نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد کلینیک مجازی مرکز مشاوره آستان قدس در سال جاری راه اندازی می‌شود آیت‌الله علم‌الهدی: تکلیف مدیران شهری، گره‌گشایی از زائران امام هشتم (ع) است | ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی عمره‌گزاران ایرانی لباس احرام به تن کردند (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است | نیازمند تقویت قدرت اقناع در دولت هستیم نقش مشاور در ارتقای سلامت جامعه انکارناپذیر است | مردم به مشاوران دارای پروانه تخصصی مراجعه کنند درباره آیت ا... محمدجواد انصاری همدانی، فقیه و عارف معاصر شیعه| در هوای عشق او پر می‌زنم تا عرش اعلی خدا سر کار هم با ما همراه است اهمیت حقوق مردم در قبال یکدیگر در کلام وعاظ| هر چه کنی، به خود کنی خیرین سلامت در حوزه خدمات مشاوره‌ای نقش ویژه‌ای دارند انگیزه‌های بحرانی مردم در مراجعه به مراکز کلینیک و مشاوره در مشهد | مشاوره پیش از ازدواج نیازمند فرهنگ سازی است تاریخ منوّرالفکری در ایران (۱) روشن‌فکری دینی از کمبود نگاه تاریخ‌محورانه رنج می‌برد برگزاری جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام‌رضا (ع) مشهد استقبال زائران و مجاوران بارگاه رضوی از نمایشگاه «در آستان بقیع» بازدید رئیس بعثه مقام معظم رهبری از نمایشگاه «در آستان بقیع»
سرخط خبرها

تعداد متقاضیان حج تمتع از مرز ۳۲ هزار نفر عبور کرد (۲ بهمن ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۷۷۴۶
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱
تعداد متقاضیان حج تمتع از مرز ۳۲ هزار نفر عبور کرد (۲ بهمن ۱۴۰۲)
در نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت آخرین وضعیت ثبت‌نام در کاروان‌های حج ۱۴۰۳ بررسی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت امروز به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت برگزار شد.

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت غلامرضا رضایی با اعلام اینکه شمار ثبت‌‍نام کنندگان حج از مرز ۳۲ هزار نفر گذشته است، روند ثبت‌نام برای حج تمتع آینده را خوب ارزیابی کرد و از اعلام اولویت‌های جدید تا تکمیل شدن سهمیه استان‌ها خبر داد.

وی تصریح کرد: برنامه‌های حج ۱۴۰۳ بر اساس زمان بندی در حال پیگیری است و به ویژه اعلام نرخ ارز برای مشخص شدن هزینه نهایی حج و انتقال ارز مورد نیاز برای تأمین هزینه‌ها در عربستان ضروری است.

در ادامه این جلسه، رئیس سازمان حج و زیارت سید عباس حسینی به سفر هیأت عربستانی به کشورمان برای بررسی مسائل فنی و امنیتی و بازدید از فرودگاه‌های امام خمینی (ره) و مشهد اشاره کرد و گفت: با بازگشت و اعلام بررسی این هیأت وضعیت سفر‌های عمره مشخص و به مردم اطلاع رسانی خواهد شد. 

سرپرست حجاج ایرانی نیز با اشاره به اینکه اقدامات قبلی کشور میزبان در حوزه عمره موجب شد که مردم و سازمان حج و زیارت دچار مشکل شوند، ابراز امیدواری کرد که با رفع مسائل این وضعیت جبران شود و زائران ایرانی با بازنگری در برنامه‌ریزی اعزام‌ها و هدایت مناسب در کنار زائران دیگر کشور‌ها هر چه زودتر دراین سفر معنوی حاضر شوند. 

این جلسه با گزارش معاون حج و عمره و مدیرکل دفتر راهبری و نظارت بر امور کارگزاران سازمان حج و زیارت درباره اقدامات صورت گرفته برای کاروان بندی و ترکیب کارگزاران اجرایی و خادمان فرهنگی حج آینده ادامه یافت و نماینده، ولی فقیه تصریح کرد: کاهش عوامل مورد توجه است و به نحوی اقدام شود که بیکاری پنهان حذف شود و از کیفیت ارائه خدمات به زائران نیز کاسته نشود.

حجت الاسلام والمسلمین نواب همچنین از مسئولان مرکز پزشکی حج و زیارت و دست اندرکاران بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت خواست که اطلاع رسانی لازم را در خصوص دستورالعمل تهیه شده برای احراز صلاحیت و توانایی جسمانی و روانی زائران انجام دهند تا زائران از قبل در خصوص تاثیر آن در اعزام به حج توجیه شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->