان در شرایط مناسبی نیستم که به ایران بیایم. هنوز به پیشنهاد عمان و یک تیم ملی معتبر اروپایی پاسخ نداده‌ام.
وی گفت: در جلسه با آقای دلبری هم گفتم که شرایط حضور در پرسپولیس را ندارم و ممنونم که در این چند روز موانع را برطرف کردید و باز تا اینجا آمدید و از نظر و تلاش‌های شما صمیمانه سپاسگزارم.
وی ادامه داد؛ از شما (رضا درویش) تشکر می‌کنم هم به جهت این پیشنهاد و نظر مثبتی که دارید و هم اقداماتی که در روز‌های اخیر انجام دادید. من در ایران بوده‌ام و فکر نمی‌کردم با این سرعت کار پیش ببرید. متاسفم که اکنون شرایط کار در ایران را ندارم و از شما درخواست می‌کنم زمان برای پرسپولیس از دست نرود و مربی خود را انتخاب کنید.
رضا درویش نیز در پایان جلسه گفت: هواداران با تمام وجود شما را دوست دارند و فوتبال ایران برای شما احترام بزرگی قائل است. ما هم‌زمان مذاکرات با گزینه‌های دیگری را دنبال کرده‌ایم که از حالا جدی‌تر خواهد شد، ولی همین جا به شما می‌گویم تا چند روز آینده که کار را نهایی کنیم، اگر تصمیم جدیدی بگیرید به شما برمی‌گردیم. امیدوارم در ادامه جام ملت‌ها با تیم ملی عمان و پس از آن هر جایی که حضور پیدا می‌کنید، موفق باشید.

حالا باید منتظر اقدامات بعدی هیئت مدیره سرخ‌ها باشیم و ببینیم درویش و دوستانش برای ادامه راه پرسپولیس چه پلنی را ارائه خواهند کرد؟ تیمی که در سال‌های اخیر قدرت بلامنازع فوتبال ایران بود حالا بدترین روز‌های خودش در دهه اخیر را سپری می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->