مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اژه‌ای: امروز یکی از مسائل مهم کشور و مردم، مقوله عفاف و حجاب است وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشور‌های غربی علیه نیرو‌های مسلح ایران واکنش نشان داد ادامه حملات رژیم صهیونیستی در غزه و افزایش تعداد شهدا رئیس‌جمهور آلمان کنفرانس درباره جنگ غزه را لغو کرد تاکید شی جین‌پینگ و بلینکن بر تثبیت روابط آمریکا و چین با رویکردی مثبت و سازنده ویدئو | شناسایی و دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در ارومیه امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می‌سازد مقامات نظامی ایران و هند بر گسترش همکاری‌های دفاعی و نظامی تاکید کردند فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد: جبهه فرهنگی در خط مقدم قرار دارد رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است | با اراده پولادین مردم تحریم‌ها به نتیجه نرسیده است وزیر دفاع روسیه: گروه‌های تروریستی مستقر در افغانستان تهدید اصلی آسیای مرکزی هستند علل هم‌پیمانی اردن با رژیم‌صهیونیستی روایت نماینده شهرآرا از دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب | متفاوت‌ترین سفر زندگی‌ام بود نامه رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به رؤسای دانشگاه‌های آمریکایی در حمایت از غزه مذاکرات آشتی میان حماس و فتح به میزبانی چین برگزار خواهد شد مقاومت عراق درباره حمله به هدفی حیاتی در حیفا بیانیه صادر کرد یک هفته قبل از انتخابات زمان تبلیغات داوطلبان دور دوم بلایی که با خوردن ۴ استامینوفن سرتان می‌آید | عوارض نسل قدیم دارو‌های سرماخوردگی‌ گفت‌وگوی تلفنی وزیر امور خارجه پرتغال با امیرعبداللهیان درباره کشتی اسرائیلی توقیف‌شده
سرخط خبرها

الحوثی: اهداف تهاجم نظامی علیه یمن محقق نخواهد شد

  • کد خبر: ۲۱۸۶۹۲
  • ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۲
الحوثی: اهداف تهاجم نظامی علیه یمن محقق نخواهد شد
عضو شورای عالی سیاسی یمن یکشنبه شب گفت که اهداف تهاجم نظامی علیه صنعا پس از گذشت ۹ سال محقق نشده است و هرگز نخواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد علی الحوثی در مصاحبه با این شبکه یمنی با بیان اینکه از ابتدای تهاجم نظامی ائتلاف سعودی و آمریکایی تاکید کرده‌ایم که اهداف این تجاوز محقق نخواهد شد و هدف قرار دادن مستقیم مردم، بیمارستان‌ها و مدارس شاهد شکست بزرگ آنها بود.

وی با اشاره به اینکه آنچه بین یمن و عربستان در حال رخ دادن است تنش زدایی است و نه آتش بس، گفت: نمی‌توان وارد مذاکره‌ای شد قبل از اینکه به حل مساله بشردوستانه منجر شود که شامل پرداخت حقوق کارکنان دولتی، بازگرداندن برق و ارائه خدمات می‌شود.

این عضو شورای عالی سیاسی در ادامه بر موضع قاطع و حمایتی صنعا از مردم مظلوم فلسطین در برابر ظلم صهیونیست‌ها به آنها تاکید کرد و افزود: این موضع مبتنی بر اعتقادات دینی و اعتقادی و نه اهداف سیاسی است.

الحوثی گفت: هدف قرار دادن نیروهای مقاومت که مخالف هژمونی آمریکا در یمن، لبنان و عراق هستند، هدف قرار دادن آرمان فلسطین تلقی می‌شود.

وی همچنین با محکوم کردن حملات وحشیانه و تروریستی آمریکا و انگلیس به یمن، بر ادامه مقابله با ایالات متحده، لندن و دشمن اسرائیلی و حمایت از مجاهدان فلسطینی در غزه و حمایت از آنها، تاکید کرد.

عضو شورای عالی سیاسی یمن در ادامه، گفت: رژیم‌های عربی و اسلامی بیانیه روشنی در محکومیت تجاوزهای صهیونیست‌ها به غزه صادر نکرده‌اند.

الحوثی از رژیم‌های عربی خواست تا ۵۰ درصد از صادرات مشتقات نفتی خود به اروپا و آمریکا را کاهش دهند که نشان خواهد داد این امر عواقبی خواهد داشت.

وی همچنین خواستار آن شد که پروازها از پایگاه‌های نظامی در جهان عرب و یا انتقال سلاح به رژیم صهیونیستی ممنوع شود.

عضو شورای علی سیاسی یمن در ادامه از عربستان سعودی خواست تا در مسیر صلح حرکت کند و طفره نرود.

الحوثی همچنین نسبت به توسل به زور علیه یمن هشدار داد و تاکید کرد: آمریکا ابرقدرت جهان باقی نخواهد ماند و یمن دارای سلاح‌هایی است که می‌تواند نیروهای آمریکایی را هدف قرار دهد.

وی در پایان سخنان خود از فداکاری مردم یمن و آمادگی آنها برای جهاد در راه خدا قدردانی و تاکید کرد که استقامت و فداکاری موجب شکست تجاوزهای آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس خواهد شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->