قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت ریزش قیمت سکه چه بود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ۲۰ درصدی قیمت لاستیک خودرو هشدار درباره تورم‌زایی افزایش مدت اجرای نهضت ملی مسکن با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید اولین عرضه خودرو‌های برقی در روز‌های آینده انجام می‌شود (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاهش قیمت به بازار خودرو هم رسید + قیمت روز خودرو (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مزد‌های پرداختی، به هیچ وجه کفاف تامین حداقل سبد معیشت کارگران را نمی‌دهد خودرو شاسی‌بلند چینی در بازار ایران، ۷۸۰ میلیون تومان شد + جدول با فروشندگان طلای با عیار پایین برخورد قانونی می‌شود بالاخره با تعطیلی پنجشنبه‌ها، حقوق کارگران چه می‌شود؟ صدور یک روزه گواهینامه رانندگی فقط با ۵۷۰ هزار تومان! + جزییات افتتاح پروژه عظیم تامین آب و برق سریلانکا با دانش مهندسان ایرانی + عکس دلار به کانال ۶۳ هزار تومان برگشت | روند نزولی قیمت طلا و دلار ادامه دارد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنسرسیوم چیست؟ + معروف‌ترین کنسرسیوم‌های ایران و جهان زندگی ۴۹ درصد ایرانیان روی پهنه‌های فرونشست است خوش‌شانسی سهام کوچک‌تر | گزارش وضعیت بازار سهام (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) لایحه اصلاح قانون کار به مجلس می‌رود | هزینه‌ها دلاری، مزد کارگر ریالی قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) بررسی وضعیت بازار اجاره‌مسکن در منطقه عبادی مشهد | وفور فایل‌های رهن کامل + جدول (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۴۵ درصد سهمیه تخم نوغان در خراسان رضوی توزیع شد ۱۴ هزار کارگر مشمول بیمه ساختمانی در انتظار سهمیه در خراسان رضوی خراسان‌رضوی در  فهرست استان‌های با کمترین نرخ بیکاری کشور | آیا تعطیلی پنج‌شنبه‌ها تأثیری بر حقوق کارگران دارد؟ قیمت انواع سکه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) | حباب سکه کاهشی شد قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (چهارشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی به ادعاهای اخیر درباره اعطای وام با کارت یارانه
سرخط خبرها

چک برگشتی کسب و کار‌ها باعث محرومیت از خدمات بانکی نمی‌شوند

  • کد خبر: ۲۱۱۸۶
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
چک برگشتی کسب و کار‌ها باعث محرومیت از خدمات بانکی نمی‌شوند
رئیس کل بانک مرکزی در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: این روز‌ها سیستم بانکی بیشترین نقش در کمک به اقتصاد کشور را ایفا می‌کند به طوریکه امروز بحث‌های متفاوتی بین فعالان اقتصاد و تیم اقتصادی دولت مطرح شده است.
به گزارش شهرآرانیوز؛ ایرج همتی افزود: اعلام شد کسب و کار‌هایی که آسیب دیدند و نمی‌توانند تسهیلات خود را پرداخت کنند مشمول تعویق سه ماهه وام هایشان خواهند شد.

همتی در ادامه تاکید کرد: طبق قانون مشترکانی که چک برگشتی دارند از خدمات بانکی محروم می‌شوند، اما امروز از رئیس جمهور درخواست شد که محرومیت خدمات برای کسب و کار‌های آسیب دیده در صورت برگشت چک آن‌ها لحاظ نشود وبتوانند تا سه ماه از خدمات بانکی استفاده کنند.

رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه کمک‌های وام به چهار میلیون نفر با نرخ ۱۲ درصد پرداخت خواهد شد گفت: دولت قبول کرد ۸ درصد از این ۱۲ درصد را پرداخت کند و مردم تنها ۴ درصد را با تضمین یارانه‌ها پرداخت خواهند کرد.

وی افزود: مقرر شد کمکی به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شود که حق کارفرمایان را به تعویق بیاندازد که در این بین بانک‌ها آمادگی دارند به مردم کمک کنند تا از لحاظ اقتصادی به حالت عادی باز گردند.

وی افزود: مقرر شد کمکی به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شود که حق کارفرمایان را به تعویق بیاندازد که در این بین بانک‌ها آمادگی دارند به مردم کمک کنند تا از لحاظ اقتصادی به حالت عادی باز گردند.

همتی گفت: در تلاشیم تا مردم کمتر به شعب بانکی مراجعه کنند و با اسکناس ارتباط کمتری داشته باشند که به همین منظور سقف جابه جایی همان ۱۰ میلیون تومان باقی است و سقف کارت هدیه از ۵۰۰ هزار تومان به ۲ میلیون تومان افزایش یافته است.

رئیس کل بانک مرکزی در مورد ساعت کاری بانک‌ها تاکید کرد: ساعت کاری بانک‌ها طبق شیفت‌ه تعیین شده است، ولی باز هم از مردم خواهش می‌کنم به بانک‌ها مراجعه نکنند چرا که سیستم بانکی در معرض خطر است و بانک‌ها در ایام نوروز نیز در خدمت مردم هستند.

منبع: میزان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->