گزینه‌های اصلی برای ریاست مجلس خبرگان رهبری مشخص شدند رنج مردم غزه به روایت پزشک آمریکایی فراخوان سازمان وظیفه عمومی برای سربازان پایه خدمتی خرداد ۱۴۰۳ سخنگوی کرملین: مقدمات سفر پوتین به کره شمالی در جریان است بهادری جهرمی: دولت سیزدهم خود را مقید به رعایت و اجرای قانون اساسی و قوانین می‌داند آغاز محدودیت‌های ترافیکی میلاد امام‌رضا(ع) از ساعت ۱۴ امروز در مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) سردار سلامی: امروز در برجسته‌ترین فراز تاریخ ایران قرار داریم رئیسی از پروژه ترانزیتی جاده‌ای و ریلی «ارس» به‌عنوان بخشی از کریدور شرق-غرب بازدید کرد وکیل‌مدافع تتلو از محکومیت او خبر داد ویدئو | تسلیت رئیس مجلس به بازماندگان سیل خراسان رضوی رسانه عبری: جنگ با حزب الله نقاط ضعف اسرائیل را هویدا کرد یک نظامی دیگر صهیونیست در غزه کشته شد عملیات‌های موفق امروز قسام | از شکار بالگرد «آپاچی» تا هلاکت ۲۰ نظامی صهیونیست (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حملات روز شنبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه | ۶۴ تن شهید و صد‌ها نفر زخمی شدند (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) گانتس شروط خود را برای ادامه حضور در کابینه جنگ اعلام کرد دستور رئیسی برای حمایت از فعالین فضای مجازی یمن یک کشتی یونانی را با موشک هدف قرار داد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بایدن انجام مناظره‌های بیشتر با ترامپ را رد کرد وحشت رسانه‌های عبری از سلاح جدید حزب الله ترامپ: کاخ سفید باید از من عذرخواهی کند
سرخط خبرها

ارسال کمک‌های بشردوستانه از طریق هوا و با چتر به غزه

  • کد خبر: ۲۱۰۵۰۵
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
ارسال کمک‌های بشردوستانه از طریق هوا و با چتر به غزه
ارتش اردن اعلام کرد با همکاری هلند ارسال دو محموله دیگر کمک بشردوستانه از راه هوا به شمال نوار غزه را اجرا کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، ارتش اردن در بیانیه‌ای اعلام کرد با یک هواپیمای ترابری سی ۱۳۰ دو ماموریت ارسال محموله‌های بشردوستانه با چتر به شمال نوار غزه را اجرا کرده است.

طبق این بیانیه، نیرو‌های هوایی هلند و اردن روز دوشنبه دومین محموله کمک فوری در عرض ۲۴ ساعت گذشته را از راه هوا با چتر به شمال غزه فرستادند.

در بیانیه ارتش اردن آمده است که این کمک‌ها تحویل بیمارستان صحرایی اردن در غزه شده‌اند.

طبق این بیانیه این کمک‌ها شامل «اقلام پزشکی، امدادی و بشردوستانه‌ای بوده که در جعبه‌هایی ویژه با چتر‌هایی که قابلیت هدایت از طریق جی. پی. اس را داشتند فرستاده شدند تا از تحویل داده شدن آن‌ها به مکان‌های تعیین شده در چارچوب‌های زمانی لازم اطمینان حاصل شود.»

به نوشته خبرگزاری آناتولی، با تحویل داده شدن این کمکها، تعداد محموله‌های کمکی که اردنی‌ها از طریق چتر برای دو بیمارستان صحرایی این کشور در غزه فرستاده‌اند به ۱۳ مورد رسیده است. اولین مورد از این محموله‌ها روز ششم نوامبر گذاشته تحویل داده شد.

رژیم صهیونیستی در پی عملیات منحصر به فرد طوفان الاقصی رزمندگان حماس و مقاومت فلسطین در هفتم اکتبر گذشته (۱۵ مهر) دست به محاصره غیرانسانی و عملیات نظامی جنایتکارانه از هوا، دریا و زمین علیه نوار غزه زده است. تا کنون در این عملیات‌ها نزدیک به ۲۷هزار و ۴۷۸ فلسطینی شهید و ۶۶هزارو ۸۳۵ تن دیگر نیز مجروح شده‌اند.

عملیات رژیم صهیونیستی موجب شده که ۸۵ درصد از جمعیت غزه بی خانمان و درگیر کمبود شدید غذا، آب تمیز و دارو شوند. همچنین تا کنون ۶۰ درصد از زیرساخت‌ها در این باریکه نیز طبق اعلام سازمان ملل، آسیب دیده یا از بین رفته‌اند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->