مشهد اولین مقصد سفر‌های ریلی مردم در نوروز شد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) راهپیمایی حمایت از غزه فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند
سرخط خبرها

جزئیات ورود و خروج مسافران نوروزی مشهد در روز سوم فروردین/کاهش چشمگیر آمار مسافران ورودی به مشهد

  • کد خبر: ۲۱۸۶۸
  • ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷
جزئیات ورود و خروج مسافران نوروزی مشهد در روز سوم فروردین/کاهش چشمگیر آمار مسافران ورودی به مشهد
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی از کاهش چشمگیر ورود مسافر در روز سوم فروردین ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال به استان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد صادق براتی افزود: خوشبختانه کاهش چشمگیر میزان ورود مسافر به استان طی روز سوم فروردین ماه امسال نشان از فهیم بودن مردم و تلاش در جهت قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا دارد.

 

وی با اشاره به ورود و خروج مسافر از فرودگاه مشهد گفت: در روز سوم فروردین ماه در قالب ۱۳ پرواز ورودی هزار و ۶۵ مسافر وارد مشهد و با انجام ۱۴ پرواز خروجی هزار و ۱۸۳ نفر از مشهد و استان خارج شده‌اند.

 

وی ادامه داد: در مقایسه با مدت مشابه پارسال در تعداد پرواز‌ها ۸۲ درصد و در تعداد مسافر ورودی ۹۲ درصد کاهش داریم.

 

این مسوول گفت: همچنین در بخش ریلی با ورود پنج رام قطار تعداد ۸۷۲ مسافر با ۹۴ درصد کاهش نسبت به پارسال وارد و با چهار رام قطار خروجی تعداد ۴۶۶ مسافر از استان خارج شده‌اند.

 

براتی در خصوص ورودی استان از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی اظهارداشت: در این مدت هزار و ۲۳۰ مسافر با ۸۵ درصد کاهش وارد و تعداد چهار هزار و ۸۹۴ نفر با ۸۷ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه پارسال از استان خارج شده‌اند.

وی میزان ورودی مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی به مشهد را ۷۹۵ نفر با ۹۴ درصد کاهش و میزان خروجی را دو هزار و ۵۵۸ نفر با ۸۹ درصد کاهش نسبت به پارسال اعلام کرد.

 

معاون استاندار خراسان رضوی با اشاره به ورود ۱۶ هزار و ۹۵۸ دستگاه خودرو با ۴۲ هزار و ۳۹۵ مسافر با وسیله نقلیه شخصی به استان، گفت: این میزان ورود مسافر در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۷۶ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

 

وی ادامه داد: از این تعداد ۴۱ هزار و ۹۳ خودرو به مشهد وارد شدند که دارای ۱۰۲ هزار و ۷۳۲ نفر مسافر هستند و این میزان نسبت به پارسال ۵۴ درصد کاهش مسافر ورودی را نشان می‌دهد.

 

براتی در خصوص خروجی وسیله نقلیه شخصی و مسافر از استان نیز بیان کرد: طی این مدت ۱۶ هزار و ۶۸۲ خودرو با ۴۱ هزار و ۷۰۵ مسافر با کاهش ۸۰ درصدی نسبت به پارسال از استان خارج شده‌اند.

 

وی افزود: از این تعداد ۳۷ هزار و ۵۹۸ خودرو با ۹۲ هزار و ۹۹۵ مسافر با کاهش ۶۳درصدی نسبت به پارسال از مشهد خارج شدند.

 

طبق آخرین آمار رسمی تعداد مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی به ۹۲۱ نفر افزایش یافته است که ۵۵۳ نفر از کل بیماران مبتلا به کرونا در خراسان رضوی مربوط به حوزه جغرافیایی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و ۳۶۸ نفر متعلق به مناطق زیرپوشش پنج دانشکده و دانشگاه علوم پزشکی دیگر این استان هستند.

 

ظرف روز‌های ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۸ تا چهارم فروردین ماه ۱۳۹۹ چهار هزار و ۶۳۵ بیمار مبتلا به عفونت حاد تنفسی و مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شده‌اند و در این مدت تاکنون دو هزار و ۹۷۳ نفر از شهروندان اهل خراسان رضوی که به عفونت حاد تنفسی و مشکوک به بیماری کرونا مبتلا شده بودند بهبود یافته و از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند.


همچنین دو هزار و ۷۹۳ نفر از بیماران بستری شده مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند که تاکنون هزار و ۵۳۵ نفر از آن‌ها بهبود یافته و از بیمارستان به منزل بازگشته‌اند.


بنا بر این آمار تعداد جانباختگان بیماری کرونا در خراسان رضوی که آزمایش آن‌ها به طور قطعی مثبت بوده ۱۱۳ تن اعلام شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->