نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

احتمال بخشش نورالهی و بازگشت به تیم ملی

  • کد خبر: ۲۱۹۲۶۹
  • ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۷
احتمال بخشش نورالهی و بازگشت به تیم ملی
نزدیکان به تیم ملی در تلاشند امیر قلعه‌نویی را راضی به بازگرداندن احمد نورالهی به تیم ملی کنند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، احمد نورالهی جام ملت‌های آسیا را به دلیل مسائل انضباطی از دست داد و نتوانست با تیم ملی در این تورنمنت حضور یابد.

در آن ایام که نورالهی از تیم ملی حذف شد، از سوی ارکان تیم ملی اعلام شد که نورالهی به دلیل ایجاد برخی حواشی از تیم ملی کنار گذاشته شده است. در آن روز‌ها خیلی تلاش شد که نورالهی به تیم ملی بازگردد، اما سرمربی تیم ملی راضی به بازگرداندن این بازیکن نشد تا تیم ملی در غیاب این چهره در جام ملت‌های آسیا حاضر باشد.

نورالهی، اما با وجود حذف از تیم ملی فوتبال ایران در باشگاه الاهلی امارات نمایش مطلوبی از خود به جا گذاشته و اخیرا نیز در جریان بازی با الوحده که سعید عزت الهی را در اختیار دارد با پاس‌های گل خود گره بازی را برای الاهلی باز کرده است.

در عین حال که نورالهی به درخشش در باشگاه اماراتی ادامه می‌دهد از اردوی تیم ملی زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشت این بازیکن به تیم ملی شنیده می‌شود.

برخی نزدیکان به تیم ملی مدعی شده‌اند که قرار است وساطت‌هایی انجام شود تا این بازیکن دوباره به عنوان ملی‌پوش در خدمت تیم ملی باشد.



 احتمال داده شده نورالهی بعد از پایان دور پیش مقدماتی انتخابی جام جهانی فوتبال به تیم ملی بازگردد، هرچند که تا کنون امیر قلعه‌نویی واکنشی نسبت به بازگشت احتمالی این بازیکن به تیم ملی نشان نداده است.

سرمربی تیم ملی اخیرا بنای جوانگرایی را در تیم ملی پیش گرفته و برخی بازیکنان را که در پست هافبک دفاعی بازی می‌کردند را از تیم ملی حذف کرده است. از آن جمله می‌توان به احسان جاج صفی یا روزبه چشمی اشاره کرد که قابلیت بازی در پست هافبک دفاعی را داشتند و یکی از دلایلی که احتمال داده شده احمد نورالهی دوباره در تیم ملی به میدان برود، همین است.

به هرحال باید دید امیرقلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی آیا راضی به بازگرداندن این بازیکن خواهد شد یا خیر؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->