ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع) ناگفته‌های پردیس پورعابدینی درباره «فرشته» ستاره‌بازی سهم اندک ادبیات معاصر در دانشگاه مسئله ساده انگاشتن امری به غایت پیچیده | دقایقی پای درددل‌های دانشجویان رشته زبان و ادبیات فارسی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ استاندار نجف در دیدار با هیات رسانه ای ایران: جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف پیشرفت دارد | روابط عراق با ایران استراتژیک است + تصاویر گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض»
سرخط خبرها

پخش سریال «خارج از فهرست‌ها» از شبکه امید

  • کد خبر: ۲۱۳۵۲۴
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
پخش سریال «خارج از فهرست‌ها» از شبکه امید
سریال «خارج از فهرست‌ها» روانه آنتن شبکه امید می شود.

به گزارش شهرآرانیوز سریال «خارج از فهرست‌ها» در گونه خانوادگی، علمی و تخیلی و هیجانی محصول استرالیا در سال ۲۰۱۹ قرار است از شبکه امید سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سریال ناهید امیریان و صدابرداری آن به عهده سعید عابدی بوده است. شیلا آژیر، رضا الماسی، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، محمد بهاریان، کریم بیانی، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، فاطمه حدادی، سیما رستگاران، حسین سرآبادانی، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، داود شعبانی نصر، ابراهیم شفیعی مهریار، پریا شفیعیان، محمد صادقیان، سحر صحامیان، بهروز علی محمدی، پویا فهیمی، امیربهرام کاویان پور، نسرین کوچک خانی، کسری کیانی، مریم معینیان، علی منصوری راد، امیر منوچهری، علیرضا ناصحی، حسین نورعلی، مونا همایی پور و ناهید امیریان صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

در این مجموعه دو پسر دوقلوی هندی با نام‌های درو و کال که به تازگی به استرالیا آمده‌اند، متوجّه می‌شوند که دولت به طور مخفیانه جوانان استرالیا را با کمک دستگاه‌های ردیابی الکترونیکی کنترل، مدیریت و ردیابی می‌کند. آن‌ها تلاش می‌کنند تا با کمک تعدادی از جوانانی که از این موضوع مطلع شده‌اند و تحت پیگیری دولت و مقامات امنیتی هستند، موضوع را رسانه‌ای کنند تا این موضوع از دسترس ثروتمندانی که در اجرای این پروژه نقش دارند خارج شود.

سریال ریتمی تند دارد و اتفاقات بسیار سریع پیش می‌روند و به هیچ وجه مخاطب را خسته نمی‌کنند. سریال در عین حال از استاندارد‌های قابل قبول و مناسبی برای نمایش از نظر فنی و تکنیکی و هنری برخوردار است و همین ویژگی‌ها آن را به اثری تبدیل کرده که می‌تواند برای مخاطب نوجوان سرگرم کننده و جذاب باشد.

شبکه‌ امید، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روند‌های ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->