سرخط خبرها

سنت حسنه «رتبه‌بندی معلمان» یادگار شهید رئیسی است

  • کد خبر: ۲۲۹۷۱۵
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۹
  • ۱
سنت حسنه «رتبه‌بندی معلمان» یادگار شهید رئیسی است
کانون تربیت اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: شهید آیت الله رئیسی در بین فرهنگیان در مدت کمتر از سه سال سنت‌های حسنه‌ای را به یادگار گذاشت؛ رتبه‌بندی معلمان در دولت مردمی اجرا شد. احیا و ارتقای دانشگاه فرهنگیان در زمان مدیریت ایشان محقق شد.

به گزارش شهرآرانیوز، کانون تربیت اسلامی در بیانیه‌ای در پی شهادت آیت‌الله دکتر رئیسی و هیأت همراه ایشان نوشت: «یاد و خاطره شهید آیت‌الله دکتر رئیسی برای همیشه در ذهن فرهنگیان خواهند ماند».

حادثه شهادت رئیس جمهور ایران اسلامی، آیت‌الله دکتر رئیسی همراه با وزیر خارجه و نماینده ولی فقیه و امام جمعه و استاندار آذربایجان شرقی و همراهان سبب غم و اندوه ملت ایران و مظلومان جهان به ویژه مردم فلسطین شد و راه خدمت مجاهدانه به فوز شهادت رسید تا وعده الهی ومنهم من قضی نحبه ومنهم من ینتظر در دولت صادق الوعد محقق شود.

خلوص در خدمت همراه با نگرش توحیدی و استقامت و مقاومت در دایره احدی الحسنین تأویل می‌شود یا خدمت است و یا شهادت.

آیت الله رئیسی در بین فرهنگیان در مدت کمتر از سه سال سنت‌های حسنه‌ای را به یادگار گذاشت؛ رتبه‌بندی معلمان در دولت مردمی اجرا شد. احیا و ارتقای دانشگاه فرهنگیان در زمان مدیریت ایشان محقق شد و دانشگاه در حال احتضار با جذب سالانه بیش‌از ۳۰ هزار نفر از جوانان پرشور، سرآمد دانشگاه‌های کشور شد.

بحران نیروی انسانی در آموزش و پرورش فرصتی برای هدایت مشتاقان به نظام تعلیم و تربیت شد؛ همدلی با مجلس برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و طلسم فاصله حقوق بین شاغلین و آنها را شکست.

ساخت بیش از ۳۲ هزار کلاس در دولت مردمی توسعه فضای آموزشی را جزء اولویت دولت قرار داد؛ جلسات حداقل ماهانه با وزیر آموزش و پرورش و شرکت در شورای عالی آموزش و پرورش؛ بهره‌مندی از ظرفیت‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی برای ارتقای تعلیم و تربیت کشور از آیت‌الله رئیسی، نمونه‌ای کم نظیر و ماندگار در خاطره فرهنگیان بر جا گذاشت.

انقلاب اسلامی درختی است که با خلوص و مجاهدت و نیت خالص و اقکار متعالی و در نهایت جانثاری امثال شهیدان رجایی و باهنر، مطهری و بهشتی و سلیمانی و امروز با رئیسی و آل‌هاشم، امیر عبداللهیان و رحمتی اصل‌ها ثابت و فرع‌ها فی السماء گردید.

کانون تربیت اسلامی این حادثه غم‌انگیز و تأسف بار را به ملت ایران و مردم ستمدیده و مظلوم جهان، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، اعضای هیأت محترم دولت، خانواده‌های محترم عزیزان و به ویژه فرهنگیان عزیر تسلیت و تعزیت عرض می‌نماید و از خداوند متعال استمرار راه شهدای خدمت و غفران آنها و صبر و اجر را برای همگان خواستارست. والعاقبه للمتقین

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
0
0
روحش شاد ‌وبا سید شهدا همنشین ویادش گرامی باد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->