نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

مدیر برنامه‌های هالند در بارسلون

  • کد خبر: ۲۱۴۴۸۵
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
مدیر برنامه‌های هالند در بارسلون
مدیر برنامه‌های ستاره نروژی منچسترسیتی با مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا جلسه گذاشت.

به گزارش شهرآرانیوز، بارسلونا مدت‌هاست که توان رقابت برای خرید بازیکنان بزرگ و ابرستاره را ندارد. این باشگاه از نظر اقتصادی با سال‌هایی که به راحتی برای خرید بازیکن بیش از ۱۰۰ میلیون پرداخت می‌کرد فاصله دارد. آن‌ها در تابستان ۲۰۲۲ توانستند به فعال‌سازی اهرم‌های اقتصادی، چند بازیکن تاثیرگذار مثل لواندوفسکی، رافینیا و ژول کنده را به خدمت بگیرند، اما پس از گذشت یک فصل شرایط دوباره برای این باشگاه پیچیده شد.

آن‌ها حالا راهی جز فروش بازیکنان خود ندارند. فرنکی دی یونگ، ژول کنده و چند بازیکن دیگر گزینه‌های باشگاه برای کسب درآمد در تابستان پیش رو هستند.

حالا در این میان، خبر عجیبی در رسانه‌ها منتشر شد. جرارد رومرو، خبرنگار اسپانیایی نزدیک به باشگاه بارسلونا مدعی شده است که دکو، مدیر ورزشی بارسلونا دیداری با ایجنت ارلینگ هالند ترتیب داده است.

رومرو در همین باره توضیح داد: «در این جلسه درباره جدایی دو بازیکنی که ممکن است به باشگاه در معامله هالند کمک کنند صحبت شد.»

این خبرنگار در ادامه اضافه کرد: «ما همچنین می‌توانیم تایید کنیم که تاریخی برای ملاقات با خانواده هالند و افراد نزدیک او برای ارزیابی وضعیت معامله تعیین شده است.»

اوریول دومنک نیز در این خصوص گفت: «تابستان پیش رو قرارداد هالند بند فسخ ندارد، اما برای تابستان بعدی هالند یک بند فسخ ۱۷۵ میلیونی برای تیم‌های خارج از پرمیرلیگ دارد!»

ارلینگ هالند یکی از گران‌قیمت‌ترین بازیکنان حال حاضر جهان است و جذب این ستاره نروژی برای باشگاهی مثل بارسلونا که در شرایط اقتصادی خوبی قرار ندارد، تقریبا غیرممکن است؛ اما لاپورتا و تیم مدیریتی پیش از این ثابت کردند که می‌توانند در لحظات خاص همه را غافل‌گیر کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->