حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان کره شمالی، موشک بالستیک جدید آزمایش کرد نماینده فلسطین: برای ناکام گذاشتن نتانیاهو نیازمند استقرار آتش بس در غزه هستیم لاوروف: بریکس پذیرش عضو جدید را موقتا متوقف می کند شهادت ۸۰ عضو خانواده هنیه از ابتدای جنگ رژیم صهیونیستی خشم کابینه نتانیاهو از مشاور امنیت داخلی به دلیل اعتراف به ناتوانی ارتش اسرائیل سفیر آمریکا: زمان آتش بس در غزه و پایان ناسازگاری حماس فرا رسیده است قالیباف: کناره‌گیری من شایعه است + فیلم حمله موشکی یمن علیه رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن یک کشتی (۵ تیر ۱۴۰۳) آمریکا: اسرائیل راه حل دیپلماتیک را بر درگیری با حزب الله ترجیح می دهد حماس: مردم فلسطین برای روز بعد از جنگ تصمیم می‌گیرند هنیه: توافقی که آتش‌بس و پایان تجاوزها را شامل نشود، قابل پذیرش نیست وزیر دفاع آمریکا:جنگ میان اسرائیل و حزب‌الله می تواند به جنگ منطقه‌ای منجر شود تلفات جسمی و روانی ۶۲ هزار صهیونیست‌ در جنگ غزه خصوصیات شخصیتی شهید جمهور همانند شهید بهشتی بود | وجود رابطه تعاملی میان مدیریت خراسان رضوی و دستگاه قضایی کانادا خواستار خروج شهروندانش از لبنان شد وزیر خارجه آلمان: تنها با راه حل سیاسی می توان به رنج غزه پایان داد تهدید کاخ سفید: اوکراین در نشست سران ناتو دعوتنامه عضویت دریافت نخواهد کرد زمان و محل حضور محمدباقر قالیباف در مشهد برای سخنرانی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ مشخص شد + جزئیات واکنش تهدید آمیز نمایندگی ایران در سازمان ملل به تحریم های جدید آمریکا
سرخط خبرها

تداوم حمله‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه (۱۷ بهمن ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۱۰۵۹۲
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴
تداوم حمله‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه (۱۷ بهمن ۱۴۰۲)
حمله‌های رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف نوار غزه شهادت و زخمی‌شدن چندین فلسطینی را در پی داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به مدرسه «الحناوی» در شهرک «امل» واقع در غرب خان‌یونس ۱۴ فلسطینی به شهادت رسیدند و چندین نفر دیگر نیز زخمی شدند.

در بمباران مدرسه «حیات» در اردوگاه خان‌یونس از سوی رژیم صهیونیستی نیز ۲ فلسطینی به شهادت رسیدند و ۵ نفر دیگر نیز زخمی شدند. این در حالی است که این مدرسه از مدرسه‌های وابسته به آژانس آنروا سازمان ملل متحد و محل استقرار آوارگان فلسطینی است.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که در نتیجه بمباران یک خانه مسکونی در شرق اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه نیز ۱۰ فلسطینی به شهادت رسیدند و ۱۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه نیز اعلام کرد که در نتیجه بمباران یک کامیون حامل کمک‌های ارسالی به نوار غزه در شمال رفح ۶ نفر که در حال نگهبانی از آن بودند به شهادت رسیدند.

در بمباران منطقه‌ای نزدیک به مرز میان فلسطین و مصر در رفح واقع در جنوب نوار غزه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز یک فلسطینی به شهادت رسید و چندین نفر دیگر هم زخمی شدند.

قایق‌های جنگی ارتش رژیم صهیونیستی نیز به سوی ساحل شهر رفح در جنوب نوار غزه آتش گشودند.

کمی پیش‌تر وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ جنایت را علیه ساکنان نوار غزه مرتکب شده‌اند که در نتیجه این جنایت‌ها ۱۰۷ فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۴۳ تن دیگر نیز زخمی شده‌اند. بر اساس این گزارش شمار شهیدان حمله‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون به ۲۷۵۸۵ نفر و شمار زخمی‌های این حمله‌ها نیز به ۶۶۹۷۸ نفر افزایش یافته است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->