آماده باش خدمات شهری مشهد

  • کد خبر: ۲۱۸۲۳
  • ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
آماده باش خدمات شهری مشهد
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: نیروها و امکانات خدمات شهری مشهد در پی بارشهای اخیر به حالت آماده باش درآمدند.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا صحراگرد افزود:  با توجه به اخطاریه هواشناسی مبنی بر بارش باران طی امروز و فردا، تمامی امکانات خدمات شهری در سطح شهر آماده باش و مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: در حال حاضر ۱۰۲ دستگاه تانکر، ۱۳ دستگاه پمپ خودمکش،۶ دستگاه لودر و دو دستگاه جرثقیل در شهر مشهد به این منظور به کارگیری شده است.

او ادامه داد: بیش از سه هزار و ۵۰۰ نیروی کارگری نیز در شهر مشهد در حال فعالیت هستند و ۱۲۷ موتور پمپ سیار و ۱۰ هزار کیسه شن در معابر سطح این شهر جانمایی و مستقر شده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: تا کنون در برخی از معابر شهر تجمع آب مشاهده شده است که توسط نیروهای شهرداری برطرف شده است و با توجه به تداوم بارش باران، چاههای جذبی، سپتیکها و تاسیسات نیز به صورت مستمر کنترل و تخلیه می شود.

اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی علاوه بر پیش‌بینی تداوم بارشها تا روز چهارشنبه ششم فروردین ماه جاری، نسبت به احتمال آبگرفتگی معابر شهری، سیلابی شدن مسیلها و جاده‌ها در سطح استان به عموم مردم هشدار داد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->