آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی
سرخط خبرها

بیش از یک سوم اعضای تیم فوتبال والنسیا به کرونا مبتلا شدند

  • کد خبر: ۲۱۴۴۲
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
بیش از یک سوم اعضای تیم فوتبال والنسیا به کرونا مبتلا شدند
شمار بازیکنان و اعضای مبتلا به کرونا در تیم فوتبال والنسیا از ۵ نفر به بیش از یک سوم کل اعضای این تیم افزایش یافت.
به گزار شهرآرانیوز، باشگاه والنسیا اعلام کرد که ۳۵ درصد از اعضای این باشگاه شامل بازیکنان و اعضای کادر فنی به کرونا مبتلا شده‌اند، اما هنوز هیچ از یک افرادی که به تازگی تست کرونای‌شان مثبت شده، علائم مربوط به این بیماری را نشان نمی‌دهند.

تا روز یکشنبه ۵ تن از اعضای تیم فوتبال والنسیا شامل دو بازیکن این تیم اسکیل گارای و الیاکیم مانگالا به کرونا مبتلا شده بودند، اما ظاهراً تماس این دو نفر و سه عضو کادر فنی با دیگر اعضای تیم آن‌ها را هم مبتلا کرده است.

طبق اعلام باشگاه والنسیا بیش از یک سوم اعضای تیم اول باشگاه به کرونا مبتلا هستند. این باشگاه همچنین ابتلای این افراد به کرونا را به سفر اخیرش به شهر میلان ایتالیا برای مصاف با تیم آتالانتا در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نسبت داده است. این در حالیست بازی پشت در‌های بسته برگزار شده بود.

در بیانیه باشگاه والنسیا آمده است: با وجود معیار‌های سفت و سخت بهداشتی که توسط باشگاه بعد از سفر به ایتالیا اتخاذ شد، نتایج تست‌های اخیر نشان می‌دهد که برگزاری چنین بازی‌هایی سبب شده که اعضای ما در معرض ویروس قرار بگیرند و اکنون نزدیک به ۳۵ درصد از اعضای کل تیم به کرونا مبتلا هستند. تمام این افراد در خانه‌های‌شان خود را قرنطینه کرده‌اند و به طور مرتب تحت ارزیابی‌های پزشکی قرار می‌گیرند.

منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->