افزایش برخورد با پزشکان قلابی در مشهد قتل خونین مرد جوان به دست سگ‌گردان! زن جوان با قرص لاغری همسرش را به قتل رساند رفتارهای مخرب در مواجهه با فرزندان بزرگسال این خوراکی خوشمزه و رنگارنک کبد کودکان را تهدید می کند کشف بیش از ۳ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک عطاری درمشهد (۵ تیر ۱۴۰۳) امدادرسانی نجاتگران هلال‌احمر به ۲۲۸ نفر سیل‌زده در اردبیل آیین‌نامه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شد (۵ تیر ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۵ تیر ۱۴۰۳) | خراسان‌رضوی گرم‌َتر می‌شود واریز معوقات فروردین مستمری بگیران و بازنشستگان تامین‌اجتماعی ادامه دارد (۵ تیر ۱۴۰۳) آیین‌نامه متناسب‌سازی ربطی به بازنشستگان کارگری ندارد | تامین اجتماعی «مکلف» به اجرای متناسب‌سازی از ابتدای امسال است استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی از مصادیق جرم انتخاباتی است پیرترین زندانی اوین پیرمرد ۹۳ ساله است| آمار زندانیان مهریه در تهران چند نفر است؟ معمای مرگ پیک موتوری در کنار اتوبان (۴ تیرماه ۱۴۰۳) بالک بازار لوازم آرایشی را از محصولات تقلبی و قاچاق نجات می‌دهد کشتار هولناک خانواده تهرانی به دست دختر ۱۸ ساله شان! نجات سه شهروند از حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۴ تیرماه ۱۴۰۳) غرق شدن دختر ۱۳ ساله در بند فریمان (۴ تیر ۱۴۰۳) کشف ۶۷ کیلوگرم شیشه توسط مرزبانان خراسان‌رضوی (۴ تیر ۱۴۰۳) انسداد جاده چالوس تکذیب شد (۴ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اغفال دختر جوان با شگرد ازدواج و مهاجرت به اروپا توسط شاگرد قهوه‌خانه

  • کد خبر: ۲۳۴۱۱۸
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۵
اغفال دختر جوان با شگرد ازدواج و مهاجرت به اروپا توسط شاگرد قهوه‌خانه
شاگرد قهوه‌خانه‌ای که دختر جوانی را با شگرد ازدواج و مهاجرت از خانه‌اش فراری داده بود، توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، چندی قبل مردی به یکی از اداره‌های پلیس پایتخت رفت و هنگامی که مقابل افسر نگهبان قرار گرفت، گفت: ما ساکن یکی از استان‌های جنوب ایران هستیم. دختر جوانم به بهانه خرید کتاب از خانه خارج شد، اما دیگر بازنگشته است، تلفن همراهش خاموش و بستگان نیز خبری از او ندارند. متوجه شدم فرزندم با مرد میانسالی که در تهران زندگی می‌کند در فضای مجازی ارتباط مخفیانه داشته است.

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده در دادسرا، تیمی از ماموران پلیس وارد عمل شدند و در تحقیقات میدانی پی بردند، دختر جوان قبل از اینکه به کتاب‌فروشی مراجعه کند مسیر خود را به سمت ترمینال تغییر و با اتوبوس به تهران سفر کرده است.

تیم جنایی در این شاخه از تحقیقات با اقدامات اطلاعاتی پی بردند مرد میانسال که در یک قهوه‌خانه در جنوب تهران کار می‌کند با چرب‌زبانی به دختر جوان وعده مهاجرت و ازدواج داده است که همین سرنخ مهم کافی بود تا متهم در یک قدمی بازداشت قرار بگیرد.

ماموران در گام بعدی با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی، قهوه‌خانه مورد نظر را شناسایی و متوجه شدند که دختر جوان با مرد میانسال در آنجا زندگی می‌کنند که متهم پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی در یک عملیات منسجم بازداشت شد.

متهم در جریان بازجویی‌ها صراحتاً به اغفال دختر جوان با شگرد وعده‌های دروغین ازدواج و مهاجرت به اروپا اعتراف کرد.

با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و دختر جوان به آغوش گرم خانواده‌اش بازگردانده شد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->