نگهداری موقت از کودک تبعه بی‌سرپرست برای ایرانیان و دیگر اتباع میسر شد برخورد قطار با عابر پیاده جان شهروند ملایری را گرفت (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) برخورد خودرو پراید با موتورسیکلت یک مصدوم برجای گذاشت (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) زلزله قم را لرزاند (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) هشدار: مراقب پشه آئدس باشید| راه‌های پیشگیری از تب دنگی برخورد جدی پلیس در خصوص توزیع ۷۰ تن گوشت مغولستانی آخرین خبر‌ها از وضعیت زائران ایرانی در گرمای ۵۰ درجه عربستان (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) آتش سوزی یک کارگاه تولید مبلمان در جاده کلات (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) «آرامش در شهر» سایه افکند| جمع آوری ۴۶۰ معتاد متجاهر در مشهد یک فوتی در ریزش منزل مسکونی در چناران (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) + فیلم توضیحات پلیس تهران بزرگ درباره حادثه جوادیه به‌هم‌ریختگی در پیش‌فروش بلیت قطار‌ها همچنان ادامه دارد آخرین اخبار از عملیات جست‌و‌جوی مفقودین معدنِ شازند (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) + عکس پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٢٨ خرداد ١۴٠٣) | وزش باد شدید همراه با گردوخاک افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی به زمان دیگری موکول شد مواقعی که سگ‌گزیدگی باعث مرگ می‌شود + نظر دامپزشکان آیا زمان واریز معوقات حقوق فروردین ۱۴۰۳ بازنشستگان تامین‌اجتماعی مشخص شد؟ سایه تورم بر سرِ بازنشستگان | نقدی بر اجرانشدن ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی برخورد ۲ خودرو سواری در جاده اسفراین یک فوتی و ۲ مصدوم برجا گذاشت آپارتمان‌نشینی، نور خورشید و کمبود ویتامین دی!
سرخط خبرها

اعطای وام بلاعوض به خودرو‌های خسارت‌دیده از سیلاب مشهد تا سقف ۵۰ میلیون تومان

  • کد خبر: ۲۳۰۵۹۷
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
اعطای وام بلاعوض به خودرو‌های خسارت‌دیده از سیلاب مشهد تا سقف ۵۰ میلیون تومان
سرپرست مدیریت‌بحران استانداری خراسان‌رضوی گفت: در حال رایزنی هستیم تا خودرو‌هایی که هفته گذشته در سیلاب مشهد خسارت دیده‌اند، وام و کمک بلاعوض دریافت کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، علی عباسی با اعلام این خبر، اظهار کرد: فرمانداران خسارت‌های واردشده را جمع‌آوری کرده و در حال ارسال به استانداری هستند تا خودرو‌های خسارت‌دیده از سیلاب هفته گذشته، یک پرداخت وام بلاعوض ظرف چند روز آینده داشته باشند.

وی درباره مراحل این طرح بیان کرد: در ابتدا، متقاضیان باید به صورت کتبی تقاضا دهند، پاسگاه محل در یک صورت‌جلسه تایید کند که خودروی متقاضی از سیلاب دچار خسارت شده است، شرکت‌های بیمه میزان خسارات را ارزیابی کنند و سپس فرمانداران با استانداری مکاتبه کرده و فهرست خودرو‌های خسارت‌دیده را اعلام کنند تا به صاحبان خودرو‌های خسارت‌دیده کمک شود.

سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان‌رضوی ادامه داد: خودرو‌ها برای دریافت خسارت، الزامی مبنی بر داشتن بیمه بدنه ندارند و بودجه‌ای برای پرداخت به خودرو‌های خسارت‌دیده در نظر گرفته شده و برای هر خودرو تا سقف ۵۰ میلیون تومان پرداخت خسارت در نظر گرفته شده است. برای پرداخت خسارت‌های ناشی از تگرگ نیز با سازمان بحران و دیگر مراجع ملی مکاتبه خواهیم کرد، اما هنوز ورود نکرده‌ایم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->