آیا تعطیلی ۴ ساعته اصناف مشهد اجرایی شد؟ | روایت شهرآرانیوز از اولین روز خاموشی اصناف + فیلم فعالیت قرارگاه خدمات سفر ویژه ایام اربعین و دهه پایانی صفر در مشهد + فیلم به مناسبت سالگرد درگذشت حاج حسین ملک؛ چهاردهمین جلسه از سلسله نشست‌های روایت مشهد برگزار شد بوستان کرامت؛ جاذبه‌‌‌‌ای تفریحی و گردشگری در مشهد مقدس عقد تفاهم‌نامه چهارجانبه تأمین آب فضای سبز شهری مشهد از طریق پساب شهروند خبرنگار | درخواست راه‌اندازی مجدد سامانه پیام کوتاه اتوبوس‌رانی مشهد + پاسخ انبار ضایعاتی‌ها عامل افزایش جمعیت موش‌ها در مفتح شرقی مشهد گلایه ساکنان خیابان عنصری غربی مشهد از هتل‌آپارتمان‎‌ها مشهد، پیشرو در استفاده از آب‌های خاکستری ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، بولوار کوثر و خیابان امام‌خمینی(ره) در مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۳ مرداد ۱۴۰۳) آیا ادارات مشهد امروز (چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل می‌شوند؟ پلمب یک واحد عرضه قلیان در بولوار پیروزی مشهد (دوم مرداد ۱۴۰۳) حضور استاندار خراسان رضوی در جمع عشایر ارتفاعات منطقه هزار مسجد | طرح ۱۴ مورد از مطالبات عشایرنشینان در کمیته فنی استان + تصاویر تامین منابع مالی اوراق مشارکت در دستور کار شهرداری مشهدمقدس افتتاح اولین شعبه روستا بازار در مشهد (۲ مرداد ۱۴۰۳) دیدار شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و معاون اقتصادی شهرداری مشهدمقدس با مدیران بانک رسالت تشکیل ستاد خدمت رسانی به زائران دهه آخر صفر ۱۴۰۳ در مشهدمقدس ۱۲ هزار گذر زیارتی در اداره گذرنامه خراسان‌رضوی جامانده است + فیلم عضو شورای اسلامی شهر مشهد: تسریع در روند اجرایی پروژه‌ها باید با دقت و کیفیت باشد عضو شورای اسلامی شهر مشهد: پروژه‌های شهری باید در زمان مقرر و براساس برنامه زمان‌بندی تکمیل شوند درباره «شجاع‌السلطنه»، حاکم ۲۰۰ سال پیش خراسان
سرخط خبرها

ابتلای ۴۰۸ مشهدی به بیماری کرونا

  • کد خبر: ۲۱۴۴۰
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
ابتلای ۴۰۸ مشهدی به بیماری کرونا
تاکنون آزمایش کرونای ۶۳۱ نفر در استان خراسان رضوی مثبت شده است.
به گزارش شهرآرانیوز، علی اصغر انجیدنی دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تاکنون آزمایش کرونای ۶۳۱ نفر در استان خراسان رضوی مثبت شده است.

وی افزود: ۴۰۸ نفر از کل شهروندان مبتلا به بیماری کرونا در خراسان رضوی مربوط به حوزه جغرافیایی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و ۲۲۳ نفر متعلق به مناطق زیرپوشش پنج دانشکده و دانشگاه علوم پزشکی دیگر این استان هستند.

وی ادامه داد: دانشکده علوم پزشکی نیشابور با ۸۵ نفر بیمار مبتلا به کرونا بعد از مشهد بیشترین شمار بیماران را دارد و پس از آن نیز دانشگاه‌های علوم پزشکی تربت جام و تربت حیدریه با ۴۲ و ۴۱ بیمار در رده‌های بعدی شیوع کرونا در خراسان رضوی قرار دارند.

دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در حوزه زیر پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار و گناباد نیز به ترتیب ۳۶ و ۱۹ نفر است.

انجیدنی افزود: ظرف روز‌های ۳۰ بهمن ماه گذشته تا ۲۷ اسفند ماه کنونی سه هزار و ۳۹۷ بیمار مبتلا به عفونت حاد تنفسی و مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین لازم به تاکید است که در این مدت تاکنون دو هزار و ۵۸ نفر از شهروندان اهل خراسان رضوی که به عفونت حاد تنفسی و مشکوک به بیماری کرونا مبتلا شده بودند بهبود یافته و از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند.

دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هزار و ۹۶۴ نفر از بیماران بستری شده مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند که تاکنون هزار و ۱۰۵ نفر از آن‌ها بهبود یافته و از بیمارستان به منزل رفته‌اند.

انجیدنی در ادامه تعداد جانباختگان بیماری کرونا در خراسان رضوی که آزمایش آن‌ها به طور قطعی مثبت بوده را ۴۶ تن اعلام و بیان کرد: ۲۶ تن از این جانباختگان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ۹ تن در حوزه دانشکده علوم پزشکی نیشابور و چهار تن هم در حوزه دانشگاه علوم پزشکی تربت‌جام فوت کرده‌اند همچنین حوزه جغرافیایی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نیز سه بیمار فوتی و دانشگاه‌های علوم پزشکی تربت‌حیدریه و گناباد هم هر کدام دو فوتی بر اثر کرونا را ثبت کرده‌اند.

افزون بر ۷۵ درصد جمعیت ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی در قالب ۱۲ شهرستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و ۲۵ درصد دیگر جمعیت این استان زیرپوشش خدمات دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌جام، تربت‌حیدریه و نیشابور هستند.
 
منبع:ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->