ورود پرسپولیس و تراکتور به فوتبال بانوان میزبانی مشهد از لیگ والیبال پسران زیر ۲۰ سال کشور ایوب العملود به ایران رسید + عکس مشکل جدی قلی زاده برای حضور در پرسپولیس زنوزی خواستار قرارداد جدید سه پرسپولیسی باشگاه پرسپولیس به دنبال کنار گذاشتن صادقی گولسیانی صدای گاریدو را درآورد اخباری یا ایپاسی یکی جانشین بیرو می‌شوند ناراحتی مربیان پایه پرسپولیس از گاریدو تیم ملی از ۹ شهریور استارت می‌زند جریمه استقلالی‌ها شفاف می‌شود! سوئیت اختصاصی برای نکونام در استقلال پیروزی‌های ۷۰ هزار دلاری استقلال و پرسپولیس پایان کار پرسپولیس با جذب ۳ بازیکن خارجی سیاست استقلال در فصل جدید: با رقبا به اردو نمی‌رویم! افزایش سقف بودجه تیم‌های لیگ برتری به بن‌بست خورد زمان آغاز بازی‌های فوتبال لیگ‌های معتبر اروپایی فصل ۲۵-۲۰۲۴ واکنش باشگاه استقلال به جدایی حسینی: قرارداد دارد ترابی: از پرسپولیس خداحافظی نمی‌کنم و دوباره برمی‌گردم + عکس
سرخط خبرها

واکنش فدراسیون فوتبال به جریمه قلعه‌نویی

  • کد خبر: ۲۱۹۲۱۸
  • ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸
واکنش فدراسیون فوتبال به جریمه قلعه‌نویی
فدراسیون فوتبال نسبت جریمه سنگینی که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعمال شده، واکنش نشان داده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، فدراسیون فوتبال نسبت به جریمه‌ای که اخیرا علیه عوامل تیم ملی اعمال شده، واکنش نشان داده است.

در واکنش فدراسیون فوتبال آمده: امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی همواره با احترام به قوانین حرفه‌ای، خود را ملزم به پاسخگویی به رسانه‌ها می‌داند و بر همین اساس در تمامی نشست‌های خبری قبل و بعد از بازی‌ها و همچنین گفتگو‌های تلویزیونی در طول برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شرکت کرد.



با این وجود در پایان بازی برابر قطر، درخواستی برای حضور او در گفت‌وگوی تلویزیونی مطرح نشد و بر همین اساس تنها در نشست خبری حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

این واکنش در حالی از سوی فدراسیون فوتبال نشان داده شده که طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا مربیان ملزم به انجام مصاحبه تلوزیونی هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->