هشدار ۱۶ برنده نوبل اقتصاد درباره تبعات سیاست‌های ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات سوریه: منطقه عربی با تداوم جنایت اسرائیل شاهد مرحله جدیدی از بی ثباتی و تنش است حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان کره شمالی، موشک بالستیک جدید آزمایش کرد نماینده فلسطین: برای ناکام گذاشتن نتانیاهو نیازمند استقرار آتش بس در غزه هستیم لاوروف: بریکس پذیرش عضو جدید را موقتا متوقف می کند شهادت ۸۰ عضو خانواده هنیه از ابتدای جنگ رژیم صهیونیستی خشم کابینه نتانیاهو از مشاور امنیت داخلی به دلیل اعتراف به ناتوانی ارتش اسرائیل سفیر آمریکا: زمان آتش بس در غزه و پایان ناسازگاری حماس فرا رسیده است قالیباف: کناره‌گیری من شایعه است + فیلم حمله موشکی یمن علیه رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن یک کشتی (۵ تیر ۱۴۰۳) آمریکا: اسرائیل راه حل دیپلماتیک را بر درگیری با حزب الله ترجیح می دهد حماس: مردم فلسطین برای روز بعد از جنگ تصمیم می‌گیرند هنیه: توافقی که آتش‌بس و پایان تجاوزها را شامل نشود، قابل پذیرش نیست وزیر دفاع آمریکا:جنگ میان اسرائیل و حزب‌الله می تواند به جنگ منطقه‌ای منجر شود تلفات جسمی و روانی ۶۲ هزار صهیونیست‌ در جنگ غزه خصوصیات شخصیتی شهید جمهور همانند شهید بهشتی بود | وجود رابطه تعاملی میان مدیریت خراسان رضوی و دستگاه قضایی کانادا خواستار خروج شهروندانش از لبنان شد وزیر خارجه آلمان: تنها با راه حل سیاسی می توان به رنج غزه پایان داد تهدید کاخ سفید: اوکراین در نشست سران ناتو دعوتنامه عضویت دریافت نخواهد کرد
سرخط خبرها

علیرضا زاکانی: رئیس‌جمهور آینده باید بگوید از کجا میخواهد منابع به دست بیاورد+فیلم

  • کد خبر: ۲۳۳۵۸۶
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۴
  • ۴
علیرضا زاکانی: رئیس‌جمهور آینده باید بگوید از کجا میخواهد منابع به دست بیاورد+فیلم
علیرضا زاکانی، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بیان کرد: امروز در معیشت مردم گره‌هایی وچود دارد. رئیس‌جمهور آینده باید بگوید از کجا میخواهد منابع به دست بیاورد تا زندگی مردم آرامش داشته و کشور به سمتی برود که مردم پیشرفت را ببینند. با اژد‌های فساد می‌خواهد چه کند؟

به گزارش شهرآرانیوز، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در برنامه با مردم اظهار کرد: ما در آستانه تجلی مجدد مردم‌سالاری دینی هستیم. امام علی (ع) فرمودند: خدا رحمت کند کسی را که مختصات و جایگاه خود را بشناسد. شرایط امروز کشور سخت است و حفظ شرایط شهید رئیسی ضروری است.

علیرضا زاکانی افزود: بعد از اصلاح قانون اساسی شرایط ما متوازن نبوده است تا دولت شهید رئیسی که در آن نسبت دولت با اساس نظام اسلامی با رهبری معظم انقلاب با مردم و سایر قوا شفاف بود. 

زاکانی ادامه داد: او خادمی را انتخاب کرد و در مسیر ساخت ایران پیشرفته از هیچ چیز دریغ نکرد. در سفرهایش، محروم‌ترین شهر‌ها را انتخاب می‌کرد تا از نزدیک حال مردم را ببیند. بله می‌شود در اتاق هم کشورداری کرد و این را در سال‌های قبل دیدیم که در خلآ زندکی می‌کردند و مشکلات مردم را نمی‌دیدند.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: نسبت ایشان با سایر قوا دوستی بود. در آخرین جلسه هم به صراحت اعلام کرد که امکان ندارد کسی از من اختلاف ببیند. همه دوستان مردم ایران می‌دانستند که می‌توانند به ایشان اعتماد کنند و وی را حامی خود ببینند.

وی بیان کرد: همین مظلومان غزه و همه مظلومانی که چشم امید دارند. همین حضور بی نظیر سران کشور‌های خارجی و اظهار محبت بی نظیر آنها نشان از جایگاه ویژه و جهت گیزی‌های درستش داشت، بنابراین باید این جهت‌گیری‌ها را در انتخابات حفظ کرد.

زاکانی اظهار کرد: دولتی که ایشان تحویل کرد با دولتی که تحویل می‌دهد دو دولت متفاوت است. اگر من بگویم این سه سال از هشت سال قبل بهتر است اشتباه نگفتم و نباید شرایط قبل را فراموش کرد. باید ظرفیت‌های کشور به بهترین نحو در مسیر رشد و آبادی باشد و گره از مشکلات مردم باز شود. هر فردی که خود را در مقام انتخاب قرار داده باید دقت کند چه نکاتی را بیان میکند و چه ایده‌ها و برنامه‌هایی دارد و باید با گذشته سازگار باشد.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بیان کرد: امروز در معیشت مردم گره‌هایی وچود دارد. رئیس‌جمهور آینده باید بگوید از کجا میخواهد منابع به دست بیاورد تا زندگی مردم آرامش داشته و کشور به سمتی برود که مردم پیشرفت را ببینند. با اژد‌های فساد می‌خواهد چه کند؟ با تعارفات و با لبخند نمی‌شود ان‌ها را کنار برد.

زاکانی ادامه داد: اردیبهشت ۸۰ رهبر انقلاب بیان کردند که اگر کسی با فساد بخواهد مبارز ه کند نعره‌ها بلند خواهد شد. پس باید برخورد قاطع باشد. باید در جهت دولت اقای رئیسی و حفظ ارزش‌هایش بر محور مردم را رقم بزنیم. مردم عزیز صندوق کافی نیست، بلکه مردم سالاری دینی در همه ابعاد باید تجلی یابد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضایی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
0
0
ببند در تالار بی اندیشه رو. خودت سردمدار مفاسد و مفسدینی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
0
0
خجالت بکشید عادلانه قضاوت کنین، آقای زاکانی در همه عرصه ها خدمت فرد موفق بوده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
0
0
سلام ودرود بر آقای زاکانی عزیز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
0
0
سلام ودرود بر آقای زاکانی مرد میدان
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->