حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص ۴۴۷۲ میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات ایران‌خودرو + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) جدی شدن احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران آیین‌نامه دستمزد  ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد ویدئو| توضیحات رئیس سازمان برنامه بودجه درباره تخصیص ارز برای واردات خودرو (۸ فروردین ۱۴۰۲) فرودگاه‌ها زیر ذره بین نظارتی سازمان هواپیمایی کشوری جزئیات پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از ۹ فروردین ماه سهمیه ویژه اقلام اساسی به استان‌های مسافرپذیر تخصیص می‌یابد وزیر اقتصاد: نگاه دولت سیزدهم بازگرداندن اداره کشور به مردم است فراخوان متقاضیان خودروی پارس در سال ۱۴۰۳ تداوم دارد؟ لزوم ارتقای توان صادراتی دانش بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال در ۱۴۰۳ قطار‌های نوروزی در مسیر مشهد چهار رام افزایش یافت شاخص بورس بالاخره قرمز پوش شد| ریزش ناچیز نماگر بازار سرمایه سه شنبه (۷ فروردین ۱۴۰۳) افزایش احتمال تغییر در رقم دستمزد ۱۴۰۳؟
سرخط خبرها
در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا خراسان رضوی مطرح شد:

واحد‌های صنفی در صورت فعالیت، پلمپ می‌شوند

  • کد خبر: ۲۱۹۳۷
  • ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۳
واحد‌های صنفی در صورت فعالیت، پلمپ می‌شوند
در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا خراسان رضوی، بر پلمپ واحد‌های صنفی در صورت فعالیت تاکید شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار محمد کاظم تقوی با اشاره به مصوبه امروز ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان، اظهار کرد: در راستای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا کشور، نیروی انتظامی در کنار سایر اعضا وظایف خود را انجام می‌دهد، بدین ترتیب یکی از مصوبات این بود و مقرر شد که نیروی انتظامی با کسبه‌ای که مورد نیاز مردم نیست، فعالیت می‌کنند و باعث تجمع می‌شوند، برخورد کند.

 

وی افزود: پاساژها، فروشگاه‌هایی که ضرورتی ندارند و جدای از فروشگا‌هایی که خدمات پروتئینی و مواد غذایی به مردم ارائه می‌دهند، سایرین حتما باید مجاز به باز شدن فروشگاه باشند.

 

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در کنار مجموعه اصناف و اتحادیه‌ها حضور داریم، تصریح کرد: تیم‌های مشترکی با این مجموعه‌ها تشکیل داده‌ایم و به همه مراکز نیروی انتظامی ماموریت داده‌ایم تا آنچه که مجاز به فعالیت در این ایام تا اعلام بعدی نیستند، از بازگشایی آن‌ها خودداری کنند، در غیر این صورت با تذکر و یا با پلمپ واحد‌های صنفی خود مواجه خواهند شد.

 

سردار تقوی با بیان اینکه قطع به یقین مردم عزیز ما برای حفظ سلامتی خود تلاش می‌کنند، تاکید کرد: در سراسر استان واحد‌های انتظامی ماموریت دارند که اگر کسی در زمره‌ی صنوفی باشد که مجاز به فعالیت تا اطلاع بعدی نیست، قطعا با تذکر پلیس و تعطیلی مکان خود مواجه خواهد شد.

 

صنوف غیر ضروری به جز صنوفی که ارائه خدمات به مردم می‌دهند، تعطیل خواهد بود

رئیس اتاق اصناف مشهد نیزدر ادامه اظهار کرد: با توجه به اینکه همه دستگاه‌ها برای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا پای کار آمده‌اند، طبیعتا اصناف هم مراجعات زیادی دارند، در بازار حضور دارند و به دنبال این هستند نقش خود را در این حوزه ایفا کنند.

 

محمود بنانژاد با اشاره به اینکه صنوف غیر ضروری به جز صنوفی که ارائه خدمات به مردم می‌دهند، تعطیل خواهد بود، افزود: مصوبه استان این است که کلیه صنوف غیر ضروری به جز صنوف تامین کننده مواد غذایی تعطیل هستند، در این راستا با همکاری نیروی انتظامی برخورد‌ها از امروز شروع شده است و اگر واحدی نسبت به تذکرات تمکین نکند، پلمپ خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه مشهد دارای ۱۲۰ هزار واحد صنفی است، خاطرنشان کرد: حدود ۲۰ هزار واحد صنفی مرتبط با مواد غذایی در مشهد فعالیت می‌کنند و مابقی باید تا اطلاع ثانوی تعطیل باشند.

 

رئیس اتاق اصناف مشهد تصریح کرد: در بحث برخورد با واحد‌های صنفی دارای پروانه کسب و بدون پروانه، تفاوتی وجود ندارد و این امر در قانون نظام صنفی پیش‌بینی شده است، با این وجود اول به همه واحد‌های صنفی توصیه می‌کنیم با تعطیلی واحد‌های صنوف خود به ما کمک کنند.

 

بنانژاد تاکید کرد: نگران متصدیان واحد‌های صنفی و کارگران این واحد‌ها هستیم، هرچند برخی از فروشگاه‌ها به ما اعلام می‌کنند که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند، اما بسیاری در معرض شیوع ویروس قرار دارند و به واسطه درگیری با کسب و کار از شرایط ایمنی و بهداشتی غافل می‌شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->