تصادف ۲ دستگاه پراید در جاده کلات ۹ مصدوم بر جا گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی تاثیر کرونا بر روح و روان| ۳۰ درصد مبتلایان به کرونا درگیر مه مغزی هستند سرنوشت متفاوت برای ۵ قاتل پای چوبه دار جاده کندوان یکطرفه شد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری نخستین سارقی که با پابندالکترونیکی قصد سرقت داشت ! خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (فردا شنبه ۸ اردیبهشت) کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۱۳ قاچاقچی در مرز‌های خراسان رضوی راهکار جدید وزارت راه و شهرسازی برای حاشیه‌نشینی| نوسازی بافت‌های فرسوده تسریع می‌شود فرونشست زمین در خیابان کلاهدوز مشهد + تصاویر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداری اسکیمری قرار نگیریم؟ شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود برگزاری همایش روز روان‌شناس و مشاور در مشهد | ارتقای سلامت جامعه باعث تشخیص روان‌شناس‌نما‌ها می‌شود انفجار گاز در نیشابور، یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) رییس سازمان حج و زیارت: میانگین سن حجاج امسال ۵۷ سال است جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد طی سال جاری (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور تا اواسط هفته آتی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تالاب جازموریان جان دوباره گرفت ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود
سرخط خبرها

کلاس‌های درس دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد تا اطلاع ثانوی به‌صورت مجازی تشکیل می‌شود

  • کد خبر: ۲۲۸۲۴
  • ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
کلاس‌های درس دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد تا اطلاع ثانوی به‌صورت مجازی تشکیل می‌شود
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: هیچ‌نگرانی در بحث آموزش دانشجویان دانشگاه وجود ندارد و تمامی کلاس‌های درسی با اطلاعات کامل محتوایی تا اطلاع ثانوی به‌صورت مجازی دایر خواهد بود.

 به گزارش شهرآرانیوز، دکتر فریبرز ثمینی خاطرنشان کرد: در ایام نوروز جلسه‌ای ۳ ساعته با حضور دکتر حق‌دوست و دکتر اکبری از معاونان وزارت بهداشت و معاونین آموزشی تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در خصوص موضوعاتی همچون زمان شروع کلاس‌های حضوری، برگزاری کلاس‌های مجازی، پایان‌نامه‌ها، ادامه فعالیت‌های آموزشی و ... برگزار شد و مصوبه نهایی آن جلسه بزودی ابلاغ می‌شود.

 

وی افزود: تا زمانی که به یک کنترل نسبی در بحث آلودگی‌های ناشی از ویروس کرونا برسیم زمانی طولانی در پیش داریم که حداقل آن تا اواسط اردیبهشت ماه پیش‌بینی شده و ممکن است که این زمان بیشتر هم به‌طول بینجامد و در این فاصله از اساتید رشته‌های مختلف تهیه محتوا‌های آموزش مجازی خواسته شده است.

 

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه هیچ‌نگرانی در بحث آموزش دانشجویان این دانشگاه وجود ندارد، خاطرنشان کرد: در این مدت اساتید رشته‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی مشهد اقدامات قابل توجهی با همکاری واحد مجازی دانشگاه، دانش آموختگان و دانشجویان تکمیلی در بحث آموزش مجازی صورت دادند و از هر واحد آموزشی نیز یک تا دو نفر به عنوان رابط مجازی معرفی شدند تا اطلاعات کامل و به‌روز درسی و محتوایی تا اطلاع ثانوی از طریق فضای مجازی در اختیار دانشجویان قرار بگیرد.

 

دکتر ثمینی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته از یک ماه قبل اساتید محتوا‌های آماده شده را که در قالب آموزش‌های تصویری، پاورپوینت، امتحانات مجازی و ... در اختیار رابط مجازی واحد خود قرار داده اند تا از این طریق در اختیار واحد مجازی دانشگاه قرار بگیرد.

 

وی در خصوص صحبت‌های مطرح شده در رابطه با برگزاری امتحانات مجازی در پایان ترم دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸، تأکید کرد: اگر این وضعیت فعلی کرونایی تا زمان امتحانات پایان ترم ادامه یابد، زمان برگزاری تغییر خواهد کرد و امتحانات مجازی نخواهیم داشت، زیرا تا این لحظه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مصوبه و دستورالعملی در این خصوص نداشته و قطعاٌ امتحانات پایان ترم در نیم سال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.

 

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه به‌جهت فرصتی که پس از پایان ترم در فصل تابستان وجود دارد نگرانی برای زمان برگزاری آن و تداخل آن با ترم بعد در سال تحصیلی جدید وجود ندارد تصریح کرد: در زمان بازگشایی دانشگاه‌ها به‌جهت برگزاری کلاس‌های مجازی دغدغه‌ای در بحث آموزش نخواهیم داشت و می‌توانیم بلافاصله روند برگزاری امتحانات پایان ترم را آغاز کنیم.

 

دکتر ثمینی گفت: به تازگی جلسه‌ای میان معاونان آموزشی وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر حذف کلیه کلاس‌ها و نمرات پایان ترم نیم سال اول سال تحصیلی ۹۹-۹۸ برگزار شد و در این جلسه مقرر شد دانشجویانی که یک نوبت رد شدند شامل ارفاق آموزشی نمی‌شوند و نمی‌توانند بدون برگزاری امتحان نمره قبولی آن درس را دریافت کنند.

 

وی افزود: همچنین موضوع حذف کلیه کلاس‌ها و نمرات در ترم قبل مطرح بود که شامل دانشجویان پزشکی، پرستاری، مامایی و دیگر رشته‌های مرتبط با دانشگاه‌های علوم پزشکی نمی‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->