تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳ تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۳ | سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایش نیافته است تعرض به زنان عزادار به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
سرخط خبرها

تجمع شهروندان در مکان‌های عمومی تربت‌حیدریه ممنوع شد

  • کد خبر: ۲۱۹۲۷
  • ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷
تجمع شهروندان در مکان‌های عمومی تربت‌حیدریه ممنوع شد
معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه گفت: تجمع و اطراق شهروندان در تفرجگاه‌های درون و برون شهری، بوستان‌ها و دیگر مکان‌های عمومی تا اطلاع بعدی ممنوع است.

به گزارش شهرآرانیوز، علی رستمی در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا افزود: اداره صنعت، معدن و تجارت نیز باید با همکاری اتحادیه‌های شهرستان با اعمال محدودیت‌های لازم نسبت به ادامه روند تعطیلی برخی صنوف غیر ضروری اقدامات لازم را انجام دهد.

 

وی ادامه داد: با هدف مقابله با بیماری کرونا، هسته مرکزی شهر تربت‌حیدریه بر روی خودرو‌های عبوری مسدود شده و فعالیت تاکسی‌ها نیز بر اساس کد، روز‌های زوج یا فرد خواهد بود.

 

وی گفت: جهاد کشاورزی، ارتش و تیپ ۶۱ محرم با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهاد‌های داوطلب، نسبت به ضدعفونی معابر و خیابان‌های اصلی شهر اقدام می‌کنند.

 

رستمی، از تشدید روند غربالگری و پایش مسافران در مبادی ورودی و خروجی شهرستان به ویژه در جاده تربت‌حیدریه به زاوه خبر داد و افزود: شهروندان باید اخبار مرتبط با آمار بیماران و روند درمان آن‌ها را از رسانه‌های موثق و دارای مجوز و مسوولان ذیربط دریافت کنند.


وی ادامه داد: مردم باید برای عملیاتی شدن هر چه بهتر مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا، نهایت تعامل و اعتماد را با مسوولان داشته باشند.

 

وی در ارتباط با انتشار مطالبی در فضای مجازی مبنی بر توقف قطار مسافربری در ایستگاه تربت‌حیدریه یا بررسی نشدن سلامت مسافران گفت: در این راستا تابع تصمیمات مسوولان کشوری هستیم و پیشنهادات لازم مبنی بر صادر نشدن بلیت به این ایستگاه داده شده است.

 

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه، با مثبت اعلام شدن نتیجه آزمایش ۹ بیمار دیگر، شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در جمعیت زیرپوشش این واحد دانشگاهی به ۵۷ نفر رسید که از این تعداد، سه نفر فوت کرده‌اند.

 

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به ۳۶۳ هزار نفر از مردم شهرستان‌های تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات خدمات ارائه می‌دهد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->