معامله گران بورس رژِیم صهیونیستی از عملیات طوفان الاقصی با خبر بودند؟ دانمارک ممنوعیت قرآن سوزی را تصویب کرد مقاومت لبنان چندین پایگاه اشغالگران را هدف حمله موشکی قرار داد وزیر خارجه قطر: نابودی حماس با ادامه جنگ هرگز اتفاق نخواهد افتاد ترکیه تعدادی از اعضای پ.ک.ک. را کشت ویدئو| اثبات کذب بودن ادعای رژیم صهیونیستی درباره بیمارستان الشفاء تمام پروازهای بحرین به رژیم صهیونیستی لغو شد ویدئو| لحظه شکار شدن تانک رژیم صهیونیستی توسط نیروهای گردان قسام سازمان ملل خواستار آزادی فوری همه گروگان‌ها در غزه شد واکنش‌های جهانی به مبادله آتش میان حماس و رژیم صهیونیستی روسیه آزمایش موشکی در قطب شمال را تکذیب کرد تیراندازی در یک مرکز درمانی در هلند چند کشته و زخمی برجای گذاشت پیام آیت‌الله سیستانی در پی آتش‌سوزی مرگبار در شمال عراق چین و سوریه ۳ سند همکاری امضا کردند جزئیات بسته تحریمی جدید اتحادیه اروپا علیه ایران تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران| فارس و تسنیم هم تحریم شدند تعداد جان‌باختگان سیل لیبی از ۱۱ هزار نفر گذشت تعداد جان‌باختگان سیل در لیبی به ۵۳۰۰ نفر رسید خاکسپاری ۴۰۰۰ جسد در پی وقوع طوفان در شهر «درنه» لیبی + فیلم ادعای عجیب شورای همکاری خلیج فارس درباره میدان نفتی آرش
سرخط خبرها

شمار مبتلایان به کرونا در ایتالیا از ۸۰ هزار تن عبور کرد

  • کد خبر: ۲۲۰۶۸
  • ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۱
شمار مبتلایان به کرونا در ایتالیا از ۸۰ هزار تن عبور کرد
ایتالیا اعلام کرد که شمار مبتلایان به کرونا در این کشور از ۸۰ هزار تن عبور کرده و شمار فوتی‌ها به ۸ هزار و ۱۶۵ نفر رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از خبرگزاری رویترز، آژانس محفافظت مدنی ایتالیا پنجشنبه‌شب اعلام کرد که ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۶۶۲ مورد فوت ناشی از ابتلا به کووید۱۹ در این کشور گزارش شده و شمار جانباختگان به ۸ هزار و ۱۶۵ نفر رسیده است.

 

به نوشته رویترز، احتمالا اشتباهی در ارایه گزارش مقام‌های ایتالیایی رخ داده، چراکه در منطقه «پیدمونت» که از لحاظ شدت شیوع کرونا در رده سوم این کشور قرار دارد، هیچ مورد فوتی برای روز پنجشنبه ارایه نشده است.

 

این احتمال از آنجایی قوت می‌گیرد که تارنمای Worldometers که آمار جهانی کرونا را به صورت لحظه‌ای گزارش می‌کند، تعداد مرگ‌ومیر ناشی از کرونا در ایتالیا را در ۲۴ ساعت گذشته ۷۱۲ تن و شمار کل فوتی‌ها را ۸ هزار و ۲۱۵ نفر اعلام کرده است.

 

همچنین، مقام‌های منطقه «پیدمونت» در گزارشی جداگانه اعلام کرده‌اند که در ۲۴ ساعت گذشته ۵۰ نفر بر اثر کرونا در این منطقه جان خود را از دسته داده‌اند.

 

به گفته آژانس محافظت مدنی ایتالیا، شمار کل مبتلایان قطعی به کووید۱۹ در این کشور از ۷۴ هزار و ۳۸۶ مورد در روز گذشته به ۸۰ هزار و ۵۳۹ مورد در روز پنجشنبه رسیده است. از این تعداد تاکنون ۱۰ هزار و ۳۶۱ نفر بهبود یافته‌اند و حال ۳ هزار و ۶۱۲ نفر وخیم است.

 

منطقه لمباردی در شمال ایتالیا بدترین وضعیت را در این کشور دارد؛ ۳۸۷ مورد از فوتی‌های ۲۴ ساعت گذشته در این منطقه روی داده و ۳۲ هزار و ۳۴۶ مورد از موارد قطعی ابتلا نیز برای این منطقه است.

 

سازمان جهانی بهداشت پیشتر اعلام کرد که اروپا بعد از چین به کانون جدید شیوع کرونا تبدیل شده است. 
این نهاد روز سه‌شنبه به طور رسمی هشدار داد که باتوجه به شتاب بسیار زیاد شیوع ویروس کرونا در آمریکا، این کشور ظرفیت آن را دارد که به کانون بیماری کرونا در جهان تبدیل شود.


مارگارت هریس سخنگوی سازمان جهانی بهداشت گفت که اکنون ۸۵ درصد مجموع مبتلایان به بیماری کرونا در جهان، در آمریکا و کشورهای اروپایی هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->