پهبادهای آتش نشان، یک ضرورت مهم ایمنی برای مشهد است اجرای طرح اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در مشهد با همکاری شهرداری و پلیس احداث قطار «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد رینگ پیرامونی و پارک خطی بوستان کرامت مشهد مرداد ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد ویدئو | طهوریان‌عسکری: طی ۲ سال اخیر تحول مطلوبی در حاشیه شهر مشهد رخ داده است گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است بیش از ۴۰ درصد متکدیان در مشهد، معتاد هستند | برخی خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند رونمایی از نخستین چاپ‌برگردان روزنامه ادب هر ثانیه بیش از ۲۰ کیلوگرم پسماند در مشهد تولید می‌شود مشهد در کنار  کنارک | روایت خدمت نیرو‌های شهرداری مشهد برای کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان «زنگ سپاس معلم» در مشهد نواخته شد | استاندار خراسان رضوی: مسیر انقلاب در حال طی شدن است + فیلم رکوردی تازه برای مشهد ثبت شد اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در مشهد برگزار شد + فیلم برپایی خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
سرخط خبرها

ورود بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی مشهد

  • کد خبر: ۲۲۲۵۷۲
  • ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۵
  • ۲
ورود بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی مشهد
رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: براساس مصوبات شورای اسلامی شهر، شاهد ورود بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس جدید خواهیم بود.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید نژادحسین در گفتگویی با بیان اینکه از ابتدای فعالیت شورای ششم تاکنون، پیوسته پیگیر نوسازی و بهسازی ناوگان اتوبوسرانی بوده‌ایم، اظهارکرد: برهمین اساس، مجوز انعقاد قرارداد خرید ۴۵۰ دستگاه اتوبوس را به شهرداری دادیم.

وی گفت: این موضوع در قالب ۳ قرارداد توسط شهرداری مشهد دنبال می‌شود که قرارداد اول، منعقد شده و در مرحله آزمایش فنی و تحویل ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مقدمه‌سازی برای ورود آنها هستیم.

نژادحسین با بیان اینکه قرارداد دیگر، مربوط به خرید ۱۳۰ دستگاه میدل‌باس بود، افزود: ۳۰ دستگاه از این میدل‌باس‌ها تحویل شده ولی ۱۰۰ دستگاه باقی‌مانده بخاطر تحریم‌ها و نقص‌های فنی و ... امکان تحویل به شهرداری را نداشت.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: برهمین اساس، مقرر شد معادل این یکصد دستگاه میدل‌باس، ۵۹ دستگاه اتوبوس شهری خریداری و تحویل شهرداری مشهد شود.

نژادحسین با بیان اینکه در گام نخست، ۱۰ دستگاه اتوبوس از این ۵۹ دستگاه در اسفندماه سال گذشته تحویل و وارد چرخه خدمات‌رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی شد، گفت: مابقی این اتوبوس‌ها نیز ماهانه بین ۱۰ تا ۱۵ دستگاه تحویل شهرداری می‌شود؛ نقطه عطف این اتوبوس‌ها، تحویل یک دستگاه اتوبوس برقی به صورت آزمایشی در اردیبهشت‌ماه است.

وی افزود: اولویت بکارگیری این اتوبوس‌ها در مسیر‌هایی است که سرفاصله زمانی آنها بیش از حد بوده و باید این سرفاصله کاهش یابد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌‎ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس اظهارکرد: یکی دیگر از قرارداد‌ها نیز مربوط به خرید ۲۵۰ دستگاه اتوبوس بوده که ۲۰۰ اتوبوس، ۱۲ متری و ۵۰ دستگاه نیز ۱۸ متری دو کابین است.

نژادحسین گفت: توافقات کلی روی این قرارداد صورت گرفته و امیدواریم تا نیمه اول اردیبهشت‌ماه شاهد انعقاد آن باشیم؛ روند ورود این ناوگان، از چند ماه پس از انعقاد قرارداد آغاز می‌شود.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
0
0
خدا خیرتون بده یه چند تایی هم برای مسیر پایانه صبا ۷۱/۱ بزارید که توی اون هوای برفی و وقتی روزه هستی و حالا هم هوای داغ تابستون زودتر بیان دعاگو تون باشیم... به خدا اینقدر شلوغ که ۲۵ دقیه بیشتر با بچه هام سر ایستگاه روز برفی که فقط منجمد شدیم منتظر بودیم و بسیار هم شلوغ شده بود اتوبوسه آمد و رفت اصلا نتونست وایسته و متاسفانه ساعت ۹ شب هم که دیگه اتوبوس نداره خداییش تو روستا هم دیگه ساعت کاریشون بیشتر شده شماها نمیخاین یه فکری بردارین؟؟؟
مسعود ندری
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
0
0
مبارک باشه،انشالله به سلامتی استفاده شه،این مینی بوس رو من نفهمیدم چرا ورداشتن؟!!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->