ویزیت‌های نجومی روانشناسان | از ۳۵۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان! کلاس‌های دانشگاه‌ها تعطیل شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره + جدول بدون تفریح، «زن» افسرده و «خانواده» مختل می‌شود اهمیت خوردن صبحانه برای دانش‌آموزان | کودکان به چه ویتامینی نیاز دارند؟ آیا راهی برای افزایش قد کودکان و نوجوانان وجود دارد؟ درد در سنین رشد را جدی بگیرید آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟ آیا مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی در اردیبهشت پرداخت می‌شود؟ افزایش حقوق بازنشستگان منتظر تایید هیات دولت است جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط و توضیحات بانک رفاه کارگران (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پله‌نوردان بیشتر عمر می‌کنند | متخصصان از تاثیرات شگرف این فعالیت ورزشی بر سلامت می‌گویند پیش‌بینی رگبار باران در برخی نقاط کشور (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) درمان‌های طبیعی و خانگی که به کاهش معده درد کمک می‌کند خواص بی‌نظیر نخود فرنگی برای لاغری | هر فنجان نخود فرنگی چقدر کالری دارد؟ ارائه خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد توسط خادمیاران رضوی آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد | درمان «ارس» با خرد جمعی پیگیری می‌شود ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود | اعلام چگونگی محدوده‌بندی مدارس اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز اعلام شد
سرخط خبرها

سرباز وظیفه ۲ نفر را کشت و خودش هم کشته شد (۲۱ بهمن ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۱۰۹۸۶
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴
سرباز وظیفه ۲ نفر را کشت و خودش هم کشته شد (۲۱ بهمن ۱۴۰۲)
سرباز وظیفه یگان امداد شهرستان ساوجبلاغ در استان البرز، به دلیل نامعلوم، به سمت یکی از کارکنان این یگان با اسلحه در اختیار شلیک کرد که منجر به فوت وی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، مرکز اطلاع رسانی فرمانده انتظامی البرز اعلام کرد که فرمانده انتظامی این استان، برای علت تیراندازی جنون آمیز سرباز وظیفه یگان امداد شهرستان ساوجبلاغ به سمت یکی از مامورین درحال گشت دستور ویژه صادرکرده است.

اوایل بامداد امروز شنبه، سرباز وظیفه یگان امداد شهرستان ساوجبلاغ در استان البرز، به دلیل نامعلوم به سمت یکی از کارکنان این یگان که با هم، در حال گشت‌زنی بودند، در یک اقدام جنون‌آمیز و با اسلحه در اختیار، شلیک کرد که منجر به فوت وی می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: قاتل (سرباز) در ادامه و پس از تیراندازی به سمت یکی از شهروندان که منجر به فوت وی نیز می‌شود، خودرو آن شهروند را به سرقت برده و بی‌هدف به سمت استان‌های غربی حرکت می‌کند که با اقدام اطلاعاتی صورت گرفته، خودرو شناسایی و طی تعقیب و گریز، قاتل بدون توجه به دستور ایست پلیس، به مسیر خود ادامه می‌دهد که عوامل انتظامی با رعایت کامل قانون به‌کارگیری سلاح، به سمت خودرو شلیک که به‌دلیل واژگونی خودرو، ضارب نیز فوت می‌کند.

منبع: عصر ایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->