جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت
سرخط خبرها
فرهاد حمیداوی:

شهرخودرو ۶ میلیارد از پرسپولیس طلب دارد

  • کد خبر: ۲۳۰۳۸
  • ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
شهرخودرو ۶ میلیارد از پرسپولیس طلب دارد
مالک باشگاه شهرخودرو گفت: مدیران پرسپولیس از روز ۲۳ بهمن سال گذشته می‌گویند شنبه مطالبات ۶ میلیاردی ما را پرداخت خواهندکرد اما فکر می کنم این شنبه در تقویم آنها وجود ندارد.
به گزارش شهرآرانیوز، فرهاد حمیداوی در خصوص مطالبه باشگاه شهرخودرو از پرسپولیس بابت انتقال یحیی گل‌محمدی اظهار داشت: جا دارد از پرسپولیسی‌ها تشکر کنم. مدیرعامل سابق، مدیرعامل فعلی و اعضای هیات مدیره این باشگاه در خصوص وعده‌های خود قول‌هایی داده اند.

وی افزود: در تاریخ ۲۳ بهمن ماه که پرسپولیسی‌ها باید مابقی پول رضایتنامه یحیی گل‌محمدی را پرداخت می‌کردند، مدیران پرسپولیس گفتند که خیالتان راحت. «شنبه» این پول در حسابتان خواهد بود، اما ظاهرا در تقویم‌های آن‌ها روز شنبه وجود ندارد و یا مرده است.

مالک باشگاه شهر خودرو تاکید کرد: پرسپولیس تا این لحظه ۶ میلیارد باید به ما پرداخت کند و منتظر هستیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. در همان تاریخ ۲۳ بهمن روی چک‌های آن‌ها اقدام قانونی کردیم و وکیل باشگاه در حال پیگیری است.

وی در مورد توافق ۱۷ میلیاردی باشگاه پرسپولیس و شهر خودرو بابت انتقال گل محمدی، گفت: چنین مبلغی به هیچ وجه صحت ندارد.

حمیداوی گفت: تمام مبلغ توافق ما در این انتقال ۶ میلیارد تومان بود که پرسپولیس در آن زمان یک میلیارد و نیم به ما پرداخت کرد. در حال حاضر ۴ و نیم میلیارد دیگر از پرسپولیس می‌خواهیم که با توجه به عملی نشدن تعهدات و ضرر و زیان، ۶ میلیارد در مجموع از پرسپولیس بابت انتقال گل‌محمدی می‌خواهیم.

مالک باشگاه شهرخودرو در مورد احتمال نیمه تمام ماندن لیگ به دلیل شیوع ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: امیدوارم هر چه زودتر این ویروس دست از سر دنیا بردارد. در مورد ادامه یا لغو مسابقات لیگ برتر نیز ما تابع قانون هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که در صورت نیمه کاره ماندن لیگ فوتبال امکان قهرمانی پرسپولیس وجود دارد، گفت: به نظر من حساسیت در انتهای جدول بیشتر از صدر جدول است. اگر قرار است لیگ نیمه کاره رها شود، بهتر است با آینده تیم‌ها بازی نشود چرا که همه آن‌ها زحمت کشیدند و فصل آینده با همین تیم‌ها مسابقات از سر گرفته شود.
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->