دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هادی چوپان در حرم مطهر امام رضا (ع) + عکس تغییر نام استقلال منتفی شد خرید‌های بی‌رویه؛ دلیل قهرمان‌نشدن سپاهان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتموند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین خداداد عزیزی: هیات فوتبال دکان و دستگاهی است تا عده‌ای در آن نان بخورند + ویدیو همه چیز درباره برکناری سرآسیایی از سایپا انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟
سرخط خبرها

استعفای دو مدیر ورزشی بعد از دریافت حکم ریاست فدراسیون

  • کد خبر: ۲۱۰۰۴
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲
استعفای دو مدیر ورزشی بعد از دریافت حکم ریاست فدراسیون
دو مدیرکل وزارت ورزش که در انتخابات اخیر فدراسیون‌های ورزشی صاحب رای لازم برای ریاست شدند بعد از دریافت حکم ریاست‌شان از سمت‌های فعلی خود کناره‌گیری می‌کنند.
به گزارش شهرآرانیوز، هفته گذشته با وجود شرایط حاد کرونایی انتخابات دو فدراسیون دوومیدانی و جانبازان و معلولان برگزار شد. در این انتخابات افشین داوری و سید محمد شروین اسبقیان به ترتیب آرای لازم برای ریاست در این دو فدراسیون را به دست آوردند.

داوری و اسبقیان که پیش از این به انتخابات دیگر فدراسیون‌ها نیز ورود کرده بودند در شرایطی مجامع اخیر را با موفقیت پشت سر گذاشتند که در وزارت متصدی پست‌های تعیین کننده‌ای هستند. داوری مدیریت توسعه ورزش حرفه‌ای و امور باشگاه‌ها را بر عهده دارد و اسبقیان هم سال هاست که در دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها مدیریت می‌کند.

با این حساب حضور همزمان آن‌ها در وزارت ورزش و فدراسیون‌های دوومیدانی و جانبازان و معلولان به خاطر مطرح شدن دوشغله بودن‌شان منع قانونی دارد؛ بنابراین داوری و اسبقیان برای تصدی پست‌های جدید خود در ورزش ملزم به کناره گیری از پست فعلی خود در وزارتخانه هستند. البته آن‌ها تا زمان دریافت حکم ریاست خود برای فدراسیون‌های مربوطه هیچ منعی برای ادامه مدیریت در وزارت ورزش ندارند.

در واقع طبق قانون تا زمانیکه وزیر ورزش برای داوری و اسبقیان حکم ریاست در فدراسیون دوومیدانی و جانبازان و معلولان را صادر نکرده آن‌ها منعی برای آمد و رفت مدیریتی در وزارت ورزش ندارند، اما پس از صدور حکم استعفای آن‌ها الزامی است.

انتخابات فدراسیون دوومیدانی و فدراسیون جانبازان و معلولان هفته گذشته و طی روز‌های ۱۹ و ۲۱ اسفندماه برگزار شد.
 
منبع: مهر
گزارش خطا
برچسب ها: دوومیدانی
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->