شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند فرماندار مشهد: رضایت زائران از اقدامات شهرداری مشهد در استقبال از بهار ملموس است اسکان ۸ هزار زائر نوروزی طی هشت روز در سالن‌های ورزشی شهرداری مشهد «سید ناصر نعمتی» به عنوان مدیرکل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد حاجی بگلو: واگذاری اختیار کمیسیون ماده ۵ به شهرداری‌ها باعث رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال می‌شود + ویدئو بهای بلیت قطار شهری مشهد افزایش یافت | افزایش بلیت اتوبوس از اردیبهشت ماه (۷ فروردین ۱۴۰۳) نوروزی متفاوت در فرودگاه مشهد | از اجرای برنامه‌های فرهنگی تا استقبال عروسک‌ها از مسافران خردسال ۳۵۱فقره تصادف منجر به جرح طی ۲۴ساعت گذشته در مشهد | ۴۷مصدوم به بیمارستان‌ها منتقل شدند (۷ فروردین ۱۴۰۳) جشن میلاد کریم اهل بیت (ع) در حرم مطهر رضوی هوای مشهد پاک شد (۷ فروردین ۱۴۰۳) حاجی‌بگلو: قانون درآمدهای پایدار شهرداری مشهد نیاز به بازنگری دارد + فیلم
سرخط خبرها
طی ۲۴ ساعت گذشته و با آماده باش مرکز ارتباطات مردمی شهرداری مشهد رقم خورد؛

تماس ۳۰۵ شهروند با مرکز ۱۳۷ برای اعلام درخواست های مرتبط با بارش باران

  • کد خبر: ۲۱۷۸۲
  • ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹
تماس ۳۰۵ شهروند با مرکز ۱۳۷ برای اعلام درخواست های مرتبط با بارش باران
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از تماس ۳۰۵ شهروند با مرکز ۱۳۷ جهت اعلام موارد مرتبط با بارش باران از جمله آبگرفتگی و آب افتادگی و ایجاد روان آب خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: در پی صدور اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان مبنی بر احتمال وجود بارندگی های رگباری، از روز گذشته مرکز ۱۳۷ با افزودن تعداد کارشناسان در شیفت های ۲۴ ساعته خود، به حالت آماده باش درآمد.
وی ادامه داد: از ساعت ۱۲ ظهر روز گذشته تا ۱۲ امروز، یک هزار و ۴۲۳ شهروند با این مرکز تماس گرفته اند که ۳۰۵ مورد از این تماس ها به گزارش مشکلات حاصل از بارش باران رگباری مانند آبگرفتگی، آب افتادگی، ایجاد روان آب در معابر و ... اختصاص داشت.
رمضانی خاطر نشان ساخت: موارد مربوط به بحران، بعد از اعلام شهروند، توسط کارشناسان مرکز ۱۳۷ بلافاصله از طریق بیسیم به مراجع مربوطه در معاونت ها، مناطق، سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری ارجاع شده و رفع شد که بیشترین موارد گزارش شده شهروندان از خیابان های بزرگراه آزادی، کشمیری، حر عاملی، شاهنامه، قرنی و توس بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->