استاندار نجف در دیدار با هیات رسانه ای ایران: جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف پیشرفت دارد | روابط عراق با ایران استراتژیک است + تصاویر گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض» اکران مردمی فیلم سینمایی «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی و الناز حبیبی در سینما هویزه مشهد + فیلم سینما، آینه استحاله فرهنگی حضور زنان مشهدی در طرح طوبی، باعث هم‌فکری و هم اندیشی و تبلیغ عفاف و حجاب می‌شود یادی از غلامرضا صدیق غریب، معلم فرهیخته مشهدی| شاعری که غریب نبود تربیت ۱۵۰۰ مُبلّغ با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کشور نگاهی به سریال «اکازیون» به کارگردانی مسعود اطیابی| در سخیف بودن، استثنایی وجود ندارد! خلاقیت در هنر، هدایتگری در معلمی نشست طرح ملی طوبی، در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد برای معلم مهربان و روشنگرم «ناخن‌کشیدن روی صورت شفیع‌الدین»، رمانی از قاسم فتحی منتشر شد مسعود اسکویی درگذشت + علت فوت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ جای خالی طنز صادق و دلسوزانه «گل آقا» تجربه‌ای دلنشین: کنسرت محسن ابراهیم‌زاده در برج میلاد
سرخط خبرها

علت تعطیلی شبکه منوتو چیست؟ + جزئیات

  • کد خبر: ۲۰۹۴۰۷
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
  • ۶۲
علت تعطیلی شبکه منوتو چیست؟ + جزئیات
امروز ۳۱ ژآنویه، ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ آخرین روز کاری شبکه منوتو است.

به گزارش شهرآرانیوز، براساس این گزارش، تلویزیون من‌و‌تو یک شبکهٔ تلویزیونی ماهواره‌ای بین‌المللی سرگرمی خدمات عمومی رایگان به زبان فارسی است که در اکتبر ۲۰۱۰ راه‌اندازی شد و متعلق به شبکه تلویزیونی مرجان که توسط کیوان عباسی و مرجان عباسی تأسیس شد می‌باشد. این مرکز در لندن مستقر است و در سال‌های گذشته برنامه‌های فراوانی علیه جمهوری اسلامی ایران و منافع ملی ایران تولید و به روی آنتن برده بود.

با توجه به اظهار نظر‌ها و شواهد مختلف به نظر می‌رسد علت اصلی تعطیلی شبکه منوتو فقط شرایط نامساعد مالی نبوده است.
شهرام همایون در این باره گفت: در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ سالانه ۳۰ میلیون دلار بودجه تلویزیون «منوتو» بوده است. ۱۵ سال سالی ۳۰ میلیون دلار از کجا آمده؟

امین فردین نیز بیان کرد: علت تعطیلی این شبکه شرایط نامساعد مالی نیست، این شبکه شکست خورده سیاسی است و نتوانسته آن اهدافی را که برایش روی آن سرمایه‌گذاری کرده بودند، محقق کند.

منوتو هیچوقت تبلیغ آنچنانی نداشته است. از سال ۲۰۱۸، بین ۱۹ میلیون پوند تا ۲۵ میلیون پوند (بیش از ۳۰ میلیون دلار) ضرر مالی داشتند.

آغاز به کار شبکه منوتو

شبکه ماهواره‌ای «من و تو» در ۲۸ اکتبر ۲۰۱۰ مصادف با ۶ آبان ۱۳۹۲ در لندن با سرمایه کیوان و مرجان عباسی راه‌اندازی شد و با پخش برنامه‌های سرگرم‌کننده خارجی از جمله مستند‌های جذاب و سریال‌ها و رئالیتی‌شو‌های مشهور با دوبله فارسی و تولید برنامه‌هایی همچون «آکادمی موسیقی»، «بفرمایید شام» و «شعر یادت نره» توانست خیلی زود جای خود را در میان شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان باز کند و مخاطبانی برای خودش دست‌وپا کند.

این شبکه در سال‌های نخست فعالیت‌اش بیشتر روی برنامه‌های سرگرمی سرمایه‌گذاری کرده بود که جهت‌گیری فرهنگی خاصی را دنبال می‌کردند، اما زرق‌وبرق این برنامه‌ها و جذابیت‌های ظاهری‌شان مانع از این می‌شد که رویکرد این شبکه برای مخاطب عام قابل تشخیص باشد. در سال‌های بعد، با افزایش تعداد مخاطبان این شبکه، ساخت مستند‌های سیاسی درباره اوضاع سیاسی و اجتماعی و فرهنگی ایران قبل از انقلاب و مقایسه آن با شرایط سال‌های بعد از انقلاب بخش مهمی از تولیدات این شبکه را به خود اختصاص داد.

این مستند‌ها از دید سیاسی و ایدئولوژیک دیدگاهی عوامانه مبتنی بر نوستالژی داشتند و برای سال‌های حکومت پهلوی اول و پهلوی دوم مدیحه‌سرایی می‌کردند. هرچه در آن سال‌ها شده بود و هر که در آن سال‌ها بر مسند امور بود، پاک و منزه بود و بعد از آن هر چه شد و هر که به روی کار آمد، سزاوار نقد و نکوهش بود. اما آنچه مستند‌های «من و تو» را جذاب می‌کرد که حتی رسانه‌های داخلی اصولگرا را هم به تماشای آن‌ها و نقد و بررسی‌شان وامی‌داشت، گنجینه تصاویر آرشیوی‌شان بود. این تصاویر قبلا هرگز از شبکه‌های داخلی یا در مستند‌های سینمایی تولیدشده در داخل کشور دیده نشده بودند و دسترسی این شبکه لندنی به این تصاویر و اسناد بصری جای سوال داشت. زمانی شایع بود آرشیو‌های سازمان صداوسیما به طریقی به دست «من و تو» رسیده است. شایعه‌ای که راست و دروغش هرگز مشخص نشد. چیزی که واقعیت داشت تصاویر ناب و دیده‌نشده مستند‌های «من و تو» بود که پیش‌تر هرگز شانس پخش از شبکه‌های داخلی را پیدا نکرده بودند.

جدا شدن گاه‌وبیگاه عوامل این شبکه به دلایل مختلف و مطرح شدن مسائل خصوصی‌شان در سپهر عمومی نیز از جمله عواملی بود که به عامه‌پسندی بیشتر این شبکه دامن می‌زد. با راه‌اندازی شبکه تلویزیونی «ایران اینترنشنال» در سال ۱۳۹۶ تعدادی از نیرو‌های «من و تو» به این شبکه کوچ کردند.

از سوی دیگر، این شبکه از همان روز نخست فعالیتش تقریبا آگهی و تبلیغات زیادی نداشت و منبع تامین هزینه‌های آن همواره مورد سوال بود. حالا این شبکه با انتشار بیانیه‌ای از تعطیلی خود به دلایل مالی خبر داده است. در بخشی از این بیانیه آمده: «در همان ماه‌های ابتدایی، درآمد تلویزیون ما از محل پخش تبلیغات فراتر از انتظارمان بود و بیش از پیش ما را به موفقیت مدل تجاری تلویزیون امیدوار کرد. اما تداوم بی‌ثباتی سیاسی و نابسامانی اقتصادی در منطقه، ادامه این مدل تلویزیون تجاری را ناممکن کرد و ما را از رشد، گسترش و درآمدزایی در این صنعت در حال تحول ناتوان ساخت.»

واقعیت باید چیز دیگری باشد. حجم تبلیغات این شبکه از ابتدا آنقدری نبود که تکافوی ۱۴ سال برنامه‌سازی یا خرید حق پخش آثار خارجی را کند. احتمالا در روز‌های آتی چیز‌های بیشتری از این موضوع شنیده خواهد شد. فعلا قطعا می‌توان گفت این شبکه فقط مسئله مالی ندارد و احتمالا ناامیدی از اثرگذاری فکری و فرهنگی در لایه‌های اجتماع، منطبق بر اهدافی که این شبکه سلطنت‌طلب دنبال می‌کرد، در این تعطیلی وعده داده‌شده یا شاید ریبرندینگ احتمالی آن موثر است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵۷
ناشناس
France
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
3
19
شبکه من و تو با چهره ایی جدید بر خواهد گشت .
محمد
United States of America
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
این شبکه با اسم جدیدی دوباره متولد میشه
آلا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
0
1
ما ایرانی ها فقط خنده?????
ع ا ز
Canada
۰۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
6
1
شبکه من و تو که از دربان و نظافتچی گرفته تا مجریان برنامه همگی بهائیها بودن دیگر آدم به دنبال چی باید باشد فرقهای که ضد در صد ضد شبه هستند و کل ایران هم شیه هستند پس میشود ضد ایرانی و همانطور که همه میدانند رژیم شاه را و دربار را بهائیها تسخیر کرده بودن و بخاطر همین است که این شبکه از سلطنت طلبها دفاع یا تبلیغ میکرد و اما هدف این شبکه تنها سرگرمی نبود اگر آدم به دقت به برنامه های آنها نگاه میکرد متوجه دقیقآ یک موضوع میشد و آن اینکه با هدف تاثیر گذاری روی جوانان و ایجاد انواع انحرافات اخلاقی هوشمندانه و ایجاد ابتدا نداشتن امید به آینده و بعث و نا امید و احساس پوچی کردن و یا سرخورده گی و ایجاد افسردگی در روحیه جوانان گرفتن روحیه شادی و درمقابل افسردگی بجای آن و تحقیر هوشمندانه دختران و جوانان در حالی که کار یک تلویزیون بعنوان یک رسانه اجتماعی دادن روحیه و دادن شادی و خوب کردن حال بینندگان است نه اینکه آن یک مقدار روحیه که دارند بینندگان آن را هم تخریب بکنند و یا با ساخت کلیپهای با خوشه ای مصنوعی و مونتازفیلمهای از قبل دائم مخاطبین خود را در نا امنی و نداشتن امنیت به فردا و آینده دائم در حال تحریک و دادن موج منفی به مردم آن هم به صورت هوشمندانه توسط افراد جامعه شناسان و روانشناسان که بهائی هستند و ضد شبه که همان مردم ایران باشد .و فعلآ در حال حاضر آخرین میخ تابوت به من و تو زده شد و آن چیزی که مشخص است هزینه این شبکه را صهیونیستها اسرائیل میدادن که ظاهرا قطع کردن بخاطر عدم موفقیت در اهداف خودشان دو واقع مهد کودک هدفمند تعطیل شد .
رصا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
5
9
شبکه عالی بود حیف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
7
4
خدا را شکر که جمع شد
کامبیز
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
3
9
حیف این شبکه جذاب که قطع بشه وهرکی این شبکه را ندیده باشه ضرر کرده .چون مستند ورزشی وطنز و... بی نظیره و حتی خود صدا و سیما از روی بفرمایید شام منوتو کپی شام ایرانی را کرد پس حرف نداشته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
1
11
هر چی بود بسیار دیدنی و سرگرم کننده بود بیشتر با مردم هماهنگ بود تا با سیاست‌های دولت.صد افسوس .منطقی هم به نظر می‌رسد که مشکل مالی باشد.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
9
3
دیو چو بیرون رود فرشته درآید .
من و تو رفت ۲۲ بهمن جشن بزرگ انقلاب شکوهمند اسلامی فرارسید
مینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
4
2
ریبرندینگ یعنی چی؟ نمی شه معنی فارسی بنویسید...
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
2
8
شبکه‌منو‌تو‌خاری‌بود‌در‌چشم‌شبکه‌سخیف‌میلی
ناشناس
Germany
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
4
4
انشاالله بزودی شبکه های دیگه هم به همین منوال تعطیل بشه.
ناشناس
Germany
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
6
1
انشاالله بزودی شبکه های دیگه هم به همین منوال تعطیل بشه.
ناشناس
Germany
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
6
1
انشاالله بزودی شبکه های دیگه هم به همین منوال تعطیل بشه.
مهربان مرادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
3
6
واقعا حیف شد ، منوتو یک شبکه‌ی فاخر بود.
علرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
1
10
یه تلویزیون شدیدأ پر طرفدار ❤️??
صف
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
1
0
به خاطراینکه جیره خواربی مصرف ومهره سوخته شدندازاین به بعدبایدگدای یاتن فروشی کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
0
2
اگه ادم تو کشوخودش میتونست زندگی کن چرا باید بر از وتنش
هانا
United States of America
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
0
2
همه چیز در گذر زمان مشخص میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
0
1
عجیبه‌که‌حرف‌از‌حامی‌مالی‌اسراییل‌وامریکا‌به‌میان‌نیامد.
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
0
0
بزار من برات بگم طبق خبر موثق که محرمانه است
صاحب اصلی شخصی عربی بنام شیخ ... بوده که طی حرکت ایران قسمت عربستان پیشنهاد خرید شبکه از سمت ایران داده شد و طی صحبت‌هایی مبلغ قابل توجهی توافق شد و سپس تا رسید مبلغ زمان برد تا تعطیلی و آقایان با مبلغی از بیت الجیب ملت نجات دادند ولی شیخ عرب درصدد راه اندازی شبکه دیگری تا چندماه دیگر بنام دیگری است
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
2
0
باسلام وواقعیتی که نمی توان انکارکرداسپانسرمالی یعنی انگلیس و عربستان وگاهی هم امارات مبالغ هنگفتی برای براندازی حکومت ایران به شبکه اینتراشغال ومن وتوکه کارشان درازای ریختن خون جوانان درمیهن عزیزمان ایران به کارمندان فاسدترازخودشان پرداخت می کردند تااین شبکه های فاسدشیطانی رابرپادارندوحالادیگرازآن مبالغ خبری نیست وبلطف خداسرنگونی تک تک این شبکه هاوسازمانهای به ظاهربشردوستانه که خودشان چه باخبردروغ ویاقتل عام مردم بی گناه خودراحامی ملت ومظلومین جازده ویامی زنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
2
0
من و تو رفت تو زباله دون تاریخ.
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
1
3
خیلی زحمت کش وتوانمند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
4
1
انشاالله به همین زودی اینتر نشنال هم تعطیل شود
ناشناس
Germany
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
3
0
همون که اووردش همونم بستش دیگه، پارسال جوونا رو علیه ایران شوروندن و میخواسن برعندازی کنن امسال خودش برعنداز شدن???
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
2
0
شبکه من و توپس از۱۴ سال فعالیتش باپولهای به سرقت برده پهلوی چی ها همچون خاندان کثیف پهلوی به زباله دان تاریخ سپرده شده چونکه تمامی مجریانش وطن فروش وخیانت کاربودنند
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
1
3
بجز فوتبال زنده،همه برنامه هاش از تلویزیون ایران بهتر بود،
ناشناس
Japan
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
0
5
خیلی حیف که منوتوتعطیل شد ومابتوانیم ازبرنامه های خوبش بهره ببریم شبکه های ایران اصلا بدردنمیخورن
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
0
2
مهدکودک من و تو وظیف داشت فرهنگ انقلاب را نفی کند تا نیروها از سیاست فاصله بگیرند اما حالا سرمایه گذاران ‌در پی بسیج انقلابی مردمند و به ایران نشنال نیاز دارند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
0
1
امیدواریم هرچه زودتر کارشو شروع کنه
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
0
4
بزرگان گفته اندخرج که ازکیسه مهمان بود حاتم طائی شدن آسان بود.باپولهاوجواهرات سرقتی خاندان پهلوی ۱۴سال اسب شان راعلیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاختندوتمام سنگ هایشان به درب های بسته خوردونتیجه ای نگرفتنددرنتیجه بارانداز پهلوی به زباله دان تاریخ ریخته شدند.
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
1
3
جای منوتو خیلی خیلی خیلی خالیه
قادر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
ببند
شهروز
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
0
4
برنامه های سرگرمی خوبی داشت و بر عکس گزارش مخاطب زیادی داشت
ریحانه
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
2
1
لطفا خاک توسرتون وطن فروشا
B Nam
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
4
1
اصلاً مگه بود و نبود من و تو فرقی هم داشت ؟
فقط یه عده بی مغز مینشستن پشت دوربین اراجیف میبافتن و یه عده بی مغزتر از اونا هم مینشستن و تماشاشون میکردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
3
0
دیکتاتوری رفت
سعید فخاری
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
4
0
علت زیاد مهم نیست ، همینکه این شبکه بهایی - صهیونیستی به زباله دان تاریخ پیوست و گورش رو گم کرد یک دنیا ارزش داره حالا میخواد علتش مالی باشه، سیاسی باشه یا هر چیز دیگه
اوائل شروع به کار این شبکه بود که داشتم به اخبار " اتاق خبر " این شبکه گوش میدادم ، یک خبری رو در مورد صحبت‌هایی که یک نماینده مجلس گفته بود بیان کرد ، اول من تعجب کردم از چنین صحبت‌هایی که اون نماینده گفته بود ، بنابراین سخنرانی نماینده مجلس را پیدا کردم و متوجه شدم این بیشرفها با یکسری تغییرات به ظاهر جزئی کلا معنای حرف اون شخص رو عوض کرده بودند ، بعد از آن هم توجه کردم دیدم این شبکه هیچوقت فیلم سخنرانی‌های مسوولین جمهوری اسلامی را پخش نمی‌کرد ، همیشه فیلم را بدون صدا نشان می‌دادند و گوینده هم هر آنچه که دلخواه برنامه ریزان شبکه بود را به جای صحبت‌های آن شخص قرائت میکرد
سعید فخاری
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
5
0
علت زیاد مهم نیست ، همینکه این شبکه بهایی - صهیونیستی به زباله دان تاریخ پیوست و گورش رو گم کرد یک دنیا ارزش داره حالا میخواد علتش مالی باشه، سیاسی باشه یا هر چیز دیگه
اوائل شروع به کار این شبکه بود که داشتم به اخبار " اتاق خبر " این شبکه گوش میدادم ، یک خبری رو در مورد صحبت‌هایی که یک نماینده مجلس گفته بود بیان کرد ، اول من تعجب کردم از چنین صحبت‌هایی که اون نماینده گفته بود ، بنابراین سخنرانی نماینده مجلس را پیدا کردم و متوجه شدم این بیشرفها با یکسری تغییرات به ظاهر جزئی کلا معنای حرف اون شخص رو عوض کرده بودند ، بعد از آن هم توجه کردم دیدم این شبکه هیچوقت فیلم سخنرانی‌های مسوولین جمهوری اسلامی را پخش نمی‌کرد ، همیشه فیلم را بدون صدا نشان می‌دادند و گوینده هم هر آنچه که دلخواه برنامه ریزان شبکه بود را به جای صحبت‌های آن شخص قرائت میکرد
موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
2
0
وطن فروشای بی دین
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
2
0
اینقدر شبکه هست یه شبکه دیگرو مردم دنبال میکنن غصشو نخورین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
0
2
حالا این شبکه رفته ولش کنید دیگه بابا
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
0
2
به نظرم یه معامله صورت گرفته
کارمند
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
مهدی 10000000 مثبت
توانگر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
0
0
نتونستن مثل ایران نشنال به ارباب خودشون اسرائیل خوش خدمتی بکنن ضعف عمل کردن در مقابل اون همه بودجه کاری نتونستن بکنن و هدف مشخصی هم از خودشو ن ارائه نداشتن یه بار کارشناس معروف عرب آورده بودن تو یه برنامه ایران خراب بکنه اونم یه طوری از ایران جانب داری کرد که همشون ناراحت شدن بلاخره اونهای که پول میدن این چیزارو میبینن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
0
3
اگرصدا وسیمای را تعطیل کند کسی سراغش رانمیگیرد
محمدرضا
United States of America
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
0
2
عامو دارن آماده میشن بیان ایران برنامه اجرا کنن ??
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
1
1
فکرکنم منابع مالی رو خانواده پهلوی تامین میکردن وچون وجهه ی بدی در ذهن مردم داشتن
ولی در نهایت چون برای بر اندازی عملکرد موفقی نداشتن دیگه تامین مالی اتفاق نیافتاد
ع . ب
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
0
0
دقبقاً تعطیلی شبکه من و تو به مسائل مالی و عدم تامین بودجه برمیگردد.
مسائل مالی و عدم تامین بودجه این شبکه هم برمیگردد به بودجه ایی که انگلیس به این شبکه اختصاص داده بود
اما این بودجه از کجا فراهم میشد؟
این بودجه را انگلیس از پولهای بلوکه شده و سود هنگفتش در بانکهای اروپایی و آمریکایی تامین میشد.
در اوایل سال همین که قرار شد پولهای بلوکه شده ایران به ایران مسترد گردد.
دستور به تعطیلی اکثر ارگانها و نهادهایی که از سود همین پولهای بلوکه شده تامین مالی میشدند داده و ابلاغ فوری هم شد.
حال با عدم تامین بودجه شبکه منو تو تعطیل شد.
دلیل خاص دیگری ندارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
1
0
به درک واصل شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
1
0
گفته شده محمد رصا خاوری هم که یک بهایی است قصد کمک به این شبکه را داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
1
0
خاوری گفته کمکم میکنم چون خودش هم معلوم شده که یک بهایی است در اصل
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
0
1
سلام و درود
شبکه منوتو واقعا در هر ضمینه ای موفق بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
1
0
خاک بر سرشون اومدن هی زرزر کردن گوش بچه ها رو پر کردن از اراجیف....جوونای بدبخت ساده دلمونو به کشتن دادن
رسول
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
1
0
بخاطر عملکرد کثیف و خیانت کارانه و رذیلانه این شبکه..... تمام عوامل ان باید با گونی به ایران منتقل و تاوان اعملشان را بپردازند...
FH750
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
0
0
چون پول های بلوکه شده ایران رو دیگه بهشون نمیدن
FH750
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
شهرآرا
خیلی از حرف منو سانسور کردی
مهران
United States of America
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
0
0
۲۸اکتبر ۲۰۱۰ مصادف با ۶ آبان ۸۹ هست نه ۹۲
ناشناس
United States of America
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
0
1
مصادف با ۶ آبان ۸۹ هست نه ۹۲
habib
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
0
0
علت تعطیلی شبکه منوتو جنگ غزه است. دیگه بودجه نداشتن اسرائیل و موساد به اینا بدن.
Arash
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
0
0
واقعا وقتی نظرها را خوندم افسوس خوردم که با چه افراد تهی مغزی شدیم۸۵ میلیون پر از کینه دشمنی نژاد پرستی که ازفاشیست هیتلری دست کمی ندارند افسوس ..
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->