سخنگوی ستاد انتخابات: امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است (۶ تیر ۱۴۰۳) ۲۲۰ هزار نیرو در سراسر کشور امنیت انتخابات را تامین می‌کنند هشدار ۱۶ برنده نوبل اقتصاد درباره تبعات سیاست‌های ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات سوریه: منطقه عربی با تداوم جنایت اسرائیل شاهد مرحله جدیدی از بی ثباتی و تنش است حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان کره شمالی، موشک بالستیک جدید آزمایش کرد نماینده فلسطین: برای ناکام گذاشتن نتانیاهو نیازمند استقرار آتش بس در غزه هستیم لاوروف: بریکس پذیرش عضو جدید را موقتاً متوقف می‌کند شهادت ۸۰ عضو خانواده هنیه از ابتدای جنگ رژیم صهیونیستی خشم کابینه نتانیاهو از مشاور امنیت داخلی به دلیل اعتراف به ناتوانی ارتش اسرائیل سفیر آمریکا: زمان آتش بس در غزه و پایان ناسازگاری حماس فرا رسیده است قالیباف: کناره‌گیری من شایعه است + فیلم حمله موشکی یمن علیه رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن یک کشتی (۵ تیر ۱۴۰۳) آمریکا: اسرائیل راه حل دیپلماتیک را بر درگیری با حزب الله ترجیح می دهد حماس: مردم فلسطین برای روز بعد از جنگ تصمیم می‌گیرند هنیه: توافقی که آتش‌بس و پایان تجاوزها را شامل نشود، قابل پذیرش نیست وزیر دفاع آمریکا:جنگ میان اسرائیل و حزب‌الله می تواند به جنگ منطقه‌ای منجر شود تلفات جسمی و روانی ۶۲ هزار صهیونیست‌ در جنگ غزه خصوصیات شخصیتی شهید جمهور همانند شهید بهشتی بود | وجود رابطه تعاملی میان مدیریت خراسان رضوی و دستگاه قضایی
سرخط خبرها

اعلام آمادگی دولت بحرین از عادی‌سازی روابط با ایران

  • کد خبر: ۲۳۰۷۵۳
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱
اعلام آمادگی دولت بحرین از عادی‌سازی روابط با ایران
دولت بحرین با برگزاری نشستی، ضمن اشاره به اظهارات پادشاه این کشور درباره روابط با جمهوری اسلامی ایران، بر تمایل منامه به برقراری روابط عادی با کشور‌های همسایه در زمینه‌های مختلف تأکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، دولت بحرین با برگزاری نشستی، بر اهمیت و نتایج گفتگو‌های رسمی حمدبن‌عیسی آل‌خلیفه، پادشاه این کشور با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه تأکید کرد.

وبگاه «مرآة البحرین» در این باره گزارش داد، اعضای دولت بحرین در جلسه دوشنبه ۲۷ مه به مطالب مورد تأکید پادشاه این کشور مبنی بر تمایل منامه به حمایت کشور‌های عربی و روسیه برای دستیابی به اصول حسن همجواری به منظور حفظ روابط عادی دیپلماتیک، تجاری و فرهنگی با کشور‌های همسایه اشاره کردند.

دولت بحرین همچنین بر نقش توافق‌نامه‌ها و یادداشت‌های تفاهمی که پادشاه این کشور و رئیس‌جمهور روسیه در جریان سفر حمدبن‌عیسی به مسکو امضا کردند، تأکید کرده و اعلام کرد این تفاهمات از مسیر‌های کاری مشترک حمایت کرده و به تقویت همکاری‌های دوجانبه میان ۲ کشور دوست کمک می‌کند.

سوم خرداد نیز پادشاه بحرین در دیدار با رئیس‌جمهور روسیه با اشاره به رفع مشکلات میان این کشور و ایران، بر حمایت کشورش از احیای روابط با تهران تأکید کرد.

وی در این دیدار که در مسکو برگزار شد، اظهار کرد: ما در گذشته مشکلاتی با ایران داشتیم، اما الان هیچ مشکلی وجود ندارد؛ بر این اساس هیچ دلیلی برای به‌تعویق‌افتادن عادی‌سازی روابط با ایران وجود ندارد.

پادشاه بحرین در ادامه گفت: ما در کل، به حسن همجواری با همسایگانمان می‌اندیشیم و بدون شک آن‌ها نیز همین تفکر را دارند. تلاش می‌کنیم میان ما و آن‌ها روابط عادی دیپلماتیک، تجاری و فرهنگی وجود داشته باشد و این مسئله مورد استقبال عموم مردم بحرین و نیز شخص بنده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->