نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و صربستان در یورو۲۰۲۴| مدعی وارد می شود نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دانمارک و اسلوونی در یورو 2024 | اولین تساوی یورو رقم خورد قهرمانی اکبری در مسابقات موتورسواری مسکو نتیجه و ویدئو خلاصه بازی هلند و لهستان در یورو| برد سخت هلندی‌ها آلمان از برگزاری یورو ۲۰۲۴ چقدر درآمد کسب خواهد کرد؟ مبینا فلاح در تیراندازی با کمان سهمیه المپیک گرفت بازگشت ستاره مشهدی فوتسال ایران به لیگ برتر | حسین طیبی به گهرزمین پیوست پخش زنده بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلوونی و دانمارک در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دومین طلای کاروان ایران در بریکس را هم ووشو گرفت | زهرا کیانی طلایی شد در اختتامیه جشنواره فرهنگی‌ورزشی رضوی «جاده ولایت» عنوان شد: جشنواره «جاده ولایت» بین‌المللی می‌شود + فیلم زاهدی و پرسپولیس بی‌حساب شدند نقل و انتقالات پرسپولیس در گرو حکم درویش زمان برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد کروس و موسیالا رکوردداران جدید یورو ۲۰۲۴ ترکیب احتمالی تیم ملی انگلیس برابر صربستان در یورو ۲۰۲۴ | تمام ستاره‌ها به‌خط می‌شوند حمله به مدافع تیم ملی آلمان به خاطر ذکر «الله اکبر» تاریخ و ساعت بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ | انتظار برای نمایش دو جین ستاره انگلیسی
سرخط خبرها

بیانیه پرسپولیس علیه استقلال (۵ خرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۰۱۰۵
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱
  • ۱
بیانیه پرسپولیس علیه استقلال (۵ خرداد ۱۴۰۳)
داستان بیانیه‌نویسی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تمامی ندارد و این بار نوبت به سرخ‌پوشان رسیده تا جدیدترین بیانیه خود را منتشر کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، صعود دراماتیک پرسپولیس به صدرجدول لیگ برتر در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات، باعث شد تا کادرفنی و بازیکنان رقیب، در اقدامی مشترک و به‌صورت گروهی نسبت به سرخ‌ها و عملکردشان مصاحبه کنند. مصاحبه‌هایی که به نظر می‌رسد بیشتر باید در محفل‌های دوستانه و کری‌خوانی‌های هواداری دنبال آن بود نه بعد از یک مسابقه رسمی و تغییراتی که در جدول به وجود آورده است.

همین اتفاق بهانه‌ای شد تا پرسپولیسی‌ها به این رفتار هماهنگ و ازپیش‌تنظیم‌شده استقلالی‌ها واکنش نشان بدهند. سرخ‌ها مدعی‌ هستند که رقیب قصد دارد با فشار روانی و بازی رسانه‌ای کار بزرگ آن‌ها را کوچک قلمداد کند و در ادامه شرایط را به سود خودش تغییر دهد و از این طریق بر ارکان فوتبالی تاثیر بگذارد.

در متن بیانیه پرسپولیسی‌ها آمده است:
همواره گفته‌اند شادی و غم در فوتبال فاصله‌ای به باریکی یک مو دارند. فوتبال خود زندگی است. همان‌قدر پر از عشق، شادی، غم، فرصت و تهدید و همه آن چیز‌های که ممکن است در یک زندگی ۹۰ساله پشت سر بگذاریم و در ۹۰ دقیقه اتفاق می‌افتد.

همه با هم شب عجیبی را پشت سر گذاشتیم. تا مرز سکته رفتیم که ارزش زندگی و باهم‌بودن را بیشتر بدانیم. به‌راستی ما بدون هم چه خواهیم بود؟ تعارف را کنار بگذاریم. بعضی از ما در میانه راه شب هیجان‌برانگیز و فراموش‌نشدنی که گذشت، کم آوردیم. خواستیم خودمان را کنار بکشیم. کاسه و کوزه را سر هم‌قطاران بشکنیم. آری ما همه در یک قطار به سوی یک مقصد حرکت می‌کنیم. فرقی نمی‌کند کجای این قطار نشسته باشیم. در این بین بعضی هم جانانه تا پای جان پای همه‌چیز ماندند. پای تلخی و سختی و کابوسش هم ماندند. زندگی همین است و فوتبال و دنیای هواداری هم غیر از این نیست.

در نهایت این شب زیبا به همه ما تعلق گرفت تا با آن عشق کنیم و بابتش به دیگران فخر بفروشیم، حالا هر طور که بودیم.

بازیکنان پرسپولیس به معنای واقعی نشان دادند، نسلی خاص و شایسته بهترین‌ها هستند. نسلی که افتخارآفرینان گذشته باشگاه می‌توانند به آن‌ها افتخار کنند. فقط باید یادمان باشد این زندگی، این فوتبال و این تیم می‌تواند سرشار از لحظات سخت و دشوار هم باشد که مهم است در آن زمان‌ها قوی و بزرگ باشیم و مثل کوه پشت یکدیگر.

آخرین خبر برای تو هوادار عزیز این است. شادی کن و از این لحظات لذت ببر ولی جشن برای ما تمام شد وقتی شب از نیمه گذشت. حالا روز دیگر رسیده است. نخستین روز از روز‌های آماده‌سازی برای مسابقه بعد. تو هم خودت را آماده کن. روی شما حساب کرده‌ایم. هر جا که می‌توانید باشید؛ چه در ورزشگاه و چه در گوشه‌گوشه این سرزمین یا فضای مجازی. فراموش نکن سخنی درباره پرسپولیس نمی‌گویی مگر اینکه تاثیری روی تیمت بگذارد حتی اگر یک گپ دونفره باشد. می‌چرخد و می‌چرخد و یک جایی به پرسپولیست می‌رسد.

جشن تمام شد و شیپور آماده‌باش در دقیقه یک بامداد برای ما به صدا درآمد. صدای طبل جنگ از دور دست می‌آید؛ هم از پس و هم از پیش. سلاح‌های نامتعارف را به سویمان شلیک کرده‌اند، ولی با شما آماده‌ایم.

در همین شبی که گذشت، تحرکاتی دیده شد که ما را غافلگیر نکرد. نه فقط ما را که هیچ‌کس را غافلگیر نکرد. غیر از این اتفاق می‌افتاد، جای تعجب بود. به خوبی مشخص است که می‌خواهند چه کنند. هجمه‌ای همه‌جانبه از فضای مجازی تا مسئولان برای فشار بر ارکان ورزش و فوتبال!

به دنبال آن هستند که با استفاده از شرایط خاص پیش‌آمده، مسئول و غیرمسئول را با موج رسانه‌ای و مجازی وادار و مجاب به اعمال نظر و فشار بر ارکان فوتبال کنند تا شاید آب رفته را از مسیری غیر از رقابت عادلانه و شرافتمندانه، به جوی بازگردانند. البته بی‌شک این را هم همه می‌دانند ولی تو هوشیار باش.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ارش
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
0
0
نکونام مرد نیست
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->