حادثه در یک شهربازی| حدود ۳۰ نفر از چرخ‌وفلکِ وارونه، آویزان ماندند مرگ ۶ حاجی بر اثر گرمازدگی اغفال دختر جوان با شگرد ازدواج و مهاجرت به اروپا توسط شاگرد قهوه‌خانه تصادف پژو ۴۰۵ در روستای بوژان نیشابور پنج مصدوم برجا گذاشت (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) قتل فجیع مرد ثروتمند به‌خاطر طمع ۱۴میلیاردی دوستانش! ضرب‌الاجل تعزیرات برای سازمان‌های هواپیمایی و حمایت سلول درمانی، درمان «زخم پای دیابتی» را ممکن ساخت دومین جسد حادثه معدن شازند از زیر آوار بیرون کشیده شد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) بازگشایی جاده چالوس بعد از ۳ روز (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) قتل خونین به خاطر فحاشی! واکنش سردار کمالی به خبری در مورد کاهش مدت سربازی سودای شکار کبوتر بالای تیر برق، جان جوان مشهدی را گرفت! صدور مجوز تاسیس مرکز منطقه‌ای اقلیم سازمان جهانی هواشناسی در تهران ریزش معدن در محدوده جاده اراک-توره | ۴ نفر در زیر آوار (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) جزئیات استخدام نیروی جدید در پلیس آیا گرمای هوا باعث تشدید میگرن می‌شود؟ ابتلای ۹۰ نفر به تب دنگی در کشور تا ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ دستگیری بادیگارد سلبریتی‌ها پس از قتل و گروگانگیری در تهران بارش‌های اخیر کدام حوضه‌های آبریز کشور را بهره‌مند کرد ٧۴ درصد شهرک‌های صنعتی فاقد تصفیه‌خانه
سرخط خبرها

وزیر بهداشت: پژوهشگاه شهید رئیسی همانند یک دانشگاه عمل می‌کند

  • کد خبر: ۲۲۹۹۳۲
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸
وزیر بهداشت: پژوهشگاه شهید رئیسی همانند یک دانشگاه عمل می‌کند
وزیر بهداشت گفت: اولین پژوهشگاه علوم پزشکی حضرت آیت الله رییسی همانند دانشگاه عمل خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، بهرام عین اللهی در حاشیه مراسم افتتاح پژوهشگاه شهید رئیسی و مجتمع آموزشی شهید خوارزمی در مشهد ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور کشورمان اظهار کرد: ما منتظر بودیم پروژه‌های زیادی را در مشهد با حضور آیت الله رییسی افتتاح کنیم و با توجه به علاقه‌ وی در حوزه سلامت کار‌های زیادی را با توصیه ایشان آغاز کردیم و به افتتاح رساندیم که خب این پروژه‌ها امروز برای اولین بار در کشور اتفاق افتاده است.

وی افزود: این اولین پژوهشگاه علوم پزشکی آیت الله رییسی است که همانند دانشگاه عمل خواهد کرد. در این پژوهشگاه انواع و اقسام امکانات برای همه رشته ها وجود دارد. ما به دنبال خدمات مرکزی هستیم، به جای اینکه هر مرکزی برای خودش امکاناتی را تهیه کند، همه این امکانات را در یک پژوهشگاه تجمیع کردیم. انواع و اقسام میکروسکوپ‌های آزمایشگاهی، آزمایشگاه‌های ژنتیک، دارو‌سازی و دستگاه‌های پیشرفته سی تی اسکن و ... در این پژوهشگاه وجود دارد. 

وزیر بهداشت با تاکید بر این موضوع که از حضور فیزیکی رییس جمهور محروم شدیم، اما روح بلند ایشان ناظر بر ماست، ادامه داد: بر عهدی که با ایشان بستیم پایندیم و تا آخر ادامه خواهیم داد. مجتمع آموزشی پژوهشی خوارزمی در کشور بی نظیر است و دارای ۵۵ هزار متر مربع وسعت، ٩ سالن اجتماع بزرگ و ۵٠ کلاس درس است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه این طرح خوبی است که همه امکانات را در یکجا مستقر می‌کنیم، گفت: اجرای دو طرح پژوهشگاه و مجتمع آموزشی در سال ٩٨ شروع شد و امروز شاهد افتتاح آن هستیم. با حمایت رییس جمهور هزار و ٢۵٠ میلیارد تومان برای مجتمع آموزشی و هزار میلیارد هم برای پژوهشگاه هزینه شده است. 

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه ١۶ هزار تخت بیمارستان امروز افتتاح شد، ادامه داد: ١۵ هزار تخت دیگر در حال افتتاح است و ما انشالله با تمام تلاش و قدرت ادامه خواهیم داد. همچنین دو هزار و ٧٠٠ پروژه بهداشتی تاکنون افتتاح شده است و چهار هزار و ۴٠٠ پروژه افتتاح خواهد شد. 

وی تاکید کرد: طرح‌های جوانی جمعیت و سلامت خانواده از طرح‌های مهمی هستند که آنها را نیز ادامه خواهیم داد. در زمینه رشد مراکز آموزشی و پزشکی کار‌های خوبی انجام شده و همچنان انجام خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->