استقلال هفته آینده مسافر می‌شود ادعای استقلال: هیچ امکانات ویژه‌ای به رضاییان ندادیم! ماجرای عجیب کلیپ معارفه طارمی در صفحه اینتر+ ویدیو ایوب العمود، بازیکن جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها ویدئو | ام‌باپه قراردادش را با رئال مادرید امضا کرد درویش لبه پرتگاه| مدیرعامل پرسپولیس کنار می‌رود؟ سید حسین حسینی در کنار مداح معروف+عکس حمله سروش رفیعی به بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر پایان حضور بیرانوند در پرسپولیس| سلام بیرو از تبریز! عارف غلامی یاغی می‌شود؟ تیر حمید مطهری به سنگ خورد دو گزینه برای سرپرستی استقلال| یکی از میان پاشازاده و فاطمی پیام مهم رامین رضاییان به هواداران استقلال| کری خوانی ممنوع ادامه مذاکرات استقلال با حردانی نتیجه بازی آرژانتین و کلمبیا در فینال کوپاآمریکا+ ویدیو گل و خلاصه بازی| جهان به کام مسی نتیجه بازی انگلیس و اسپانیا در فینال یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پایان شیرین ماتادورها پخش زنده بازی آرژانتین و کلمبیا در فینال کوپاآمریکا ۲۰۲۴ (۲۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسپانیا و انگلیس در فینال یورو ۲۰۲۴ (۲۴ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قدوس- پرسپولیس؛ درگیر مسئله سربازی! تاریخ و ساعت بازی آرژانتین و کلمبیا در فینال کوپاآمریکا ۲۰۲۴ | تاریخ‌سازی مسی یا دومین جام یاران خامس؟
سرخط خبرها

درخواست تخفیف میلیاردی پرسپولیس از شهرخودرو

  • کد خبر: ۲۳۰۳۳
  • ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
درخواست تخفیف میلیاردی پرسپولیس از شهرخودرو
از آنجا که حمیداوی و گل‌محمدی همچنان با هم رفاقت صمیمانه‌ای دارند، تیم مدیریتی باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفته با استفاده از این دوستی و رفاقت، از باشگاه شهرخودرو تخفیف بگیرد.
به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه شهرخودرو بابت انتقال یحیی گل‌محمدی و صدور رضایتنامه برای او در مسیر پیوستن به پرسپولیس، معامله‌ای با محمدحسن انصاری‌فرد داشت که در تاریخ لیگ برتر بی‌سابقه بود. اقداماتی صورت گرفت و تصمیماتی در این میان اتخاذ شد که بازگرداندن یحیی به پرسپولیس حدود ۱۰ میلیارد تومان روی دست سرخپوشان بدهی باقی گذاشت.

طبق ادعای فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو، باشگاه پرسپولیس برای قطعی شدن این انتقال، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در ابتدای مذاکرات به صورت نقدی و در قالب چک روز پرداخت کرده که پاس شده است. حالا پرسپولیس دو فقره چک به میزان هر کدام ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان دیگر بدهکار است که تیم حقوقی باشگاه مشهدی در حال تحقیق است تا این چک‌ها را پاس کند. البته مبلغ هر چک، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون است، اما چک‌های تضمینی به مبلغ ۷۵۰ میلیون تومان که نصف مبلغ هر چک اعتبار دارد، به شهرخودرو ارائه شد تا مبلغ رضایتنامه یحیی گل‌محمدی به علت دیرکرد در پرداخت پول، به ۶ میلیارد تومان برسد. در همین مورد، شنیدیم یکی از مباحثی که در جلسه اخیر یحیی گل‌محمدی با مهدی رسول‌پناه و مهرداد هاشمی از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مطرح شد، موضوع توافق با شهرخودرو بود. طبق شنیده‌های ما، از آنجا که رابطه حمیداوی و گل‌محمدی هنوز هم در بالاترین سطح خود قرار دارد و این دو نفر به رغم جدایی، همچنان با هم رفاقت صمیمانه‌ای دارند، تیم مدیریتی باشگاه تصمیم گرفته با استفاده از این دوستی و رفاقت، از باشگاه شهرخودرو تخفیف بگیرد.

در واقع آن‌ها به دنبال پرداخت اقساطی پول به شهرخودرو هستند تا چک‌ها را تعویض کرده یا با فاصله زمانی بیشتر پاس کنند. از سوی دیگر، درخواست مهم باشگاه پرسپولیس این است که مدیران شهرخودرو، قید تضمین یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی را بزنند و بابت دیرکرد پرداخت پول، مبلغی از پرسپولیس نگیرند. اتفاقی که بعید است به این سادگی، مدیران شهرخودرو به آن تن بدهند. از سوی دیگر، هنوز مشخص نیست که آیا گل‌محمدی وارد این معامله می‌شود تا با استفاده از رابطه خوبش از حمیداوی تخفیف بگیرد یا نه.

منبع: خبرورزشی
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->