اعزام ۴۴۷ نیروی تازه نفس به واحد‌های درمانی مشهد/راه‌اندازی آزمایشگاه تشخیص کرونا در مدت سه روز

  • کد خبر: ۲۲۰۲۲
  • ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
اعزام ۴۴۷ نیروی تازه نفس به واحد‌های درمانی مشهد/راه‌اندازی آزمایشگاه تشخیص کرونا در مدت سه روز
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ابلاغ آغاز به کار ۲۶۲ نیروی پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی و ۱۸۵ نفر از پذیرفته شدگان فراخوان شناسایی و بکارگیری نیرو به صورت شرکتی خبر داد.

 به گزارش شهرآرانیوز، دکتر حمید رضا اسلامی اظهار کرد: با توجه به ضرورت اعزام نیرو‌های تازه نفس به واحد‌های درمانی بویژه در رشته‌های پرستاری، بی هوشی و خدمات و با توجه به حساسیت شرایط پیش رو و از طرفی ضرورت انجام کامل فرایند‌های اداری با پیگیری و هماهنگی مجدانه کارشناسان این حوزه، تیم کمیسیون طب کار از ۲۸ اسفند ماه در محل مرکز تخصصی طب کار سجاد مستقر شدند.

 

وی خاطر نشان کرد: ابلاغ تعیین محل خدمت تمام افراد معرفی شده از طرف معاونت درمان جهت اشتغال صادر و نیرو‌های جدید در مراکز درمانی شروع بکار کردند.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: همچنین با توجه به نیاز واحد‌های بهداشتی و درمانی به اقلام بهداشتی همچون ماسک، پرسنل شاغل در این معاونت در کنار سایر همکاران دانشگاه، در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر، نسبت به بسته بندی و ارسال ماسک‌های استاندارد تهیه شده اقدام و این برنامه تا زمان رفع نیاز واحد‌ها ادامه خواهد یافت.

 

راه اندازی آزمایشگاه تشخیص کرونا در مدت سه روز

دکتر اسلامی تصریح کرد: با توجه به نیاز دانشگاه علوم پزشکی مشهد به آزمایشگاه مرجع تشخیص کرونا، با اقدامی جهادی در مدت سه روز آزمایشگاه تشخیص ویروس کووید-۱۹ در بیمارستان امام رضا (ع) راه اندازی و تجهیز شد.

 

وی خاطر نشان کرد: همچنین به منظور جلوگیری از بروز اختلال در روند خدمات رسانی به ویژه در مراکز درمانی خط مقدم درمان ویروس کووید-۱۹، تاسیسات مراکز درمانی به ویژه بیمارستان‌های شریعتی، امام رضا ع، قائم (عج) و اکبر به طور مستمر بازدید می‌شود.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه به طور روزانه روند نگهداشت بیمارستان‌های درگیر مورد پیگیری قرار می‌گیرد خاطر نشان کرد: در راستای توسعه خدمات رسانی بخش غیر فعال دیالیز در بیمارستان اکبر به عنوان بخش پشتیبان کرونا انتخاب و تجهیز شد.

 

دکتر اسلامی تصریح کرد: در این مدت شش دستگاه آمبولانس که نیاز به تعمیرات داشتند بهسازی و تعمیر شد و در اختیار شبکه‌های بهداشتی و درمانی زیر پوشش قرار گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->