آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته
سرخط خبرها

۹ قانون ساده برای پیشگیری از کرونا در محیط کار

  • کد خبر: ۲۲۷۸۲
  • ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲
۹ قانون ساده برای پیشگیری از کرونا در محیط کار
برای پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس در محیط کار باید برخی از نکات بهداشتی را رعایت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، با توجه به شیوع ویروس کرونا رعایت نکات بهداشتی در تمامی محیط‌ها از جمله محل کار برای پیشگیری از ابتلا به کرونا بسیار مهم است.

 

به توصیه کارشناسان افراد تا حد امکان باید از حضور در اماکن شلوغ و پر تردد خودداری کنند، اما اگر کارتان به گونه‌ای است که در این شرایط بحرانی نیز مجبور به حضور در محیط کار هستید، با رعایت نکات زیر می‌توانید ریسک ابتلا به ویروس کرونا را به حداقل برسانید.

 

برای رفتن به سر کار این ۹ قانون را رعایت کنید

۱) از ساعت، انگشتر و دست بند استفاده نکنید.

 

۲) با خود ظرف، قاشق و چنگال، فلاسک و چند عدد لیوان یک بار مصرف به همراه داشته باشید. غذایتان را در ظرفی که با خودتان آورده اید خورده و به کسی تعارف نکنید. ظرف غذایتان را در خانه بشویید.

 

۳) قبل از شروع به کار، صفحه کلید، تلفن، میز و هر آن چه که قرار است با آن در تماس باشید، با الکل طبی ۷۰ درصد ضدعفونی کنید.

 

۴) اولین دستمال کاغذی روی میزتان را که در مجاورت با هوای آزاد بوده و آلوده شده است را دور بیندازید و از دستمال بعدی استفاده کنید.

 

۵) حتما هنگام خروج از خانه، از دستکش و ماسک استفاده کنید. پس از پایان کار، دستکش و ماسکی را که استفاده کرده اید در یک کیسه پلاستیکی یندازید و پس از بستن در آن، به سطل زباله بیندازید. سپس دست خود را به خوبی با آب و صابون بشویید.

 

۶) فاصله اجتماعی را رعایت کرده و از نزدیک شدن افراد به کمتر از یک متری خود، جلوگیری کنید. اگر می‌خواهید چیزی را به یکدیگر نشان دهید، فایل آن را با استفاده از تلفن همراه خود برای هم بفرستید.

 

۷) از تلفن مشترک استفاده نکنید.

 

۸) پس از گذشت هر یک ساعت و خوردن هر چیزی، دست خود را با آب و صابون بشویید.

 

۹) در اصلی و ورودی سرویس بهداشتی را نیمه باز بگذارید تا مجبور به باز کردن آن و آلوده شدن دستانتان پس از شست و شو نشوید.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->