مشهد اولین مقصد سفر‌های ریلی مردم در نوروز شد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) راهپیمایی حمایت از غزه فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند
سرخط خبرها
با مصوبه شورای شهر مشهد صورت گرفت

تمدید تعطیلی حمل‌ونقل عمومی تا ۲۳ فروردین

  • کد خبر: ۲۲۷۹۲
  • ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
  • ۱
تمدید تعطیلی حمل‌ونقل عمومی تا ۲۳ فروردین
بحبوحه روز‌های کرونایی هم نتوانست اعضای شورای شهر مشهد را خانه‌نشین کند و آن‌ها روز گذشته برای اخذ تصمیمات شهری در نشست شورای اسلامی شهر مشهد گرد هم آمدند. همان‌طور که پیش از این نیز اعلام شد، قرار بود اعضای شورا روز شنبه درباره روند تعطیلی ناوگان اتوبوس‌رانی و قطارشهری تصمیم‌گیری کنند و به همین واسطه یکی از مصوبات مهم جلسه دیروز تمدید تعطیلی ناوگان اتوبوس‌رانی و قطارشهری تا ۲۳ فروردین‌ماه بود. معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهردار مشهد نیز درباره تشکیل این جلسه گفت: در نشست رسمی شورای شهر مشهد با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیلی سرویس‌دهی قطارشهری و اتوبوس‌رانی مشهد تا جمعه ۲۳ فروردین تمدید شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، خلیل‌ا... کاظمی ادامه داد: تصمیم‌گیری درباره تمدید تعطیلی یا آغاز فعالیت و تعیین ساعت کاری قطارشهری و اتوبوس‌رانی مشهد پس از بیست‌وسوم تا پایان فروردین‌ماه به شهردار مشهد تفویض شده است. پیش از این در راستای پیشگیری از شیوع کرونا فعالیت قطارشهری از ۲۵ اسفند و اتوبوس‌رانی از ۲۹ اسفندماه سال گذشته به پیشنهاد شهردار و با تصویب شورای اسلامی شهر مشهد تعطیل باشد.
شرایط سخت برای یک‌سوم جمعیت حاشیه‌نشین
رئیس شورای شهر مشهد نیز در مصاحبه‌ای با اشاره به اینکه کرونا حداقل برای یک‌سوم جمعیت مشهد که در مناطق حاشیه ساکن هستند، شرایط سختی را ایجاد کرده است، گفت: از رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها تقاضا دارم که به ترویج پویش «چراغی برافروز» کمک کنند تا مشارکت حداکثری مردم را شاهد باشیم.
به گزارش ایسنا، محمدرضا حیدری با بیان اینکه مشاغل بسیار زیادی داریم که درآمد‌های آن‌ها به فعالیت‌های روزانه بستگی دارد، افزود: در شرایط کنونی با بحران‌ها و نگرانی‌های جدی در مناطق حاشیه روبه‌رو هستیم.
به گفته وی پویشی با عنوان «چراغی برافروز» با همت شورای شهر، شهرداری و مجموعه میزبانان خورشید راه‌اندازی شده است که در این پویش کمک‌های مردم جمع‎آوری می‌شود.
رئیس شورای شهر مشهد با بیان اینکه ما مصوبه‌ای در شورای شهر داریم که اگر در پروژه‌هایی، مشارکتی از سوی مردم صورت گیرد، شهرداری معادل آنچه مردم و خیران مشارکت کرده‌اند، مشارکت کند، اظهار کرد: بنابراین اگر در این پویش چند میلیارد تومان جمع شود، شهرداری نیز معادل آن مشارکت خواهد کرد. حیدری ابراز امیدواری کرد که با شناسایی جمعیت‌های هدف در مناطق کم‌برخوردار ازجمله زنان سرپرست خانوار، افراد ازکارافتاده، کارگران روزمزد ساختمانی، خانواده‌های زندانیان و مجموعه‌های مختلف با بانک اطلاعاتی که در حال کامل شدن است، بتوانیم با وجود منابع و امکاناتی که فراهم می‌شود، حداقل نیاز کوتاه‌مدت این اقشار را فراهم کنیم. وی با بیان اینکه دولت تدابیری را پیش‌بینی کرده است، اما تا زمانی که تصمیمات خود را اجرایی کند، زمان خواهد برد، تأکید کرد: اگر ما این اقدامات ترمیمی را انجام ندهیم، مطمئن باشید شرایط فشار و سختی می‌تواند حتی برای شهروندانی که احساس می‌کنند در خانه‌‎های خود امنیت دارند، ایجاد ناامنی خواهد کرد. رئیس شورای شهر مشهد همچنین از رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها درخواست کرد که به ترویج این پویش کمک کنند تا مشارکت حداکثری مردم ایجاد شود. حیدری افزود: مطمئن باشید این همراهی و همدلی برای آینده شهر آثار و برکات بسیار زیادی دارد و این محبت و صمیمیت میزان خشونت در شهر را کاهش و میزان امنیت را افزایش می‌دهد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
0
0
دولت باید یک ماه مملکت را تعطیل کند و یک پولی هم به همه مردم بدهد برای امرار معاش تا این بیماری مرگبار کنترل شود با این وضعی که همه ریخته اند تو خیابان روز از نو روزی از نو .فاجعه در پیش است .
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->