خراسان رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال
سرخط خبرها

کشف حدود ۲ کیلوگرم هرویین از معده قاچاقچیان در داورزن خراسان رضوی (۲۳ بهمن ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۱۱۴۳۷
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
کشف حدود ۲ کیلوگرم هرویین از معده قاچاقچیان در داورزن خراسان رضوی (۲۳ بهمن ۱۴۰۲)
فرمانده انتظامی داورزن گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با دستگیری چهار قاچاقچی که اقدام به بلع و انبار مواد در معده خود کرده بودند، از آنان یک کیلو و ۸۶۰ گرم هرویین کشف کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ اکبر محمدآبادی با اعلام این خبر، اظهار کرد: این مواد که در قالب ۱۸۶ بسته توسط متهمان بلعیده شده بود، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از مسیر‌های ارتباطی این شهرستان و با مشکوک شدن ماموران به سرنشینان خودرو و هدایت آنان به منظور بررسی بیشتر به مقر انتظامی، از آنان به دست آمد.

وی افزود: پس از اینکه مسجل شد افراد یاد شده حامل مواد مخدر به صورت بلع و انباری هستند، با انجام مراقبت‌های پزشکی ۱۸۶ بسته هرویین به وزن یک کیلو ۸۶۰ گرم از معده متهمان استخراج شد.

سرهنگ محمد آبادی با اشاره به دستگیری چهار نفر در این ماجرا، گفت: متهمان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی داورزن اظهار کرد: قاچاقچیان مواد مخدر از شیوه‌ها و شگرد‌های مختلفی برای انتقال مواد و توزیع آن در جامعه استفاده می‌کنند که یکی از این شیوه‌ها بلع و انباری بسته‌های مواد در معده است.

مرکز شهرستان ۲۱ هزار نفری داورزن در ۷۵ کیلومتری غرب سبزوار و ۳۱۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->