پورعلی‌گنجی رسما با پرسپولیس تمدید کرد تاج: ورزشگاه آزادی تا هفته سوم آماده نمی‌شود بادامکی: پیشنهاد مالی بالای الوکره را رد کردیم ویدئو | گل شهاب زاهدی در بازی امروز (۶ تیر) آویسپا فوکوکا مقابل یوکوهاما مارینوس حسینی در آستانه جدایی از استقلال| درد سر جذب گلر خارجی محمد حسین اسلامی بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و رقم قرارداد اوسمار ویرا سرمربی بوریرام تایلند شد هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها سفر قلعه نویی به مالزی  پیغام محبی به نکونام: به ایران برنمی‌گردم زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران مشخص شد آزمون - مورینیو؛ این بار در فنرباغچه؟ عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! استقلال توان خرید قایدی را ندارد | ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه جذب باشو
سرخط خبرها

نسخه ناکام شادکام!

  • کد خبر: ۲۳۰۹۴۷
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳
نسخه ناکام شادکام!
سرمربی تیم فوتبال شادکام مشهد، دیروز از این تیم کنار گذاشته شد تا این نخستین تغییر در کادرفنی شادکام در فصل جدید رقابت‌‎ها باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، خبر تغییر سرمربی در تیم فوتبال شادکام، نماینده مشهد در لیگ دسته‌سوم، دیگر به خبری عادی تبدیل شده است. نشستن چهار سرمربی روی نیمکت این تیم در جریان رقابت‌های فصل گذشته لیگ دسته‌سوم، مؤید این واقعیت است که مدیران شادکام هیچ ثباتی در تصمیم و برنامه‌هایشان ندارند، اما در این بین اخراج دوباره یکی از فوتبالیست‌های نامدار مشهد پس از انقلاب که سابقه پوشیدن پیراهن سرخابی‌های پایتخت و تیم‌ملی را دارد و در دوران بازی کارنامه پرباری داشت، آن‌قدر عجیب و غریب است که می‌شود درباره آن ساعت‌ها حرف زد و برگه‌ها قلم زد؛ ستاره‌ای که در دوران فوتبالش هم پرحاشیه بود و حالا در عرصه سرمربیگری هم بیش از آنکه در مستطیل سبز عملکرد فنی‌اش جلب نظر کند، خارج از این میدان با رفتار و کردارش موردتوجه رسانه‌ها قرار می‌گیرد. علیرضا نیکبخت‌واحدی، سرمربی تیم فوتبال شادکام مشهد، دیروز از این تیم کنار گذاشته شد تا این نخستین تغییر در کادرفنی شادکام در فصل جدید رقابت‌‎ها باشد.

شادکام؛ تیمی همیشه ناکام

تیم فوتبال شادکام مشهد در چند سال گذشته حیاتی پرحاشیه و پربحث‌وجدل در فوتبال مشهد داشته است؛ تیمی که مثل بسیاری از تیم‌های فوتبال شهر با شعار احیای ابومسلم و با پیراهن‌های مشکی‌وقرمز وارد عرصه شد و خیلی زود نشان داد که چیز چندانی در چنته ندارد. این تیم در دو سال گذشته انواع و اقسام حاشیه‌ها را در فوتبال مشهد و کشور رقم زده است، اما آنچه برای اندک‌هواداران این تیم مهم‌تر است، حاشیه‌های درون‌تیمی است که شادکامی شادکامی‌ها را به ناکامی بدل کرده است. آنها فصل پیش را با سعید خانی شروع کردند و درحالی‌که تیمشان در رتبه دوم جدول بود و با صدر فقط دو امتیاز فاصله داشت، یک‌باره با رفتاری غیرحرفه‌ای و بچه‌گانه سرمربی‌شان را مجبور به استعفا کردند. ماجرای اولین حاشیه فصل قبل شادکام آن است که مدیران این تیم در زمان بین دو نیمه یکی از بازی‌هایشان با دو چهره فوتبالی مشهور وارد رختکن تیم شدند و در حضور سرمربی‌شان، سعید خانی، از آن دو خواستند تا به بازیکنان نکات فنی بگویند! مسئله‌ای که ناراحتی سرمربی را به همراه داشت و بعد از بازی خانی را مجبور به استعفا و قطع همکاری با این باشگاه کرد. شادکامی‌ها پس از خانی به سراغ یک چهره سرشناس ملی رفتند. حضور علیرضا نیکبخت‌واحدی روی نیمکت این تیم بدجور مدیران شهرت‌دوست این تیم را در کانون توجهات قرار می‌داد. سلفی‌ها و دوردور‌های مدیران با سرمربی معروف آن‌قدر به کام این تیم شیرین بود که هیچ‌کس از کارنامه فنی نیکبخت در عرصه مربیگری صحبتی به میان نیاورد. با وجود این، پس از آن نیکبخت با تیم چندان بد هم نتیجه نگرفت، اما باز هم درحالی‌که شادکام در رتبه سوم جدول بود و با صدر فقط سه امتیاز فاصله داشت، یک‌باره مدیران شادکام تصمیمی عجیب گرفتند و سلبریتی پرسودشان را از کار برکنار کردند! جدایی نیکبخت از شادکام آن‌قدر عجیب بود که کسی باور نداشت مدیران این تیم قید لذت عکس‌گرفتن در کنار او را از دست بدهند! شادکامی‌ها پس از نیکبخت به سراغ زوج کریم اسلامی و رضا ناصحی رفتند؛ زوجی که حتی یک بازی هم دوام نیاوردند و سر تمرین با یکدیگر به اختلاف خوردند و نتیجه‌اش آن شد تا مدیران شادکام شبانه دست به دامان حسین بادامکی شوند. البته بادامکی فقط یک بازی روی نیمکت این تیم نشست و خیلی زود فهمید در این باشگاه راه به جایی نخواهد برد. پس از بادامکی با تصمیمی عجیب، باز کریم اسلامی روی نیمکت شادکام نشست تا این مربی در دو بازی پایانی فصل هدایت این تیم را به عهده داشته باشد.

تکرار اشتباه نیکبخت

شادکامی‌‎ها با پایان فصل، در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته‌سوم در اقدامی باورنکردنی تصمیم گرفتند امتیاز تیم بجنورد را که به مرحله اول سقوط کرده بود، بگیرند و با این امتیاز یک مشت بازی اضافه قبل از مرحله دوم انجام دهند! جالب‌تر آنکه آنها برای هدایت تیمشان مصطفی مهدوی‌کیا را روی نیمکت نشاندند! شادکام نسخه مرحله اول لیگ دسته‌سوم با همین بازیکنان کنونی راه به جایی نبرد و تیم با سهمیه حفظ‌شده فصل قبل به مرحله دوم رفت و باز برای نیمکتش تصمیم جدیدی گرفت؛ تصمیمی خنده‌دار که برگرداندن علیرضا نیکبخت‌واحدی بود؛ مردی که با حاشیه رفت و نیم‌فصل نشده دوباره با حاشیه برگشت!

یک فصل وعده نیکبختی

نماینده مشهد با یک‌دوجین ستاره بی‌تردید بهترین تیم مشهدی حاضر در رقابت‌های این فصل از نظر مهره است؛ تیمی که هرچه بازیکن شاخص مشهدی در سطح لیگ دسته‌سوم است، دور خود جمع کرده است تا به گفته نیکبخت‌واحدی برای انتخاب ترکیب منتخب یازده‌نفره برای هر بازی مشکل داشته باشند. با وجود این، رفتار‌های عجیب سرمربی مشهور بیرون و کنار زمین آن‌قدر مدیران این تیم را عاصی کرد تا باز هم فصل به پایان نرسیده، عطای کار با او را به لقایش بخشیدند. از درون اردوی شادکام خبر می‌رسد که بازیکنان رابطه چندان خوبی با نیکبخت نداشتند و آقای سرمربی هم که بیشتر یک بیزنس‌من است تا مربی، در کنار تمرینات نه‌چندان‌فنی تیم دنبال تبلیغات برای برند‌های لباسش بوده است. نیکبخت که پیش‌تر سابقه درگیری با رسانه‌ها و سکو‌ها را هم در تیم شادکام داشته است، سرانجام با تساوی مقابل قراخیل از سوی مدیران کنار گذاشته شد.

پای چند مشهدی در میان است

با کنارگذاشتن نیکبخت، حالا یک‌دوجین نام کنار تیم شادکام مطرح می‌شود؛ نام‌هایی که از آنها به‌عنوان سرمربی بعدی این تیم یاد می‌شود. از سیروس سنگچولی، رضا صاحبی، محمد آتی‌ترک و زکریا طهماسبی بومی بگیرید تا حسن اشجاری غیربومی. البته به نظر می‌رسد در میان همه این نام‌ها، حضور مربیان بومی روی نیمکت این تیم به واقعیت نزدیک‌تر است. باید منتظر نشست و دید سرمربی بعدی شادکام در مسیر ناکامی چه کسی خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->