نتانیاهو: «با یا بدون توافق» به رفح حمله می‌کنیم لاپید: تل‌آویو به گروگان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است حمله پهپادی به یک کشتی در اقیانوس هند (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کشور: اتباع بیش از این نباید وارد کشور شوند بن‌گویر: نتانیاهو به من قول حمله به رفح داد رافائل گروسی راهی ایران می‌شود (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد موج جدید حمله موشکی از لبنان به اراضی اشغالی وزارت خارجه روسیه: از سال ۲۰۲۲ آماده مذاکرات صلح بوده‌ایم خراسان‌ رضوی از نظر تعداد مراکز شبه‌خانواده، رتبه اول کشور را دارد توییت نماینده سابق مجلس بریتانیا در حمایت از مردم غزه + عکس نخست وزیر رژیم صهیونیستی: احتمال رسیدن به معامله تبادل اسرا اندک است قصد اسرائیل برای ممانعت از خروج مردان از رفح آیت‌الله علم‌الهدی: بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود | مدرسه، نقطه آغاز تربیت است صدور چک و ارائه خدمات ثبت احوال مشروط به ثبت اطلاعات شد اعمال قانون ۲۰۹۷ خودروی حادثه ساز و توقیف ۹۷ خودروی متخلف در مشهد (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اینفوگرافی | همه چیز درباره تجمعات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری: چند نفر درباره پرونده باغ ازگل احضار شده اند عفو بین‌الملل از بایدن خواست که انتقال تسلیحات به اسرائیل را متوقف کند کنسروهایی که منفجر می‌شوند | شگرد جدید صهیونیست‌ها برای کودک‌کشی در غزه شکست‌های پیاپی آمریکا از ملت ایران
سرخط خبرها
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز:

با حرمت‌شکنان حرمین امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) باید برخورد شود

  • کد خبر: ۲۱۴۶۴
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰
با حرمت‌شکنان حرمین امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) باید برخورد شود
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: هیچ‌کس به خاطر زیارت، درب حرم امام رضا (ع) یا حرم حضرت معصومه (س) را نمی‌شکند، این خلاف است و اهانت به ائمه معصومین تلقی می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز؛ حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در خصوص هتک حرمت حرمین امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) توسط برخی جریان‌های افراطی، اظهار داشت: این حرمت‌شکنی کار افراد تشکیلاتی است و مردم عادی در آن نقشی نداشتند. مردم از مقام معظم رهبری و مسئولین حرف‌شنویی دارند، در مقابل انقلاب، نظام و سلامتی ملت بی‌تفاوت نیستند و هرگز چنین عملی را انجام نمی‌دهند. این قبیل کار‌ها تشکیلاتى و جهت آن‌هم مشخص است، این‌ها یک سری افرادی هستند که پایگاه آن‌ها در انگلستان واقع‌شده و آدم‌های ظاهرالصلاحی هستند. بخشی از مردم به این افراد احترام می‌گذارند و در بین آن‌ها افرادی هم حضور دارند که موجههستند، ولی فریب‌خورده‌اند و متأسفانه از آن‌ها سوءاستفاده می‌شود.

وی ادامه داد: این هتک حرمت، یک توطئه است و تابه‌حال چندین مرتبه در مکان‌های مختلف، دست به حرکاتی در مقابل تصمیمات نظام زده‌اند؛ این افراد بنا دارند که در مقابل تصمیمات نظام بایستند و به مردم بگویند که نظام نمی‌تواند اداره کشور را بر عهده بگیرد. هدف این افراد زیر سؤال بردن مبانی اعتقادی ما است و علیه نظام قصد دارند که اقداماتی را انجام دهند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تأکید کرد: هیچ‌کس به خاطر زیارت، دَر حرم امام رضا (ع) یا حرم حضرت معصومه (س) را نمی‌شکند، این خلاف است و اهانت به حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) تلقی می‌شود. این اتفاق، مشابه عمل خوارج در نهروان است؛ همانند کاری که در صدر اسلام، برای زیر سؤال بردن خلافت امیرالمؤمنین انجام شد.

ابراهیمی با تأکید بر اینکه باید با عاملان این حادثه برخورد شود، گفت: این حادثه به وجود آمده، نوعی فرصت‌طلبی است و اهانت به‌نظام تلقی می‌شود. من معتقد هستم هر نوع برخوردی با این اشخاص، کار درستی است. البته افرادی فریب خوردند، اما در کل، جهت‌گیری تشکیلاتی است.

منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->